Aihe: Big Brother 2010
1 2 3 4 59 10 11 12 1344 45 46 47 48
bedlam
27.08.2010 13:23:41 (muokattu 27.08.2010 13:30:04)

pirttari__: Itseäni ihmetyttää myös BB:n vastustajat unitedin pääjäsenten valtaisa raivo. Milloin ohjelma on maailmanlopun enne tai se on saatanasta

JCM:n kirjoituksia lukenut tiedostaa varmasti, että kyseinen nimimerkki tykkää muutenkin trollailla ja provoilla, joten hänen 'raivostaan' ei kannata suuresti hetkahtaa. Mutta totta, että moni muukin tuntuu olevan kovin tunnekuohuissaan ohjelmasta. Tuntuu hassulle, että suunnilleen koko ihmiskunnan rappiosta paasaavat "paremmat" ihmiset ovat niin raivoissaan yhden tv-ohjelman takia, jota eivät omien sanojensa mukaan ole edes katsoneet.
AP
27.08.2010 13:29:31
Tuntuu hassulle, että suunnilleen koko ihmiskunnan rappiosta paasaavat "paremmat" ihmiset ovat niin raivoissaan yhden tv-ohjelman takia, jota eivät omien sanojensa mukaan ole edes katsoneet.

Ei tässä ihmiskunnasta kannata olla huolissan enää, tv:n rappiosta kyse on.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
JCM
27.08.2010 13:30:33

bedlam: JCM:n kirjoituksia lukenut tiedostaa varmasti, että kyseinen nimimerkki tykkää muutenkin trollailla ja provoilla.

No älä nyt! Ootko oikeasti tuota mieltä?

http://muusikoiden.net/keskustelu/h … t.php?seek_id=1284811&zx=1&

Sieltä voi tsekata kuinka paljon viesteistäni on provoa tai trollia. Lähettäkää vaikka vinkki BB-taloon, että täällä on tällainen BB-vihaaja, niin saatte oikein television kautta haukkua minua. Itse asiassa sitten kiinnostuisin sarjasta itsekin. HOHO.
bedlam
27.08.2010 13:31:25

AP: Ei tässä ihmiskunnasta kannata olla huolissan enää, tv:n rappiosta kyse on.

TV:n rappio? Nyt BB:n myötäkö tuo ihmistä sivistävä aparaatti muuttui pelkäksi perkeleenvehkeeksi?
Bongowing
27.08.2010 13:32:22
AP: Ei tässä ihmiskunnasta kannata olla huolissan enää, tv:n rappiosta kyse on.

Nojaa, korkeintaan SubTv:n rappiosta.
But where the heck is magenta?
bedlam
27.08.2010 13:32:32 (muokattu 27.08.2010 13:32:52)

JCM: No älä nyt! Ootko oikeasti tuota mieltä?

http://muusikoiden.net/keskustelu/h … t.php?seek_id=1284811&zx=1&

Sieltä voi tsekata kuinka paljon viesteistäni on provoa tai trollia.

Eiköhän tämä nyt ole päivänselvää. Linkkisi ei muuten toimi.
slipkorn
27.08.2010 13:33:30
Millon vitussa tv EI ollut rappiolla? :DD
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
AP
27.08.2010 13:34:14
bedlam: TV:n rappio? Nyt BB:n myötäkö tuo ihmistä sivistävä aparaatti muuttui pelkäksi perkeleenvehkeeksi?

Ei BB:n myötä, se vaan symbolisoi sitä että rima on paikoin laskettu aika alas. Onneksi meillä on vielä Yle, ja kapinan paikka se olisikin jos verovaroilla ei hommaan satsattaisi yhtään enempää vaivaa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Jäärä
27.08.2010 13:35:56
JCM: Gallup:

A: seuraan aktiivisesti BB:ia
B: ei vois vähempää kiinnostaa
C: olen idiootti (=A)

A.

Sehän on aina hienoa, että muut tietävät aina paremmin, mikä olisi minulle parasta! Minun täytyisi sivistyä, vaikken sitä kokoaikaa halua. Kaljakin tarttisi vissiin vaihtaa punaviiniin?

Lenita Airisto varmaan paheksuu, kun käytän sandaalien kanssa sukkia? Sitten Lenitan hengenheimolaiset ovat levittäytyneet vielä viihteenkin saralle ja iskostavat kallooni väkisin, mikä on hyvää viihdettä, jos sellaista saisi edes olla olemassa? Dokumentiä dokumentin perään pitäisi olla ja wanhoja venäläisiä taide-elokuvia?

Mutta ei kiinnosta ns. vittuakaan! Ennen oli kaikki paremmin. Silloin hurmoshenkisten jehovien nenän edestä saattoi sulkea oven, mutta nykyään yhtä hurmoshenkisten sivistys- ja kulttuurintuputtajien marinoita ei voi enää millään välttää. Ja sekös rasittaa! Avaat netin tai lehden, niin siellä sitä paatosta paiskotaan suurella talikolla silmille vastoin tahtoa, etkä sitä pysty millään välttämään, vaikka valitsisi kuinka huonolaatuisen julkaisun. Täytyy varmaan tilata joku esilukija saatana. Kohta varmaan herätellään keskellä yötä sivistymään.

Mikä oikeastaan näitä kulttuurintuputtajia ahdistaa? Tokkopa BB vie tuikitärkeää ohjelma-aikaa näiltä venäläisiltä laatuelokuvilta, joita ei muutenkaan esitetä Subilla?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Moimies
27.08.2010 13:36:42
Keskustelkaa vaihteeksi siitä itse ohjelmasta ja perustakaa vaikka huone missä voitte keskenänne angstata.
-Cale
27.08.2010 13:46:16 (muokattu 27.08.2010 13:47:43)
carnation: Kiesus että vitutti katsoa tuota koostetta. Pisti ihmetyttämään, että eikö noita ohjeita voi mitenkään tiivistää, kyllä sen tyhmemmätkin tajuaa mikä sana pitää lähettää ja mihin numeroon. Jumalauta jos koosteet jatkuu tällaisina :---D Normaalistihan tunnin ohjelma-ajasta on n. 42 minuuttia itse ohjelmaa, nyt lyötiin kyllä laudalta sekin. Puolessa tunnissa salkkareita on enemmän itse luvattua ohjelmaa kuin tunnin koosteessa big brotheria. Mainonnan säännöt on tosiaan heitetty romukoppaan. Ole siinä sitten jotain mieltä asukkaista, kun talon elämää hädin tuskin näytetään.

Tämä ärsytti itseänikin suunnattomasti. Jos meno jatkuu tällaisena, en ainakaan katso kyseistä ohjelmaa. Onko ohjelman kannaltakaan kovin edullista että tehdään tuollaista joka aiheuttaa sen että vastaanottimien täällä päässä alkaa hillitön kanavasurffaaminen, ehkä ei enää jakseta edes katsoa ohjelmaa... Ei ehkä truu -faneilla mutta meikäläisellä ainakin.

Edit: Eipä sillä, että tuossa hirveästi muutenkaan sisältöä tuntunut olevan.
pirttari__
27.08.2010 13:46:31
AP: Siinäpä se. En minä halua että televisio on idioottimainen rakkine huoneen nurkassa.

Tottahan tämäkin on. Itse koitan välttää kaikkea ylimääräistä television edessä norkumista, enkä oikeastaan seuraa mitään sarjoja. BB ei todellakaan ole mitään laatuohjelmaa, mutta seuraan sitä juuri koska se kiukuttaa. Muutoin katson televisiosta vain klassikkoleffoja ja olen koittanut otta projektiksi myös imdb:n huippuleffalistan läpi kahlaamisen. Muuten olen enemmänkin kirjaihmisiä hyvää viihdettä tai älykästä ajateltavaa etsittäessä. Televisiosta kun tuppaa tulemaan ylen jotain dokumentteja lukuunottamatta melko pitkälti vain roskaa.

Olin itsekin ennen sitä mieltä, että kaikki bb:tä seuravat ovat idiootteja. Luonnollisesti en silloin ollut katsonut jaksoakaan. Nykyään seuraan BB:tä useimmiten, jos satun kotona siihen aikaan olemaan. Se on yksinkertaista roskaviihdettä. Tämän vuoden ensimmäisen jakson aikana luin samalla kirjaa, ja eilen nukahdin tylysti kesken jakson. BB 24/7:n töllääminen menee itseltänikin täysin yli.

En vain jaksa ymmärtää, miksi jotkut pitävät BB:n katsojia idiootteina. Mielestäni BB:n katsominen ei merkkaa sitä, ettei voi pitää ihan älykkäästäkin viihteestä. Sama kuin sanoisi, ettei joku voi käsittää mitään musiikista, koska laulaa usein Mambaa karaokessa. Samaa ylenkatsomistahan tämä on, kuin se mistä täällä joku syytteli BB:n seuraajia. Eri asia olisi, jos joku suoraan väittäisi, että Big Brother -formaatti on viihteen huipentuma.
kyseinen
27.08.2010 13:48:25
Moimies: Keskustelkaa vaihteeksi siitä itse ohjelmasta ja perustakaa vaikka huone missä voitte keskenänne angstata.

EIIIII, ei huonetta. Tää on kivaa.
War, come with us home!
AP
27.08.2010 13:55:09 (muokattu 27.08.2010 13:55:23)
pirttari__: Tottahan tämäkin on. Itse koitan välttää kaikkea ylimääräistä television edessä norkumista, enkä oikeastaan seuraa mitään sarjoja. BB ei todellakaan ole mitään laatuohjelmaa, mutta seuraan sitä juuri koska se kiukuttaa.

En mäkään juuri sarjoja seuraa, jotenkin sittenkin aika- ja paikkasidonnaista siinä määrin että yleensä aina tulee huinittua jotain muuta kuin oltua toosan edessä kun jotain nähtävää tulisi.
Muun sanotun lisäksi tuossa on juuri yksi syy miksi en seuraa BB:ta, sen osaston vesipäistä saa ihan riittämiin tosielämässäkin. Ei tartte katsoa kiukuttavaa ohjelmaa enää kotona.

Muutoin katson televisiosta vain klassikkoleffoja ja olen koittanut otta projektiksi myös imdb:n huippuleffalistan läpi kahlaamisen. Muuten olen enemmänkin kirjaihmisiä hyvää viihdettä tai älykästä ajateltavaa etsittäessä. Televisiosta kun tuppaa tulemaan ylen jotain dokumentteja lukuunottamatta melko pitkälti vain roskaa.

Huippuleffa-projekti kuulostaa haastavalta mutta samalla hauskalta.
Kirja mullakin on usein kourassa, mutta kun tota telkun fiktiosarjatarjontaa katsoo, niin onhan siellä esimerkiksi brittiläistä ja pohjoismaista draamaa ja hyvää poliisijuttua ties miten tarjolla. Katsottavaa varmasti olisi.
JCM
27.08.2010 13:56:09

Jäärä: A.

Mikä oikeastaan näitä kulttuurintuputtajia ahdistaa? Tokkopa BB vie tuikitärkeää ohjelma-aikaa näiltä venäläisiltä laatuelokuvilta, joita ei muutenkaan esitetä Subilla?

Eihän nyt ollut kyse muusta, kuin, että onko ihminen idiootti vai ei. Jne.
Pluto
27.08.2010 13:57:02
Itse olen päätynyt luulemaan, että BB:tä katsovat ja sitä inhoavat ihmiset ovat jollain perustavalla tavalla erilaisia ihmisiä. Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon, mutten pidä BB:n katsojia mitenkään typerinä, kun taas itseäni pidän melko hölmönä. Syyt eivät kuitenkaan liity mitenkään BB:hen.

Mutta mutta, ainakin itselläni tulee BB:n näkemisestä niin vahva inhoreaktio, että katsominen on pakko lopettaa. Minua ei kiinnosta nähdä kuinka känniset myöhäisteinit imuttavat toisiaan porealtaassa, samalla kun nelikymppinen kiintiövarhaiseläkeläinen tanssii ripaskaa gorilla-asu päällä kuvan taustalla. Myötähäpeä on liian vahva, silmät menevät väkisin kiinni ja peitän korvani, jos kanava ei vaihdu. Minut valtaa tunne, että näen jotain sellaista, jota minun ei kuuluisi nähdä. Toisilla ei tule tällaista reaktiota, ja he voivat varmaankin katsoa ohjelmaa ja jopa nauttia siitä. Ihmiset on erinlaisia.
Dillon, you son of a bitch!
JCM
27.08.2010 13:58:32

Moimies: Keskustelkaa vaihteeksi siitä itse ohjelmasta ja perustakaa vaikka huone missä voitte keskenänne angstata.

Kuten Kaikkivaltias- huone? Miksi se läppä silti rehottaa myös palstoilla? Saa painella varoitusta ahkeraan.

Tosin, tänään vois vaikka katsoa T1:n, koska onhan se yks maailman parhaimmista elokuvista.
carnation
27.08.2010 13:59:38
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
geeza
27.08.2010 14:01:03

carnation: Turpa kiinni ja alastonkuvia kehiin:

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/vi … big_brother_2010/uutiset/984878.jpg

hyisss mikähelvetti tuo on?
CountX
27.08.2010 14:02:42
carnation: Turpa kiinni ja alastonkuvia kehiin:

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/vi … big_brother_2010/uutiset/984878.jpg

Seksivau!

Täytettä...
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)