Aihe: Äijät -Nikula & Hynynen
1 2 3 4 59 10 11 12 13
RocknRoll
27.05.2007 20:45:36
Tuota niin. Mitä nyt on Hynysestä kuullut/havainnut erilaisista(jokseenkin luotettavistakin)lähteistä, niin sehän kiroaa kuin turkkilainen koko ajan muutenkin.

Mun mielestä on se on kyllä ollut aina julkisuudessa kova kiroilemaan.
dfg
27.05.2007 21:07:59
Oon kerran ollut Hynysen kanssa keskustelussa, tuolloin valehtelematta 50% hänen sanoistaan oli kiroilua. Kyllähän se hänelle sopii, en oikein osaa kuvitella Jounia puhumassa kirjakieltä kuin jälkeenjäänyt nörtti.

Ja tosiaan, se keskustelu oli mielenkiintoinen. Olin menossa keikalle (Kotiteollisuuden, ylläri), laitoin baarin pihalla pyörääni lukkoon. Samassa baarin eteen kaarsi taksi. En olisi muuten kiinnittänyt tyyppeihin huomiota, mutta satuin kuulemaan kun joku nainen tarjosi miehille lippuja keikalle "Ostakaa tästä liput, vitun hyvä bändi!" Miesten vastaus oli "No juu, me ei tarvita noita." Katoin sitten et ketä nuo miehet olivat, ja kun näin toisen kaverin naaman niin alkoi elämäni antoisin hetki tosirokkarin seurassa:

Minä: "Oho, Hynynen."
Jouni: "No, perkele!"

Sen jälkeen en ole pessyt kasvojani, jotta voin mahdollisimman kauan kantaa päälläni niitä muutamia bakteereja, mitä Hynysen kasvoilta ehkä sattui lentämään hänen avatessaan VAIN MINULLE tuon Jumalaisen suunsa.

Aikaa tästä on n. 2 vuotta.
Thet
27.05.2007 22:15:05 (muokattu 27.05.2007 22:15:34)
Paras kommentti mitä Hynyseltä muistan oli joskus silloin kun tuli sitä Enbuske ja toinen jätkä showta. Hynyseltä kyseltiin uudesta levystä ja vastaus oli: "Älkää ostako sitä, se o iha paska!"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
harrygeorge
03.06.2007 15:01:36
Satuin katsomaan pätkän tuota ohjelmaa. Kukkatapetissakin on enemmän äijää kun noissa kahdessa tyypissä. No, Nikulan uskottavuus on mennyt jo aikaisemmin kun se kuovitteli yhdellä pyörällä jossain auto-ohjelmassa vanhalla 626-masalla.
The Ice of the Lake Eldanka
papitsu
03.06.2007 19:11:16
Kukkatapetissakin on enemmän äijää kun noissa kahdessa tyypissä.

Niin, ei heidän mitään äijiä ole väitettykään olevan. Ne ihmiset, joihen töihin nämä kaksi tyyppiä tutustuvat, he niitä äijiä ovat.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Joees
03.06.2007 19:32:19
Niin, ei heidän mitään äijiä ole väitettykään olevan. Ne ihmiset, joihen töihin nämä kaksi tyyppiä tutustuvat, he niitä äijiä ovat.

Montakohan kertaa tuokin on tässä ketjussa jo sanottu? :-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
rockitsb
03.06.2007 19:56:13
Satuin kattomaan viime perjantain jakson ja eipä varmaan toista kertaa tarvinne katsoa. Kauheinta oli tuo dressman-äänellä puhuva "juontaja" joka on joka toisessa nelosen ohjelmassa samassa roolissa ja sanoi aina väliin muka-hauskoja kommentteja. Sitä nyt on aina kyllä hauska kattoa kun Hynynen on telkkarissa.
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.." Bella Italia #5
papitsu
03.06.2007 20:30:44
Montakohan kertaa tuokin on tässä ketjussa jo sanottu? :-)

Ja silti ei jotkut tunnu ymmärtävän...
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
harrygeorge
03.06.2007 21:07:04
Niin, ei heidän mitään äijiä ole väitettykään olevan.

Aikaisempien edesottamusten perusteella on vaikea uskoa, etteivät ainakin itse luule olevansa.
The Ice of the Lake Eldanka
Hiku
03.06.2007 21:07:43
Tässä Äijät Suondtrckin biisilista:

01. Children of Bodom: Are You Dead Yet?
02. Kalmah: Defeat
03. Collarbone: The Last Call
04. Eternal Tears of Sorrow: Sakura No Rei
05. Ensiferum: Deathbringer From The Sky
06. Naildown: Silent Fall
07. Noumena: Misanthropolis
08. Entwine: My Serenity
09. Kalmah: The Groan of Wind
10. Solstafir: Ljósfari
11. Finntroll: Nedgång
12. Twilightning: Vice Jesus
13. Swallow the Sun: Hope
14. Amoral: Leave Your Dead Behind
15. MyGrain: Pitch-Black
16. April: Stain
17. Ensiferum: Ad Victoriam
Deus de vida longa aos meus inimigos. Para que possam ver de pe minha vitoria.
DaKiller
03.06.2007 21:25:16

Aikaisempien edesottamusten perusteella on vaikea uskoa, etteivät ainakin itse luule olevansa.

Äijä, voi kiesus, äijä. Onhan se hirveätä ja kauhistuttavaa jos joku pitkätukka hippi ehkäpä kenties jossakin mielensä syvissä sopukoissa saattaa luulla itseään hitusen äijäksi. Ärskeles, pöyristyttävää! Kuinka he kehtaavat??!! Sairasta!!

Koko puhe tuosta äijä-sanasta alkaa olla melko huvittavaa. Kukaan ei taida olla statuksen arvoinen. Tai ainakin jokin raati on näemmä perustettava, että nimitys menee oikeille ihmisille. On se vain, kyllä...
-Cale
03.06.2007 21:53:06
Hynynen on kyllä ihailtavan suora puheissaan. En ole varma pitääkö tämä paikkaansa, olen vain kuullut asiasta: Hynynen oli vieraana buusterissa, ja häneltä kysyttiin että mitä mieltä hän on räppäreistä. Hän sanoi: "Ne kaikki pitäis tappaa" tjsp. Vieressä oli kuulemma istunut joku Elastinen tai vastaava... Hoho! Jos tuo on totta niin ei tuosta paremmaksi kyllä pystyisi laittamaan.

Toinen oli kun Hynyseltä kyseltiin uudesta levystä ja sen luomisprosessista. Siinä oli puhetta mm. levyn ulkopuolelle jääneistä biiseistä, ja hän sanoi niiden olevan ihan täyttä paskaa. Hieman sai repeillä haastattelua katsoessani.

Joo, eipä nää hauskoja tälleen ja mun kertomana ole...
Mr. Onion
21.07.2007 11:33:07
Hynynen ei kestänyt enää. Kukahan tulee tilalle? Onneks Jone sentään on miesh ja jatkaa!
Ritsie
22.07.2007 00:21:46
Hynynen ei kestänyt enää. Kukahan tulee tilalle? Onneks Jone sentään on miesh ja jatkaa!

Tuo kestäminen taitaa olla vähän väärin sanottu, taisi Hynynen itse sanoa että ei vaan kerkeä jatkamaan.
"Vitti sinä se olet sitten aina ja kaikkea järkevää vastaan!" - Alibaba
Räbbänä
22.07.2007 00:51:26

Jokohan saatais Juha Mieto ruutuun.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
Alpha
22.07.2007 00:54:47
Jokohan saatais Juha Mieto ruutuun.

No ei saatana.

Mietaa on niin kova mies, ettei toista ole.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
hapan
22.07.2007 00:59:54
Hynysen tilalle on jos kaavailtu jatkaja. Oiva Lohtanderin ja Arman Alizadin välillä käydään kiivasta puntarointa tuotantoyhtiössä...
LamaAjanElvis
22.07.2007 01:04:11
Hynynen oli se hauskempi, eli todellisempi. Voihan se toinenkin tosin jatkaa, en vain keksi ketään sen kaveriks. Joku sellainen joka antaa kaikille käsilaukkua kantaville "pojille" turpaan.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
shovi
22.07.2007 09:04:04
Mietaa on niin kova mies, ettei toista ole.

Näin minäkin ajattelin, mut kyllä tän hippihoppipelleilyn jälkeen kallistun ihan muuhun johtopäätökseen.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Hetfield
22.07.2007 12:15:40

Kyllä Hynysen viimeaikaisista kirjoituksista voi päätellä, että nyt ei juuri paljon kiinnosta mikään ylimääräinen touhuilu...
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)