tcitc 16.01.2007 16:44:52 | |
---|
Haa mitä tästä opimme...Ei kannata uskoa kaikkea mitä telkussa näkee! Aivan. En usko enää yhteenkään tuomarin ilmeeseen, jossa ei samalla näy itse laulajaa. |
Tellervo 16.01.2007 17:41:26 | |
---|
Aivan. En usko enää yhteenkään tuomarin ilmeeseen, jossa ei samalla näy itse laulajaa. Minä en ole uskonut tähän astikaan. Onhan ne leikkaukset olleet monesti aika läpinäkyviäkin. Mutta se Jonen naurukohtaus taisi kyllä olla ihan aito :D |
bedlam 17.01.2007 09:18:32 | |
---|
Eis. Mä voin kuvitella, miten karskien miesten Mieess Asko Kallonen tukehtuu pullaansa, kun näkee nää kuvat *kaivaa HMG:n sähköpostiosoitteita* Musta kun taas melkien tuntuu, että nuo sivut ovat olleet Askon bookmarkeissa jo kauan. Jotenkin vain ihmetytti ne jatkuvat "you are so slimy and sleazy"-kommentit. Haa mitä tästä opimme...Ei kannata uskoa kaikkea mitä telkussa näkee! Musta noi "huijatut" leikkaukset esiintymisestä tuomariston ilmeisiin ovat olleet melko läpinäkyviä. Nauruja ja irvistyksiä ei ole oikein koetettukaan istuttaa yhteen laulajien reaktioiden kanssa. |
Hot RedX 17.01.2007 10:12:27 (muokattu 17.01.2007 10:13:08) | |
---|
Jotenkin vain ihmetytti ne jatkuvat "you are so slimy and sleazy"-kommentit.
Radio Rockin haistattelussa Asko K. tänään aamulla sanoi, että oli tarkoittanut lähinnä sanaa imelä. So What? Who Cares? Whatever... |
bedlam 17.01.2007 10:33:22 | |
---|
Radio Rockin haistattelussa Asko K. tänään aamulla sanoi, että oli tarkoittanut lähinnä sanaa imelä. Imelää ymmärsin hänen noilla kommenteillaan tarkoittavankin, edellinen viestini oli huumoriksi lähinnä tarkoitettu. |
Hot RedX 17.01.2007 11:38:07 | |
---|
Imelää ymmärsin hänen noilla kommenteillaan tarkoittavankin, edellinen viestini oli huumoriksi lähinnä tarkoitettu. Siis iso A halusi itse painottaa haastattelussa sitä, ettei tarkoittanut limaista vaan imelää. Johon sitten Heikelä tai Linnanaho totesi: "Oletko nähnyt nuo kuvat? Tuo sana limainen saattaa olla ihan oikea sana..." Asko vastasi ettei ole nähnyt kuvia, eikä halua nähdäkkään! :) So What? Who Cares? Whatever... |
bedlam 17.01.2007 11:47:35 | |
---|
Siis iso A halusi itse painottaa haastattelussa sitä, ettei tarkoittanut limaista vaan imelää. Johon sitten Heikelä tai Linnanaho totesi: "Oletko nähnyt nuo kuvat? Tuo sana limainen saattaa olla ihan oikea sana..." Asko vastasi ettei ole nähnyt kuvia, eikä halua nähdäkkään! :) Okei:) Saapas nähdä miten Suomen media poikaparkaa vielä riepottaa. |
RjW 17.01.2007 12:08:39 | |
---|
Okei:) Saapas nähdä miten Suomen media poikaparkaa vielä riepottaa. Joo. Enpä ihmettelisi vaikka tyyppi olisi tuotu varta vasten Suomeen nostamaan katsojalukuja ja myymään lehtiä. Ride Johnny Ride! |
Jormaz 18.01.2007 00:06:43 | |
---|
Miees... |
Kosminen 18.01.2007 10:31:35 | |
---|
Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
tigrushka 18.01.2007 11:00:26 | |
---|
Heh tuo oli kyllä päivän paras! Hyvin hupaisaa! Ja juttu venyy ja paukkuu... tämä "ex-manageri" vetää uuden limaisuusenkan, mikä kampaus! http://www.seiska.fi/ Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
kyseinen 18.01.2007 11:13:14 | |
---|
Ja juttu venyy ja paukkuu... tämä "ex-manageri" vetää uuden limaisuusenkan, mikä kampaus! http://www.seiska.fi/ Siis eikös tää nyt oo Ruslanas itse kuvissa? Täyttä repeilyä tolle paitajutulle. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Jormaz 18.01.2007 11:19:08 | |
---|
Ja juttu venyy ja paukkuu... tämä "ex-manageri" vetää uuden limaisuusenkan Mä haluaisin kuulla kun se puhuu huulet tolleen mutrussa. Ettei toi vain olisi itse "Valodia" :D Miees... |
tigrushka 18.01.2007 11:40:56 | |
---|
Siis eikös tää nyt oo Ruslanas itse kuvissa? Taitaapa muuten tosiaan olla, tuo musta tsydeemi päässä hämäsi. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Hot RedX 18.01.2007 12:53:47 | |
---|
Joo. Enpä ihmettelisi vaikka tyyppi olisi tuotu varta vasten Suomeen nostamaan katsojalukuja ja myymään lehtiä. Mä veikkaan että tästä poitsusta vielä kuullaan. Suomesta puuttuu kansainvälinen miesartisti, jolla taotaan rahaa maailmalla. Antti Tuisku ei oo mitään tähän verrattuna! So What? Who Cares? Whatever... |
carnation 18.01.2007 14:13:13 | |
---|
"Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti) |
Dunga 18.01.2007 14:30:31 | |
---|
Paskallakin on tekijänsä. |
Lennu 18.01.2007 16:28:37 | |
---|
Mä veikkaan että tästä poitsusta vielä kuullaan. Suomesta puuttuu kansainvälinen miesartisti, jolla taotaan rahaa maailmalla. Antti Tuisku ei oo mitään tähän verrattuna! Ei todellakaan. Ja tää jannuhan on ihan symppis. "Naiset kun tykkäävät siivota. Miehethän ovat liian kiireisiä tämmöiseen, kun pitää miettiä kaikkia asioita. Kuten tissejä ja räjähdyksiä.." |
Bluesmies 18.01.2007 19:31:02 | |
---|
|
carlos 18.01.2007 19:36:16 | |
---|
Toi Jani on vituttanu jo ekasta jaksosta lähtien. Jep. Heikki takas! (Adressia pystyyn...?) Exoskeletal junction at the railroad delayed |