pira 12.11.2007 22:36:06 | |
---|
Ai jumaleissön, toden totta. Tuohan se. Niitä harvoja sarjoja, joita olen tosiaan katsonut melkein joka jakson. Kotimaisista sarjoista, joista tuli katsottua melkein joka jakso, olivat Ruusun aika, Kyllä mummo tietää (se tyttö oli söpö, tuo oli joku spin off Kyllä isä tietää -sarjasta) ja Metsolat. Enempää ei tule mieleen. |
Nazareth 13.11.2007 08:28:20 | |
---|
"Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |
Uruk 13.11.2007 09:00:52 | |
---|
Veijari nimeltä brisco, tai joku sinnepäin sen voisin katsoa edelleen... Tätä, Earth 2:sta ja Kameleonttia katottii pienenä aina jännäkakka housuissa. http://www.myspace.com/krakenistkrieg |
bedlam 13.11.2007 09:31:06 | |
---|
Kalles Klätterträd - Intro http://www.youtube.com/watch?v=baB8oBAoqcg Miten mää muistan, että tuon tunnarin lopussa kamera loittonee pojasta ja puusta suoraan ylöspäin ja näyttää kaupunkimaiseman? Muistan väärin tai kyse oli eri ohjelmasta. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Uruk 13.11.2007 09:40:51 | |
---|
Miten mää muistan, että tuon tunnarin lopussa kamera loittonee pojasta ja puusta suoraan ylöspäin ja näyttää kaupunkimaiseman? Muistan väärin tai kyse oli eri ohjelmasta. Hahaa, tää oli pienenä jotain niin outoa, en tiedä miksi. http://www.myspace.com/krakenistkrieg |
carnation 13.11.2007 11:21:42 | |
---|
Earth 2:sta... katottii pienenä aina jännäkakka housuissa. Jumaliste, että on (oli) hyvä sarja. Mulla ei ole ollut tuohon mitään sen kummempaa nostalgista sidettä, vaan katsoin kyseisen sarjan alusta loppuun (sitähän tehtiin vain se yksi kausi, joka jäi kesken) tässä joitain kuukausia sitten ensimmäistä kertaa ja kyllä kolisi vaikka "vanha" onkin. Oli tosi hyvä. Clancy Brown! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
BondakeBunny 13.11.2007 13:21:45 | |
---|
Ei helevetti tuo proffan lentobussi näytti kyllä yyber homolle. Onneks ei oo tullu katottua. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
JPQ 13.11.2007 14:22:21 | |
---|
Ei helevetti tuo proffan lentobussi näytti kyllä yyber homolle. Onneks ei oo tullu katottua. oikeasti se oli omalla tavallaan hauskakin tosin tarkemmin en muista miten joten turhaan kait tässä naputtelen. |
Prophet 13.11.2007 15:42:21 | |
---|
|
cortti 13.11.2007 16:16:55 (muokattu 13.11.2007 21:13:13) | |
---|
Muistaako kukaan legendaarista Denver The Last Dinosauria? Loistava piirretty, jonka tunnari puhdas klassikko. Yksi Deveri löytyy ennestään VHS:ssänä. Näin pari päivää sitten ikivanhan Denver VHS:ssän läheisellä itsepalvelukirpputorilla. Rikoshan se olisi ollut jättää moinen kulttuuriteko ostamatta alle kahden euron. Nostalgiahimoissa marssin kassalle, mutta täytyy myöntää että hiemän hävetti. Vaikka VHS:ssillä on vakiohinta ikävä kyllä myyjä halusi tarkastaa videon, jonka kannessa kasari dino soittaa ilmakitaraa pinkit aurinkolasit päällä iskien silmää. Kasetti on vielä varustettu mahtavalla lapsenkuvalla ja "puhumme suomea" tarralla. Myyjä otti videon tavallisesti, katsoi sitä ja käänsi päätä katsoi minua ja taas kohti videota. Nosti hitaasti päätä ja ihan taitavasti myyjä kyllä piti täysin horisontaalisen ilmeensä. "Saa nauraa" on lause jonka ironiatasoa jäin miettimään kun vastasin mikrosekunnissa "joo" ja harpoin pois. Oletan hänen tarkoittaneen videota. Niin ja jäi sinne 80-luvun lopun tai 90-luvun alun hylättyjen nostalgia trippien aarreaittaan vielä Leopold Lohikäärme video. Once a man, like the sea I raged,
Once a woman, like the earth I gave. |
Nazareth 14.11.2007 00:43:39 | |
---|
oikeasti se oli omalla tavallaan hauskakin tosin tarkemmin en muista miten joten turhaan kait tässä naputtelen. Aina piti tarhasta juosta miljoonaa että kerkes tv:n ääree kattomaa sitä. En paljoa sarjasta muista, mutta muistaakseni siinä oli sellanen helvetin pelottava linna missä pahikset teki jotai suunnitelmia ja sit verhon takana oli joku hirviö mitä ne syötti välillä. "Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |
Zelana 14.11.2007 02:39:45 | |
---|
Muistaako kukaan legendaarista Denver The Last Dinosauria? Joo, mä muistan kattelleeni muksuna sitä. Tarkkaan en kulkua muista, mutta eikös se Denver ollu aika cool tyyppi ;)? Tuliko sitä koskaan telkkarista, kun itte muistelisin kattelleeni lähinnä VHS-muodossa naapurin luona? |
Nazareth 14.11.2007 03:14:37 (muokattu 14.11.2007 03:15:14) | |
---|
Joo, mä muistan kattelleeni muksuna sitä. Tarkkaan en kulkua muista, mutta eikös se Denver ollu aika cool tyyppi ;)? Tuliko sitä koskaan telkkarista, kun itte muistelisin kattelleeni lähinnä VHS-muodossa naapurin luona? Kyllä se joskus 80-90-lukujen taitteessa tuli. EDIT: muistaakseni lauantai-aamun piirrossatsissa tuli. Lisäks siinä tuli ainaki Smurffit ja Snorkkelit. "Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |
aivokuolio 14.11.2007 03:57:01 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=M678PVOf5F0 CAPTAIN POWER and the soldiers of the future! En kyllä muista tuliko tätä koskaan televisiosta meilläpäin mutta kaverilla oli videolla ja poijjaat me sitä katsottiin ekaluokkalaisina. VIISIKKO. |
Mohla 14.11.2007 12:25:10 | |
---|
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Prophet 14.11.2007 14:17:53 | |
---|
|
Nazareth 14.11.2007 17:26:06 (muokattu 14.11.2007 17:29:21) | |
---|
"Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |
embe 14.11.2007 19:03:17 | |
---|
Voi kun tuleekin lämmin olo tähän pakkaseen kun muistelee vanhoja kunnon ohjelmia. Ei tätä nykykakkia voi omille (tuleville) lapsille näyttää. Histamiinissa oli hyvä piisi: "Klip klop, klip klop, hevonen on pop." Muistaako kukaan ohjelmaa Puolikuusi? Tuli yllättäen puoli kuudelta ennen Pikku-Kakkosta. Se oli parempi kuin Pikku-Kakkis. Mikko Kivinen oli "juontaja", ja istui jättinojatuolissa ja söi jättiläisnäkkileipää. Se käänteli kanavia valtavalla kaukosäätimellä. Tai sitten olen lobotomian tarpeessa ja kuvitellut kaikki. Puolikuudessa oli myös kenkäpiirretty, jossa loilotettiin "shoe-shoe-shoe" tai vastaavaa suhisteltiin. Balettitossu ja pellen kenkä olivat ainakin siinä. Tykkäsin! Siinä ohjelmassa oli kamalasti hyviä piirrettyjä... joku apina tai gorilla muistaakseni jossain kaupungissa lähti karkuun jotakin (??) ja kertojana oli suomalainen mies joka on vaikka missä kertojana ollut. Nimeä en tiedä. Ja vielä: kolmosella tuli joskus ala-aste-aikoinani siilipiirretty, Mekki. Se oli joku puolalainen tai vastaava ja siinä siili asui metsässä ja sillä oli of course paljon ystäviä, koska eihän saduissa ikinä kukaan ole yksinäinen. Mekki ei puhunut mielestäni ollenkaan....? Se tuli joskus 95-97 EHKÄ. |
embe 14.11.2007 19:07:25 | |
---|
Oi perhana, miten saatoinkaan unohtaa. Oli yksi omista suosikeistani. Loistava, ainakin muistikuvien mukaan. :D Minäkin muistan sen sarjan jossa jätkät teki tietokoneella naisen! Se oli niin ykkössarja. Siinä sen Toisen jätkän isoveljeä esitti se mies, joka on Kylmässä Ringissä Beecher. Sarjan nimi on engl. Weird Science. Muijan nimi oli Lisa. Ah, muistoja! |
Nazareth 14.11.2007 19:18:18 | |
---|
Muistaako kukaan ohjelmaa Puolikuusi? Tuli yllättäen puoli kuudelta ennen Pikku-Kakkosta. Se oli parempi kuin Pikku-Kakkis. Mikko Kivinen oli "juontaja", ja istui jättinojatuolissa ja söi jättiläisnäkkileipää. Se käänteli kanavia valtavalla kaukosäätimellä. Tai sitten olen lobotomian tarpeessa ja kuvitellut kaikki. Muistaakseni siinä oli juontajana joku mies jolla oli helvetinmoinen tukka ja parta. "Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |