Aihe: Ketonen & Myllyrinne
1 2 3 4 59 10 11 12 1318 19 20 21 22
BondakeBunny
22.01.2008 20:51:47

Tässä on pari nasakkaa juttua
http://www.youtube.com/watch?v=E7hQSk5q8mo
http://www.youtube.com/watch?v=IVTSbyHmk5Y paras.
Onkohan ne poistaneet tuolta niitä vanhempia juttuja, ku joku aika ne sitte vielä oli siellä.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
hapan
22.01.2008 21:25:01
H. Ani
22.01.2008 22:39:41
Itselläkin tullut eteen juuri se, että jos ja kun tuossa sarjassa on hyviä ideoita niin sitten ne vesitetään ylipitkillä lopuilla. En tiedä miten moinen on saatu läpi televisioon asti (suhteilla tietenkin). Itse kun olen tällä hetkellä aloittelemassa sketsisarjapilotin tekemistä erään tuotantoyhtiön kanssa ja muutenkin alaan jollain tavalla seurannut noin niin kuin kulissien takaa. Siksi siis ihmettelen...

Noh, katsotaan jos vaikka omat jutut joskus naurattaisivat koko kansaa. Aika näyttäköön.
Quod scripsi, scripsi!
jannu
23.01.2008 00:39:36
Kyllä verkostomarkkinointisketsi on edelleen paras.
jotain muuta persoonallista
Lennu
23.01.2008 22:23:06

Noh, katsotaan jos vaikka omat jutut joskus naurattaisivat koko kansaa. Aika näyttäköön.

Joo, pidähän meijät ajan tasalla.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Zed
23.01.2008 22:54:52

http://www.youtube.com/watch?v=E7hQSk5q8mo

Suoranainen komiikan hautakivi. Alusta astihan oli selvää, että äijä tulee syömään hallusinogeenisen sienen. Mitäs sen jälkeen? Sen verran löyhä alustus, että toivoi jotakin todellista oivallusta, joka vetää maton alta. Mutta ei: mies alkaa liikehtiä hassusti, siinä kaikki. Täysin uusi määritelmä latteudelle ja mielikuvituksettomuudelle.
Kun kissa sanoo "mäy", niin se vaan on "mäy". Turha siitä on mennä mitään perkeleen filosofioita vääntämään. || Rokkipoliisi #1
Jormaz
23.01.2008 23:11:49
Suoranainen komiikan hautakivi. Alusta astihan oli selvää, että äijä tulee syömään hallusinogeenisen sienen. Mitäs sen jälkeen? Sen verran löyhä alustus, että toivoi jotakin todellista oivallusta, joka vetää maton alta. Mutta ei: mies alkaa liikehtiä hassusti, siinä kaikki. Täysin uusi määritelmä latteudelle ja mielikuvituksettomuudelle.

Toi oli todella huono, muttei niin huono kuin tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ruBNHgXg3SY Tosin toi Manitbois-sketsi on jo niin huono että se on jo hyvä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
oizo
24.01.2008 13:37:46

Minun mielestä tuo on yks parhaimmista sketseistä K&M:ssä. Huvittavat potkuliikkeet ja kielenkäyttö =D Loppu tipauttaa kyl täysin :p
sattuuhan näitä
oizo
24.01.2008 13:37:47 (muokattu 24.01.2008 13:37:59)
tuplat
sattuuhan näitä
--Tomppa--
24.01.2008 16:08:32

Minustakin tuo oli todella huono sketsi.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
gasser
24.01.2008 16:33:31
Katsoin pitkästä aikaa pari pätkää tubesta ja päätin, että jos mulla on joskus semmoinen olo, että "nyt vaan on ihan liian hyvä olla ja elää" , niin lääkkeeksi siihen katson tätä K&M-paskaa lisää. Tykätkää jos tykkäätte, minä en.
-?-
Antti1997
26.01.2008 23:32:49
No niin, nyt kun tuli uusinta telkkarista, niin pienessä kännissähän tämä oli aivan saatanan hauskaa. :D Täytynee valmistautua huomennakin asiaankuuluvasti ennen uutta jaksoa.
Ei kaikkien kannata hakata päätä seinään, jos joku on jo tehnyt siihen oven.
NHR
26.01.2008 23:48:44

Katoin kans ton uusinnan, enkä nauranu kertaakaan, ei ees hymyilyttäny. Enkä usko, että ihan pikkupöhnäkään ois asiaa juurkaan auttaa voinu. Ei vaan putoo, ni ei putoo...
"It's really something other than else!"
Kapane
27.01.2008 05:16:27

Skenehuora jo 6 vuotta.
Strutsi
27.01.2008 09:09:23
Eilinen jakso vissiin uusinta?
Siinä kyllä vähän reväytti se "minä käyn nyt tuolla miestenhuoneessa, miettikääpä sitten sillävälin että oletteko te pingispalloja..." :D
I/08 Gonabeach
phren
27.01.2008 11:59:48
Siinä kyllä vähän reväytti se "minä käyn nyt tuolla miestenhuoneessa, miettikääpä sitten sillävälin että oletteko te pingispalloja..." :D

Muakin nauratti toi juttu, mut miksei se sketsi loppunu siihen? Jos olis leikattu ton repliikin jälkeen seuraavaan juttuun niin se olis ollu hyvä sketsi; nyt se vähän lässähti kun sitäkin täytyi vielä turhaan pitkittää.
sus
27.01.2008 22:01:12
Aivan hirvittävää kuraa, jota katsoessa saa syystäkin kouristella myötähäpeässä ja muissakin tuon "sketsiviihteeksi" kutsuttavan ohjelmankuvatuksen aiheuttamissa oireissa.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
Juuleppi
27.01.2008 22:29:16
Jumaliste aivan helmi jakso! :D
M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!?
Nimismies
27.01.2008 22:32:18
Pari ihan hauskaa juttua, mutta pari melko epähauskaakin. Missä näissä ovat gagit ja muut huumorille tarpeelliset jutut?
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
hapan
27.01.2008 22:35:12
Ei ollu niin hyvä, ku edellinen jakso. Silti...

"No kyllä mä tän ihan ite pesen!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)