Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 59 10 11 12 1325 26 27 28 29
Kirk_Hammett
13.11.2006 19:33:52
nyt on tullut ilmaiseksi leikkirahalla hakattua texas hold em:iä Party Poker ohjelmalla. se on kivaa ajan vietettä varsinkin kun ei oikeasti menetä mitään. joskus on kyllä käynyt mielessä että pitäisi pistää ihan oikeata rahaa likoon kun näyttää menevän välillä sairaan hyvin noissa leikkiraha peleissä
You know it's sad but true...
Deep Shadow
13.11.2006 22:14:33
...joskus on kyllä käynyt mielessä että pitäisi pistää ihan oikeata rahaa likoon kun näyttää menevän välillä sairaan hyvin noissa leikkiraha peleissä

Leikkirahapeleissä vaan moni pelaajakin ajattelee, että kiva pelata, kun ei menetä mitään. Ja sitten kun pelataan oikealla rahalla, niin se peli on erilaista.
Mummun saappaassa soi fox
dazed
13.11.2006 23:08:48 (muokattu 13.11.2006 23:11:49)
Mä pelailen enemmän tai vähemmän aktiivisesti oikealla rahalla.

Muutaman kerran olen turnauksessa edennyt finaalipöytään saakka, mutta mitään turnausvoittoa ei ole vielä tipahtanut.Sellaista oppirahojen makselua vielä.

Tässä pari juttua näin mun näkökulmasta:

-Leikkirahalla pelaaminen on ihan eri asia kun oikealla. Toki leikkirahalla kannattaa aloittaa niin saa säännöt selväksi, mutta mitään pelitaktiikkaa/tyyliä niillä on on musta turha hioa.

-Freerollit voi olla aluksi ihan jees, ni pääsee vähän pelailemaan. Mutta mitään ilmaisia rahasampoja nämä eivät todellakaan ole. Koska osallistujia on yleensä 1000-2000 ja jaossa on pieniäsummia 500-1000taalaa. Joskus kestää 6tuntia yksi freeroll-turnaus.

-Jos intoa riittää pelailla rahalla, niin kannattaa pysyä niissä 5-10taalan turnauksissa/pöydissä. Monesti nälkä kasvaa syödessä ja havittyjä rahoja koitetaan sitten voittaa takaisin nostamalla panoksia. Se on väärä suunta.

-Jos häviät kokoajan esim.10taalanpöydässä on oikea suunta alas, ei ylöspäin.

-Tärkeimpänä juttuna on pitää peli ns. tasaisena. Jokainen pelaa hyvillä korteilla hyvin, mutta pitää osata pelata huonoillakin hyvin. Monesti tämä tarkoittaa lähinnä odottamista ja vaatii kärsivällisyyttä.

Parhaimmillaan peli on kuin psykologista sodankäyntiä vastustajan kanssa. Se saa pulssin nousemaan ja kämmenet hikoamaan.

Huonoimmillaan.. no jaa, voi viedä terveyden ja koko elämän.

Ollaampa sitten varovaisia siellä!
I`m not a great player, but I can make it howl.
Ahmir
14.11.2006 10:52:30
Mitä tekisit tilanteessani?

Heads-up peli. Itse saan tasku-ysit.
Vastustaja korottaa 2xBB.
Itse lyön 3xBB vielä päälle.
Vastustaja menee all-in. Maksan, koska taskupari on heads-up tilanteessa mielestäni tarpeeksi hyvä tähän.

Kaveri näyttää A3s ja floppaa värin ja minä häviän rahat.

Vaikka hävisinkin, mielestäni pelasin oikein, ja suosikkikin olin ennen floppia.Olisitko itse pelannut samoin?
Hiljaisuus on kukka.
Deep Shadow
14.11.2006 10:56:42 (muokattu 14.11.2006 10:59:00)

Vastustaja menee all-in. Maksan, koska taskupari on heads-up tilanteessa mielestäni tarpeeksi hyvä tähän.

Vaikka hävisinkin, mielestäni pelasin oikein, ja suosikkikin olin ennen floppia.Olisitko itse pelannut samoin?

Paljon teillä oli merkkejä edessä? Ja kuinka isoissa blindeissa mentiin? Turnaus vai rahapelejä?
Ahmir
14.11.2006 11:11:00
Paljon teillä oli merkkejä edessä? Ja kuinka isoissa blindeissa mentiin? Turnaus vai rahapelejä?

Muutama hassu euro rahaa. Joikin microblind pöytä oli. Rahapelejä. Vaikka suht aloittelija olenkin, niin varmaan ihan oikein pelattu, vai? Oli pöydän ensimmäinen jako.
Hiljaisuus on kukka.
dazed
14.11.2006 11:37:13

Palsit mielestäni ihan oikein.

Toisaalta, nämä on aina vähän fiilispohjaisia juttuja ja toki rahatilennekkin vaikuttaa asiaan.

Itsellä oli juuri K9 ja flop KK8.
Kaveri meni all-in ja maksoin.
Hävisin kaverin KT.
Deep Shadow
14.11.2006 11:48:20

Kyllä minäkin luulen, että ihan oikein pelasit. Etenkin kun oli heads-up peli.

Tavallaan ainut mitä tuossa mietin, niin olisiko tuon reissun voinut vaan maksaa ja katsoa flopin, mutta siinäkin on se ongelma, että jos on kädessä ysipari, niin sen kanssa on kyllä flopin jälkeen helposti ongelmissa. Tuon oman re-reissun jälkeen kun kaveri menee all-in, niin eipä tuosta oikein luopuakaan voi. Riippuen tietysti rahamääristä millä pelataan.
Börje
14.11.2006 13:23:10
Tuota, kysyn teiltä, että minkä pokerisivuston free-rolleja suositte. Kun alkaa toi leikkirahalla kikkailu kyrsimään, kun peli on mitä on. Ja täytys olla semmonen saitti, jossa se freerolli olisi TODELLAKIN ilmainen, eikä vaatisi tiettyä deposittia, ennen ku niihin pääsee. Vai onko sellaisia? Kuuklellaki löytys, mutta kysyn teiltä ku ootte niin ihania.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Idiootti
14.11.2006 13:37:49
Tuota, kysyn teiltä, että minkä pokerisivuston free-rolleja suositte. Kun alkaa toi leikkirahalla kikkailu kyrsimään, kun peli on mitä on. Ja täytys olla semmonen saitti, jossa se freerolli olisi TODELLAKIN ilmainen, eikä vaatisi tiettyä deposittia, ennen ku niihin pääsee. Vai onko sellaisia? Kuuklellaki löytys, mutta kysyn teiltä ku ootte niin ihania.

Ainakin Unibetin sivustolla muistaakseni pelasin jonkin freerollin ennekuin depotin rahaa sinne. Se toimii prima poker verkossa (joka on kai sama kuin microgaming -verkko), joten muilla saman verkon saiteilla saattaa olla sama meininki. Varmuutta ei mulla ole.

Itse olen kokeillut Party pokerin ja sitten näitä Prima -verkon freerolleja. Priman freerollit on mun mielestä huomattavasti parempia.
Ahmir
14.11.2006 13:45:54 (muokattu 14.11.2006 13:46:27)

Ainakin pokeriumilla (pokerium.com) on joka lauantai Pokerimestari 2006 -ohjelman jälkeen (18.45) TODELLAKIN ilmainen freeroll, jossa potilla on kokoa kivat 1000€. Nettisivutkin ovat suomeksi, ja itse olen asiakaspalveluun ollut erittäin tyytyväinen. Aina on tullut vastaus nopeasti, ja suomeksi. Sitä siis suosittelen.

E:E
Hiljaisuus on kukka.
JOO100
14.11.2006 16:29:07 (muokattu 14.11.2006 16:29:50)
www.nettimestari.com

Mikä Nettimestari.com -tapahtuma on?

Nettimestari.com on täysin ilmainen ja vastikkeeton MEGAluokan tapahtuma. Osallistuminen ei siis vaadi mitään rahallista panosta. Nettimestarin kaikki alueturnaukset ja finaalit pelataan netissä. Pääpalkintona 2 hengen matka Las Vegasiin pokeritapahtumaan.

Nettimestari.com on SUURIN koskaan Suomessa järjestetty nettipokeritapahtuma. Tapahtuman tarkoituksena on selvittää suuren suosion saaneen nettipokerin suomalainen mestari. Nettimestari.com:ssa pelimuotoina on Suomen kansallispeli SÖKÖ ja maailman tämän hetken ykköskorttipeli TEXAS HOLD'EM. Nettimestari tapahtumassa pelataan aluksi 12 aluemestarikisaa. Aluemestarit palkitaan erikseen ja alueiden voittajat jatkavat finaaliin. Finaalissa sitten selviää kuka on todellinen nettipokerimestari sekä Sökössä että Texas Hold'Emissa.
Kuka voi osallistua?

Osallistua voivat kaikki, jotka pääsevät Internetin ääreen. Ei ole väliä asutko pohjoisessa Ivalossa tai eteläisessä Hangossa. Sinun ei tarvitse edes osata pelata pokeria juuri nyt! Voit opetella pelien hienoudet ilmaisessa Club4Aces -pokerikoulussa.

Koska Nettimestari ratkaistaan?

Texas Hold'Emin osalta aluemestaruuksista kilpaillaan sunnuntaina 26.11. klo 18:00, josta finaaliin jatkavat jokaisen alueen 5 parasta. Finaali pelataan sunnuntaina 3.12. klo 18:00.

Sökön aluemestaruudet ratkotaan keskiviikkona 22.11. klo 19:00. Finaaliin jatkavat niin ikään alueiden 5 parasta, jotka kohtaavat keskiviikkona 29.11. klo 19:00.

Nyt otetaan miehestä/naisesta mittaa sitten.
Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä.
arvid70
14.11.2006 16:38:05 (muokattu 14.11.2006 16:43:20)
Taaskaan tua paffiperkele toimi, että sapettaa ku huvittas tienata :) tai sitten ei

ai niin, anteeksi

PAF-asiakaspalvelu
PAF tiedottaa:
Tekninen huolto 14.11
Phishing
Valinnanvapaus on lain takaama kansalaisoikeus
Asiakaspalvelu tilapäisesti ruuhkautunut
Bonusraha
Tietoa vedonlyönnistä ja pelirajoituksista
Aukioloajat
Pelitili
Tekniikka
Shockwave-ohjeet
Turvallisuus
Hinnasto
Yleiset sopimusehdot
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN??
Kirk_Hammett
14.11.2006 17:47:54
Leikkirahapeleissä vaan moni pelaajakin ajattelee, että kiva pelata, kun ei menetä mitään. Ja sitten kun pelataan oikealla rahalla, niin se peli on erilaista.

joo no mä ''yritän'' pelata niin kuin se olisi oikeata rahaa. v*tuttaa välillä kun jotkut laittaa aina ALL IN heti kättelyssä tai heti flopin jälkeen oli käsi mikä käsi. ja kaikki maksaa tietty kun ei ole oikea raha kyseessä. :/
esim. ton takia ois kiva pelata oikealla rahalla...
You know it's sad but true...
dazed
14.11.2006 18:14:38
Ketkä pelaatte Paffilla, niin laittakaapa tänne nimimerkkinne millä pelaatte.
Planetist
14.11.2006 18:27:52
Ketkä pelaatte Paffilla, niin laittakaapa tänne nimimerkkinne millä pelaatte.

nimimerkkini on Olen_Topi, se on eräs sisäpiirin vitsi.
Deep Shadow
14.11.2006 20:11:28 (muokattu 14.11.2006 20:18:44)
PAF tiedottaa:
Tekninen huolto 14.11

Ajattelin, että ois tässä illalla päässyt pelaamaan, mutta eipä taida päästä. Noh, huomenna sitten.

www.nettimestari.com

Hmm... Mitenköhän tuo nyt sitten käytännössä. Aluemestarit palkitaan erikseen ja 5 parasta / aluemestaruuskilpailu jatkaa finaaliin. Se mikä tässä on hauskaa, niin alueen saa valita itse.

Ilmoittautuaksesi Nettimestari tapahtumaan kirjoita toimiva sähköpostiosoitteesi ja valitse kaupunki, jonka aluemestari haluat olla (lähintä kaupunkia ei ole pakko valita)

Nyt vain pitäisi arvailla missä alueella on vähiten/huonoimmat pelaajat. :D Kai tuohon voisi osallistua.
Börje
14.11.2006 20:20:05
Miks kaikki täytyy olla näin saatanan vaikeeta! Haluan siis pelata freerollia ILMAISEKSI ja ny rekisteröidyin tonne Unibet:iin. Hyvin pääsen loggautumaan tossa etusivulla, mutta kun avaan pokeriohjelman, jossa käskettään loggautua sillä samalla Unibetin tunnuksella ja salasanalla niin pukkaa jonkun saatanan alias-verifikaation ja kysyy äidin tyttönimeä?!!? Miks mun ei anneta elää?
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Hekeman
14.11.2006 20:23:47
Rekisteröidyin tuonne partypokeriin ja sain 10$ jonka nyt triplasin 30 taalaksi.
Ihan piruuttain kokeilin kotiuttaa voittoja, mutta sanoi, että mulla on "play money account", enkä voi kotiuttaa rahaa ennenkuin talletan jotain?
Ovelaa piru vie...
onko tosiaan näin, ettei voittoja saa nostaa ennenkuin tekee talletuksen?

Ainiin, ja vieläkään ei ole sitä 80$ bonusta tullut, vaikka noin viikko sitten rekisteröidyin...
lasol
14.11.2006 20:36:50 (muokattu 15.11.2006 18:17:08)
Nettimestariin ilmottauduttu ja Jyväskylän alueen laitoin.

E. hold em
ei siis, on siis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)