Aihe: Prison Break - Jenkkitahtiin seuraaville
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
rockitsb
10.02.2007 20:43:22
Noh, ei teidän minulle tarvitse selitellä, itsehän olen seurannut sarjaa myöskin "jenkkitahtiin". Tuli vain mieleen, että vähän harmaalla alueella oleva ketju.
"kaunissti soi blues..." -veksi5
Bella Italia #5
Apina Behavior
10.02.2007 21:42:45
Noh, ei teidän minulle tarvitse selitellä, itsehän olen seurannut sarjaa myöskin "jenkkitahtiin". Tuli vain mieleen, että vähän harmaalla alueella oleva ketju.

jokainen meistä tietää tämän asian, mutta kukaan järkevä ei nosta kissaa pöydälle. joku pölhö niin teki
Jag
21.02.2007 09:19:32 (muokattu 21.02.2007 09:26:55)

No nyt tuli uusinkin jakso katottua. Taas pientä clifhangerin tynkää. Edelleen hyvä jakso. Kakos kausi on kyllä viimesempien jaksojen myötä nousemassa henkilökohtaisessa arvo järjestyksessäni jopa ensimmäisen edelle. Saa nähdä mitä on keksitty loppu kaudelle.

Tuohan on nyt selvä ainakin että Benjamin kuuli Michaelin kertovan Sucrelle europeangoldfish.net saitista. Eli sitä kautta lähtevät Michaelia naruttaan. Entä mitä tekee Bagwell rahoineen? Luotan kuitenkin käsikirjottajiin ja kauden loppu tulee olemaan parasta PB:tä ikinä

e. Loppukauden aikataulu

26.02.07 (2.18) Wash _
05.03.07 _(2.19) Sweet Caroline _
19.03.07 _(2.20) Panama _
26.03.07 _(2.21) Fin Del Camino _
02.04.07 _(2.22) Sona (season 2 finale) _

eli onkos tuossa yksi kahden viikon tauko. Muuten viikkotahtiin.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
carnation
25.02.2007 16:28:03
Jep, lopunajat lähestyvät ja tiukkaa cliffhangeria pukkaa. Harmitti kun Kellerman ei pistänyt kuulaa ärsyttävän agentti Kimin kalloon kun oli kerrankin mahdollisuus. Sydäntä lämmitti kuitenkin se, että Linc pääsi vähän mukiloimaan sitä...
Pitää oikein jännätä loppukausi T-Bagin puolesta, toivottavasti ei kuole. T-Bagille voitaisiin tehdä oma spin-off-sarja :)

Tuosta kolmannesta kaudesta kun on ollut puhetta, niin ilmeisesti tämä homma menee niin, että Scofield/Linc/salaliitto-kuviot saadaan parsittua kasaan tällä kaudella, jolloin kolmas kausi keskittyisi sitten suurimmaksi osaksi eri tyyppeihin ja uusiin kasvoihin. Tietty noilla tapahtumilla on kai jokin side Fox Riverin vankilaan tms. ja mukana voi olla aiemmilta kausilta tuttuja naamoja, mutta ainakin tekijöiden haastattelujen perusteella olen saanut sellaisen kuvan, että kolmas ja neljäs kausi olisivat täysin uusi tarina. Viides ja kuudes kausi olisivat sitten taas uusi tarina, jolloin nämä kolme kahden kauden settiä muodostaisivat trilogian. Pitää nyt tsekata tämä kakkoskausi loppuun ja katsoa miten käy. Ja saa nähdä, jaksaako konsepti enää kiinnostaa kolmannella kaudella. Tulisi kuitenkin aina vertailtua sitä näihin kahteen ensimmäiseen kauteen ja niiden hahmoihin. Tällä hetkellä haluan ainoastaan tietää, mikä näiden nykyisten tyyppien kohtalo on ja miten tarina saa päätöksensä. Hauskaa on ollut tähän saakka, toivottavasti tämä saa arvoisensa päätöksen. Perinteinen happy endkin alkaa kuulostaa jo hyvältä, kunhan ei vain venytetä tätä samaa juonikuviota enempää.
Tunttone
27.02.2007 22:13:40
Nyt on uusin jakso katsottuna.

Taso on kyllä huonontunut tässä toisen tuotantokauden loppua kohti mennessä.
Ei tästä kyllä riittävästi aineksia kolmanteen tuotantokauteen saa, rahastukseksi menee.

Kyllähän tuo C-Noten tarina päätty melko surullisesti.

Saas nähä onnistuuko Kellerman salamurhaamaan Reynoldsin.
ekikoo
27.02.2007 22:22:21
Prkl, tuo katsomani jakso jämähtää siihen kun C-Notella on kamat niskassa ja on astumaisillaan eteenpäin. Tapahtuuko tämän jälkeen vielä mitä?
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Tunttone
27.02.2007 22:26:20
Prkl, tuo katsomani jakso jämähtää siihen kun C-Notella on kamat niskassa ja on astumaisillaan eteenpäin. Tapahtuuko tämän jälkeen vielä mitä?

Siihen se minunkin jakso loppui. Aika varmaltahan se sen kuolema tuntuu.
TKT
28.02.2007 20:48:49
Taso on kyllä huonontunut tässä toisen tuotantokauden loppua kohti mennessä.

Minä taas olen täysin erimieltä kanssasi. Parantunut vaan jaksot loppua kohti 2.tuotantokaudessa.
Now Playing : Pantera - Suicide Note p.t.2
Jale
10.03.2007 11:32:48
En ole lukenut aiempia viestejä, koska en halua tietää tapahtumia etukäteen. Anyway, kertokaahan meneekö vielä pitkään että toinen tuotantokausi on DVD:llä? Ja mistähän se kantsii tilata?
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
carnation
10.03.2007 12:31:55 (muokattu 10.03.2007 12:39:05)
En ole lukenut aiempia viestejä, koska en halua tietää tapahtumia etukäteen. Anyway, kertokaahan meneekö vielä pitkään että toinen tuotantokausi on DVD:llä? Ja mistähän se kantsii tilata?

Jenkeissä on kolme jaksoa toista tuotantokautta jäljellä. Jossain nettisaiteilla on ollut puhetta, että kolmas kausi starttaisi Amerikassa 29. päivä elokuuta. Tämän perusteella veikkaisin, että kakkoskausi julkaistaan dvd:nä ehkä joskus kesän jälkeen, olisikohan heinä-elokuussa? Tämä on siis vain minun puhdas arvaukseni, varmaa tietoa asiasta ei ole, saattaahan tuo löytyä dvd:nä paljon aikaisemminkin. Yleensä kai erinäisten sarjojen kohdalla dvd-boksien julkaisu on ajoitettu niin, että se tulee kauppojen hyllyille ennen kuin seuraava kausi alkaa. Julkaisuaikataulu on luultavasti tämä, mitä jenkkeihin tulee. Suomenkielisin tekstein varustetusta R2-julkaisusta en osaa sanoa mitään. MTV3 alkaa näyttää kakkoskautta tuossa syksyllä, saa nähdä ehtiikö dvd-julkaisu Suomeen ennen sitä. Ja mistä se kantsii tilata? No, eiköhän se löydy lähes joka kaupasta sitten kun se julkaistaan, ei vielä kannata huolehtia siitä.
Drumjamo
29.03.2007 21:42:55 (muokattu 29.03.2007 21:59:01)
Ei mitn sittenkään...
Se nyt vaan on semmosta
Drumjamo
03.04.2007 17:42:06
http://imdb.com/title/tt0990884/

Mikä jakso tuo on? Eikö tuo "Sona" ollut kakkoskauden viimeinen jakso?
Se nyt vaan on semmosta
Jag
03.04.2007 18:22:29

http://imdb.com/title/tt0990884/

Mikä jakso tuo on? Eikö tuo "Sona" ollut kakkoskauden viimeinen jakso?

näin miekin oon ymmärtäny. Oisko jonkinmoinen kertaus jakso toi....
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
dipshit
03.04.2007 19:24:17
oli kyl ruma jakso tuo season2 finale...ihan naurettava =D
papitsu
03.04.2007 19:25:18

Todella sekava, kyllä. Tuohonko se sitten jää? Ihan tyhmää.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Master of Disguise
03.04.2007 20:07:02

Omasta mielestäni oli erinomainen jakso. Tosin sekava se kyllä oli. Nyt vaan oottamaan mitä kuvioita ens tuotantokausi tuo tullessaan.
carlos
04.04.2007 10:24:29

Oliks toi nyt sitten muka finaalijakso? Siis sona? Itse ainakin toivoisin, että tuo sikimicky olisi vasta se ratkaisujakso...
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Hooley
04.04.2007 17:38:00
Ei sekään kovin ratkaiseva jakso voi olla, sillä kolmaskin kausihan on jo varmistettu.
JTL
04.04.2007 18:24:10

Mielestäni sarjan taso on tippunut ykköskauden jälkeen jatkuvasti. Tämä päätösjakso alkoi jo olemaan aika naurettava.
http://www.kolumbus.fi/meolli/jtl/ -+- http://bedimmed.kypara.net/ -+- http://skullfucker.kypara.net/
carlos
04.04.2007 18:49:19
Mielestäni sarjan taso on tippunut ykköskauden jälkeen jatkuvasti. Tämä päätösjakso alkoi jo olemaan aika naurettava.

SPOILERI JAKSOSTA 22 SONA

Jep. Ei mitenkään yllättänyt, että kun kaikki oli hyvin, niin eräs henkilö tuli sotkemaan kaiken :D Oliko siinä lopun vankilakohtauksessa Bellick se maassa makaava raihnainen läski?
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)