Aihe: Roskaelokuvat.
1 2
ozz3
07.08.2005 14:10:37
Eilen tuli muuten SubTv:ltä sellainen ohjelma kuin Shock Movie Massacre, jossa tutkittiin juuri roskaelokuvien syntymistä ja tekoa. Mielenkiintoista ja hauskaa katseltavaa, kävivät Troma Buildingissa ja kaikkea....

Itse tykkään roskaelokuvista, ovat usein oikein helvetin hauskaa viihdettä. Troma rokkaa.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
gandar
07.08.2005 15:44:44
http://www.elitisti.net/

"Elitisti on elokuussa 2003 perustettu, marginaalielokuviin ja -elokuvakulttuuriin keskittynyt verkkojulkaisu, joka käsittelee moraalin ja ihmisyyden harmaalle vyöhykkeelle sijoittuvia kultti-, roska- ja taide-elokuvia"

Herrat on hyviä vaan.
Ceci n'est pas une signature
KTULU
07.08.2005 17:06:56
Hyviä roskaelokuvia: Tappajatomaatti elokuvat, El Mariachi, Intissä ym.
Life is wonderful...NOT!
Pantse
07.08.2005 19:35:02
Kaveri oli joskus löytänyt kirjastosta sen nimisen elokuvan, kuin Frankenström. Oli vielä peräti DVD. Se oli kyllä todellinen suomalainen roskaelokuva. "Päähenkilö" vetää yliannostuksen kokaiinia, kuolee ja säikähtäneet kaverit vievät hänet jonkun kaverinsa laboraratorioon, jossa tämä herätetään eloon. Hetken päästä hän alkaa tappaa ihmisiä...
Onko kukaan muu nähnyt?
"Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä."
Nelikielipiru
07.08.2005 20:47:57

Kaveri oli joskus löytänyt kirjastosta sen nimisen elokuvan, kuin Frankenström. Oli vielä peräti DVD. Se oli kyllä todellinen suomalainen roskaelokuva. "Päähenkilö" vetää yliannostuksen kokaiinia, kuolee ja säikähtäneet kaverit vievät hänet jonkun kaverinsa laboraratorioon, jossa tämä herätetään eloon. Hetken päästä hän alkaa tappaa ihmisiä...
Onko kukaan muu nähnyt?

En oo mut alkuperäinen idea kuullostaa kyllä paljon Re-animation leffalta jossa sellanen tohtoris mies herättelee porukkaa sellasella vihreellä(yllätys yllätys) stuffilla.

Muistaako kukaan joskus 80-luvulla tehtyä kauhu parodiaa jossa oli viittauksia ainaki manaajasta, tappajahaista.... Perkele kun en nyt oikein muista et mistä muista kun en oo leffaa nähnyt varmaan sitten -91, mutta tapahtumat oli sellasella saarella jossa sitten oli majakka jne...
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
vexu
08.08.2005 15:59:35

Muistaako kukaan joskus 80-luvulla tehtyä kauhu parodiaa jossa oli viittauksia ainaki manaajasta, tappajahaista.... Perkele kun en nyt oikein muista et mistä muista kun en oo leffaa nähnyt varmaan sitten -91, mutta tapahtumat oli sellasella saarella jossa sitten oli majakka jne...

Jotain hämärästi tuttua tuossa niin pienellä googletuksella löytyi tälläinen http://www.imdb.com/title/tt0085704/ . Plot summary ja movie connections ainakin viittaisi tuohon.

Mutta roskaelokuvat ovat itsessään välillä hieno asia kun liian mainstream alkaa ahdistamaan :) Yleensäkkin arvostelujen puolesta voi suositella tuota elitisti-saittia. Sen päivityksiä tulee varsin aktiivisesti seurattua.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
käsi
10.08.2005 06:11:49

Onko kukaan muu nähnyt?

itse näyttelen ko. leffassa ja olin tekemässä siinä yhtäsun toista, toinen meidän elokuva on bugi fiction, joka on samanhenkistä meininkiä mutta englanniksi tehtyä.

vanhaa tekoa on sellainen zombie splatter kuin epäkuolleet ja pari lyhyt elokuvaa on porukalla tehty.

http://www.badeggfilms.com

tuolta löytyy lisää infoa
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)