Aihe: Anime elokuvia?
1 2 3
MrQ
15.07.2005 10:16:07
Sellanenku shadowskill on erittäin hyvä. Ja kaikki miyazakin leffat on olleet pirun hyviä, varsinkin Princess Mononoke.

Mutta parasta animea on kyllä hopeanuolet, Aivan mielettömän hyviä varsinkin noi leikkaamattomat, toi dvd boksi on tullu katottua läpi varmaan neljästi, joka kerta on lopussa herkistyminen lähellä :)

Tekeekö anime oikeasti miehistä naisia vai mitä helvettiä horiset? Hopeanuolta pahempaa pikkutyttösaastaa ei taidakaan olla?

Tämä on joku provo.
Antiharras
15.07.2005 11:35:07
Sellanenku shadowskill on erittäin hyvä.

Olisihan siinä potentiaalia, mutta ainakin se versio, jonka itse olen nähnyt, oli ilmeisesti (toivottavasti) leikelty aivan tunnistamattomaksi kasaksi paskaa.
X - the Movie on todella kaunis leffa, ja muutoinkin ihan jeez. Sarjoista Trigun on yhä edelleen ykkönen.
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
Judas
15.07.2005 14:04:55
Tämä on joku provo.

Niin oli käytännössä, siis todella kaunis leffa, mutta tuo lause oli ihan heitto vain.
En tarvitse
MrQ
18.07.2005 13:19:33
Niin oli käytännössä, siis todella kaunis leffa, mutta tuo lause oli ihan heitto vain.

MÄ yritän miettiä että mitä äsken tapahtui.

On toki ymmärrettävää että mä en osaa tulkita anmea tai mangaa edelleenkään kovin hyvin kulttuuriongelmien kanssa ja hyvin usein fialogissa ei ole mitään järkeä:

"Olen kävellyt hamashitavuoren tuoltapuolen"
-"Ahhhh!"
"Lisäksi isäni on nimeltään.... ..... .... .... .... ASMODEUS!!!!!"
-"Juustosi, se on vihreä! Voi ei, mitä kerron metsäläisille?"

Eli siis mitä vittua?

Mutta silti ja siitä huolimatta ja kulttuuria täysin ymmärtämättä on kysyttävä että onko sinussa jotain vikaa? Puhummeko siis siitä hopeanuolesta joka on kolmevuotiaille tytöille suunnattu lemmikkieläintappeluväkivalta sarja?

Vai jostain sellaisesta hopeanuolesta, jota isokin mies voi rauhassa katsoa häpeämättä?
Ed_Guy
18.07.2005 16:52:44
MÄ yritän miettiä että mitä äsken tapahtui.

On toki ymmärrettävää että mä en osaa tulkita anmea tai mangaa edelleenkään kovin hyvin kulttuuriongelmien kanssa ja hyvin usein fialogissa ei ole mitään järkeä:

"Olen kävellyt hamashitavuoren tuoltapuolen"
-"Ahhhh!"
"Lisäksi isäni on nimeltään.... ..... .... .... .... ASMODEUS!!!!!"
-"Juustosi, se on vihreä! Voi ei, mitä kerron metsäläisille?"

Eli siis mitä vittua?

Mutta silti ja siitä huolimatta ja kulttuuria täysin ymmärtämättä on kysyttävä että onko sinussa jotain vikaa? Puhummeko siis siitä hopeanuolesta joka on kolmevuotiaille tytöille suunnattu lemmikkieläintappeluväkivalta sarja?

Vai jostain sellaisesta hopeanuolesta, jota isokin mies voi rauhassa katsoa häpeämättä?

Katsoppas kun hopeanuoli ei ole tarkoitettu pikkutytöille... sehän on ihan pirun väkivaltainen... Ja kun hopeanuolet tulivat Suomeen silloin joskus, niin täällä ei tunnettu sanaa anime..., joten hopeanuolet luokiteltiin "pikkutyttöjen koiratappelu sarjaksi" ja senhän takia niistä on leikelty aika rangasti pois noita väkivalta kohtauksia... hooh itsekkin pitäisi leikkaamattomat hopeanuolet hommata + NGE dvd boxi+ kaikkea muuta, mitä täällä on suositeltu äähhh eihän tässä rahat riitä...
THV-Klubi #27
MrQ
18.07.2005 19:32:27
Katsoppas kun hopeanuoli ei ole tarkoitettu pikkutytöille... sehän on ihan pirun väkivaltainen... Ja kun hopeanuolet tulivat Suomeen silloin joskus, niin täällä ei tunnettu sanaa anime..., joten hopeanuolet luokiteltiin "pikkutyttöjen koiratappelu sarjaksi" ja senhän takia niistä on leikelty aika rangasti pois noita väkivalta kohtauksia... hooh itsekkin pitäisi leikkaamattomat hopeanuolet hommata + NGE dvd boxi+ kaikkea muuta, mitä täällä on suositeltu äähhh eihän tässä rahat riitä...

Tuota. onko tämä oikeasti joku hemmeti vitsi?

Sehän on ihan oikeasti susipaska sarja. Siis jopa japanilaisella mittakaavalla.

Pirun väkivaltainen? Pirun väkivaltaisena mä alan pitämään jotain urotsukidojia.

Ja toisaalta... jos puhuvien elukoiden ninjakikkailu ei ole pikkutyttöjen kosimista, niin mikä vittu sitten on? Helvetti, jaki ja nukakin oli pelottavampia. Ja TaoTao.
Ed_Guy
18.07.2005 20:18:08
Tuota. onko tämä oikeasti joku hemmeti vitsi?

Sehän on ihan oikeasti susipaska sarja. Siis jopa japanilaisella mittakaavalla.

Pirun väkivaltainen? Pirun väkivaltaisena mä alan pitämään jotain urotsukidojia.

Ja toisaalta... jos puhuvien elukoiden ninjakikkailu ei ole pikkutyttöjen kosimista, niin mikä vittu sitten on? Helvetti, jaki ja nukakin oli pelottavampia. Ja TaoTao.

Ei ollut vitsi.

Ja kuka tykkää kuka ei.... se vähän riippuu...
THV-Klubi #27
MrQ
19.07.2005 16:38:13
Ei ollut vitsi.

Ja kuka tykkää kuka ei.... se vähän riippuu...

Teissä on jotain pahasti vialla. Joko olette samperin nuoria tai teidät on kasvattanut neliraajahalvaantunut vihannes.

Saako tällaista läppää heittämällä oikeasti seksiä bishifriikeiltä?
Ed_Guy
19.07.2005 18:40:15
Teissä on jotain pahasti vialla. Joko olette samperin nuoria tai teidät on kasvattanut neliraajahalvaantunut vihannes.

Saako tällaista läppää heittämällä oikeasti seksiä bishifriikeiltä?

Meneppäs sinä vain katsomaan sitä terminaattoria
THV-Klubi #27
MrQ
19.07.2005 20:27:51
Meneppäs sinä vain katsomaan sitä terminaattoria

Jep, mikä jottei. Mainio elokuva, kertakaikkiaan.

Tajusin muuten juuri että sinähän kuulut just siihen ikäpolveen joka tähän japanilaiseen pelleilyyn on hurahtanut. Luultavasti pokemonkorttien kautta tuommoinen viitisen vuotta sitten, otaksuisin.

Ei siinä mitään, luulin keskustelevani aikuisen kanssa. Nyt tajuan miksi sitä hienoksi kehuit.

Ja joo, onhan wuxia-ripoffit aina hienoja, ja innovatiivisuuttahan sekin on että sijoitetaan eläinmaailmaan kostoperiaate.
DirtyFingers
19.07.2005 20:37:05
Henkien Kätkemä?????? Enpä oikein ymmärtänyt leffaa, mutta hyvä oli?
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Spawn
19.07.2005 20:45:53
Tajusin muuten juuri että sinähän kuulut just siihen ikäpolveen joka tähän japanilaiseen pelleilyyn on hurahtanut. Luultavasti pokemonkorttien kautta tuommoinen viitisen vuotta sitten, otaksuisin.

Kumma juttu, että meikään tuo anime on iskeny vaikka Pokemonia olen aina halveksunut ja Hopeanuolta en koskaan ole katsonut. Olenko friikki? Btw, kuuntelen myös japanilaista rock-musiikkia. Hyi, taidan olla homo. :(
What the deuce?
DirtyFingers
19.07.2005 21:32:06
Hyi, taidan olla homo. :(

Älä vain ole....
Spawn
19.07.2005 21:35:38
Älä vain ole....

Taidat olla kiinnostunut minusta, etkö olekin?
What the deuce?
DirtyFingers
19.07.2005 22:04:14 (muokattu 19.07.2005 22:04:40)
Taidat olla kiinnostunut minusta, etkö olekin?

Vain platonisessa mielessä...?

E: Ei!!!!! En ole...!!!
LNA
20.07.2005 09:30:34

X - the Movie on todella kaunis leffa, ja muutoinkin ihan jeez.

Yhdyn sinuun.
Naulaa mut seinään, jooko? Sharon Kontula - Bella Italia #11
LNA
20.07.2005 09:32:47

Ja TaoTao.

Yhdyn sinuunkin.

Taotaossa oli mahdottoman usein sellaisia pelottavia kohtia. Ensinnäkin ne apinat olivat jo itsessään ihan käsittämättömän näköisiä.. Ja toisena pelkolistalla juoksevat ne kaksi hullua fasaania.
Naulaa mut seinään, jooko? Sharon Kontula - Bella Italia #11
MrQ
20.07.2005 16:30:18
Kumma juttu, että meikään tuo anime on iskeny vaikka Pokemonia olen aina halveksunut ja Hopeanuolta en koskaan ole katsonut. Olenko friikki? Btw, kuuntelen myös japanilaista rock-musiikkia. Hyi, taidan olla homo. :(

Taidat olla joo.

Vaikka näkeehän niitäkin jotka pitävät animea kulttuurin muotona eivätkä koomisena ripellyksenä vaill aj'ärjen häivääkään ihan aikuisista piireistä.

Kolmekymppinen jamppa yritti vonkaa siskoltani persettä animekoukkua käyttäen tämän iollessa viidentoista.
konehes
20.07.2005 16:59:04
Muumit on parasta animea.
Ed_Guy
21.07.2005 17:52:26
Jep, mikä jottei. Mainio elokuva, kertakaikkiaan.

Ei siinä mitään, luulin keskustelevani aikuisen kanssa. Nyt tajuan miksi sitä hienoksi kehuit.

Ja joo, onhan wuxia-ripoffit aina hienoja, ja innovatiivisuuttahan sekin on että sijoitetaan eläinmaailmaan kostoperiaate.

ööö? En kyllä ole pokemonia kehunut, mutta ihan miten vain ja onko se sinulle todella noin suuri ongelma, jos joku pitää animesta? ja noh hopeanuolet ainakin lapsena olivat parhautta... pitäisi katsoa ne uudelleen ja tehdä johtopäätös ovatko enää... ja ja niinkuin jo mainitsin tuolla jossain NGE:stä pitää hankkia jokainen jakso ja elokuva on sen verran mahtava juoni ja idea... onko muuten kellään tietoa saako nuo NGE platinum dvd sarjan kaikki 8 dvd:tä Suomesta?
THV-Klubi #27
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)