DJ Lattialuukkukoira 25.06.2005 20:49:00 | |
---|
Käsittääkseni tämä perustuu siihen ensimmäiseen kirjaan? Näin on... Jää vähän kesken, mutta ymmärtäähän tuon kun olisi tullut n. kymmenentuntinen leffa jos kaikista olisi tehty. Ja meni yli 20 vuotta jo yhdenkin kirjan kanssa. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
DJ Lattialuukkukoira 29.06.2005 12:58:10 | |
---|
Elokuvia kansalle, 'tana! Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
JCM 10.02.2008 17:48:01 | |
---|
Itse ainakin helpotuin kovasti kun Marvin ei ollutkaan elokuvassa kahden metrin C-3pO vaan juuri sellainen minkä sen jotakuinkin kuvittelinkin. Pieni ja masentunut. Ei mikään helvetin koripalloilija. Hyi saa**na. Marvin oli mun mielestä yks pahimpia pettymyksiä leffassa. Just katoin tuon leffan DVD:ltä ja täytyy sanoa, että olisi pitänyt jättää katsomatta. Totaalinen rimanalitus. Yritin vältellä tuon katsomista, mutta nyt harmikseni lankesin. Harmittaa vaan, kun ja jos joku sellainen joka ei ole lukenut kirjasarjaa menee katsomaan tuon leffan. Jää nimittäin kirjat lukematta, sen verran turn-off on tuo leffa. Visuaalisesti totaalinen pettymys, ja kirjasarjan keskeisimmät aiheet käsiteltiin todella surkeasti ja suurin osa hyvistä jutuista loisti poissaolollaan. Adamsin luomia loistavia dialogeja ei ole saatu taltioitua todellakaan samaan tyyliin mitä ne kirjoissa on. Ja eihän tuossa paljoa alkuperäistä tallella ollutkaan. Siis voi vi**u, Kultasydän muka pyöreä valkoinen pallo. Ei saakeli, menen hakemaan takkini. |
JCM 10.02.2008 17:50:15 | |
---|
Tätä on odotettu. Ja tosiaan.. kaveri tuosta leffasta kertoi kun oli käynyt teatterissa katsomassa. Sen takia välttelin tähän asti. |
Chemo 10.02.2008 21:26:30 | |
---|
Eihän se leffana ollut samaa mitä (varsinkin eka) kirjat, tai mitä kuunnelma oli kuunnelmana. Mutta ei se kuitenkaan ihan onneton ollut: kun nyt vertaa vaikka siihen vanhaan telkkarisarjaan. Sarjiskin oli aika turha. Mulla oli varovaisen myönteinen ennakkoasenne tähän, kun tiesin miten paljon leffan toteutuminen olisi merkannut Adamsille - hän todellakin halusi tuosta ison budjetin leffaa. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
NHR 11.02.2008 00:19:32 (muokattu 11.02.2008 00:28:48) | |
---|
Marvin oli mun mielestä yks pahimpia pettymyksiä leffassa. Mä petyin ehkä eniten siihen miten ne Zaphodin päät oli toteutettu. Mut ihan jees leffahan toi muistaakseni oli, kun tietokoneen kuvaruudulta sen tässä joskus kattelin, muistaakseni YouTubesta. Mahtaakohan se olla vieläkin siellä? E: Eipä ainakaan tommosella pikavilkasulla tuntunu enää löytyvän. No, eipä mulle mitään isompaa hinkua jäänykkään sitä ihan hetikohtapian uudestaan nähdä, eihän siinä juur mikään tosiaan kirjoja lukemalla syntyneitä mielikuvia tainnu vastata. Ja Ford Prefectkö musta, wattafak? :D "It's really something other than else!" |