Aihe: Indiana Jones 4
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Explorer
06.06.2005 18:21:19
Ja mielestäni kyllä ford ei oo liian vanha indyn rooliin. Kyllä se äijä osansa hoitaa varmaan vitun hyvin, kaikki on kiinni enää kässäristä ja toteutuksesta. On sellaset äijät kyllä tekemässä (spielberg ja lucas), että resursseja on aivan mahtavaan leffaan. Aika näyttää.

Täytyy toivoa parasta. Spielberg ja Ford ovat edelleen yhtä hyvässä iskussa kuin aina ennenkin, mutta Lucasin järkyttävä urpoilu Tähtien Sotien uusien (tarpeettomien) osien kanssa arveluttaa. Onneksi hän ei toimi Jones-filmien ohjaajana eikä siten ainakaan pahemmin pääse ryssimään hommaa.
Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world.
Bluesmies
06.06.2005 18:52:07
...mutta Lucasin järkyttävä urpoilu Tähtien Sotien uusien (tarpeettomien) osien kanssa arveluttaa..

Tätä mäkin oon ajatellut. Saa nähdä, pitääkö äijä pään kylmänä.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Rumpali Rölli
06.06.2005 19:28:19
Vain harvat leffat yltävät edes siihen, että kakkos osakin on siedettävä. Moni ei yllä siihen, että kolme osaa on mainioita. Mutta pahoin pelkään, että neljäs jatko osa on jo liikaa näin mainiolle leffalle.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho
Mechanizm
06.06.2005 21:15:57
Mitä mitä mitä?!? Mä tajusin vasta nyt ett Spielberg ei ohjaa edes koko leffaa. Voi perse, äijä ei oo ohjannu aiemmin kun yhden leffan ja sekin on joku poliisikomedia. Morjens!
Life is like a penis, when it gets hard, fuck it.
Bluesmies
06.06.2005 21:25:17
Mitä mitä mitä?!? Mä tajusin vasta nyt ett Spielberg ei ohjaa edes koko leffaa. Voi perse, äijä ei oo ohjannu aiemmin kun yhden leffan ja sekin on joku poliisikomedia. Morjens!

What?!?
Mechanizm
06.06.2005 21:36:17
Elokuvan ohjaajaksi on kiinnitetty Jeff Nathanson. Neljännen Indiana Jonesin on määrä saapua valkokankaille vuonna 2007.
zorro
06.06.2005 21:45:00

eihän tuo välttämättä tarkota että siitä tulisi huono elokuva. Monet ihmiset on tehny mestarielokuvia esikoisohjauksinaankin.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään:
Mechanizm
06.06.2005 21:51:11
eihän tuo välttämättä tarkota että siitä tulisi huono elokuva. Monet ihmiset on tehny mestarielokuvia esikoisohjauksinaankin.

Ei tietenkään. Mutta mahdollisuudet onnistumiseen mielestäni saattaa laskea. Toivotaan parasta jne jne.
Bluesmies
06.06.2005 21:51:16
Elokuvan ohjaajaksi on kiinnitetty Jeff Nathanson..

Se meni siinä, morjens!!!
mr_b
07.06.2005 00:15:00 (muokattu 07.06.2005 00:16:12)

Miehen tähänastiset krediitit IMDB:n mukaan:

Writer - filmography

Rush Hour 3 (2006) (in production) (written by)
Ghosts of Girlfriends Past (2006) (in production) (screenplay)
Scared Guys (2006) (announced) (screenplay)
The Last Shot (2004) (written by)
The Terminal (2004) (screenplay)
Catch Me If You Can (2002) (screenplay)
Rush Hour 2 (2001) (written by)
Speed 2: Cruise Control (1997) (screenplay)
For Better or Worse (1996) (written by)
"Bakersfield, P.D." (1993) TV Series

Director - filmography:

Ghosts of Girlfriends Past (2006) (in production)
The Last Shot (2004)

Producer - filmography:

For Better or Worse (1996) (executive producer)

Spielberg-yhteys näkyy selvästi, mutta aika tuubaa on mies muuten ulos suoltanut. Speed 2 ja KAKSI Rush Houria, huhhuhhuh....
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
aivokuolio
07.06.2005 13:06:01
No älkääpä nyt dumatko jo pelkän ohjaajan perusteella. Kuinka hyvältä esim. Peter Jacksonin filmografia näytti ennen Heavenly Creaturesia ja LOTReja?
mustan huoneen testi.
Juugeli
07.06.2005 13:28:31
No älkääpä nyt dumatko jo pelkän ohjaajan perusteella. Kuinka hyvältä esim. Peter Jacksonin filmografia näytti ennen Heavenly Creaturesia ja LOTReja?

Paremmalta kuin nykyään ;)
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
C
07.06.2005 14:54:22

Argh, älä edes ala! Jackson on nero, Bad Taste osoitti sen jo aikanaan, ja me fiksuimmat ymmärrettiin se jo silloin!

Hitto kun on hienoa päästä sanomaan "mitäs mä sanoin"!!
"Heavy on kaunista ja melodista musiikkia." - General Njassa
Bonham
16.03.2006 10:30:45
Lisää infoa tullut, Turun Sanomat:

Kulttuuri
Harrison Ford odottaa innolla paluuta
Hollywoodin tähti Harrison Ford odottaa innolla paluutaan suosikkirooliinsa, Indiana Jonesin saappaisiin. Fordin mukaan neljännen Indiana Jones -filmin kuvaukset alkavat pian. Ohjaaja Steven Spielbergillä ja minulla on nyt kädessämme käsikirjoitus, josta kumpikin pitää, Ford kertoi. Edellisestä Indy-seikkailusta on kulunut jo melkoinen tovi. Harrison Ford näytteli elokuvassa Indiana Jones ja viimeinen ristiretki vuonna 1989. Leffassa Ford kunnostautui ruoskan käsittelijänä, kun taas Sean Connery näytteli sankarin hankalaa isää. Jo 63 vuotta täyttänyt Harrison Ford myöntää, että hänen on nyt harjoiteltava hieman ruoskan käyttöä.

Julkaistu 16.3.2006 8:19:00
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
T.S. S L A Y E R
16.03.2006 12:27:35

Mitä nuo huhut jostain toisesta ohjaajasta?
Se on vain rikos jos joku muu tuon ohjaisi. Se vain kuuluu Spielbergille.
Indiana Jonesin pyhä kolminaisuus: Spielberg, Ford & Lucas.
Eihän mennä vaihtelemaan noita.
Aijaijaijai jos ne saisivat Conneryn suostuteltua takaisin valkokankaalle.
The LEG joka jäi Conneryn viimeiseksi, on haukkunut kyseisen leffan ihan läpipaskaksi ja kyllästynyt muutenkin "työskentelemään idioottien kanssa".
No, kyllähän hän vanhoja kamuja auttelee? Juuhan?
M-Juhana
16.03.2006 12:32:27

Varmaan seuraavaks tulee ET:n paluu !!

Jotenkin pelottaa, et tästä jutusta on polte kadonnut. Toivottavasti olen väärässä.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Bonham
16.03.2006 12:33:09
Varmaan seuraavaks tulee ET:n paluu !!

Jotenkin pelottaa, et tästä jutusta on polte kadonnut. Toivottavasti olen väärässä.

Niinno, olihan IJ kolmonen huomattavasti parempi kuin esim kakkonen...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
M-Juhana
16.03.2006 12:36:57

Niinno, olihan IJ kolmonen huomattavasti parempi kuin esim kakkonen...

Dialogi ehkä, lähinnä Conneryn ansiosta. Kässäri oli huonompi, munsta.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Swan
16.03.2006 13:12:32
Dialogi ehkä, lähinnä Conneryn ansiosta. Kässäri oli huonompi, munsta.

Munsta toteutus oli kolmosessa kaikkein komeinta. Just sellaista oikeanlaista eeppistä fiilinkiä, kun kuvataan isoja maisemia John Williamsin musan soidessa taustalla.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Visual Sound Route 66
kattila
16.03.2006 13:30:12

Jänskää! Itellä kolmonen on jäänyt legendaksi johon muut osat eivät yllä. Osaksi varmaan johtuen vanhasta Indiana Jones seikkailupelistä, joka oli tehty tuosta kolmannesta osasta. Edelleen jaksaa katella näitä vanhoja leffoja ja toivotaan, että uudestakin saadaan se oikea indy-fiilis puristettua ulos.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)