zorro 10.06.2005 09:45:44 | |
---|
meikälä toimii muuten hyvin, mutta jos alkaa satamaan niin sillon ei.. tai jos autoon tulee hämärällä valot pääle. mitenhän sumun tullessa pätkii. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
Snowblind 10.06.2005 12:10:26 | |
---|
meikälä toimii muuten hyvin, mutta jos alkaa satamaan niin sillon ei.. tai jos autoon tulee hämärällä valot pääle. mitenhän sumun tullessa pätkii. Mulla katoaa sateella yleensä auton äänet, joka on hiukan kummallista. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Osmo 10.06.2005 17:56:46 | |
---|
Mulla katoaa sateella yleensä auton äänet, joka on hiukan kummallista. Piraatti... eiku siis aitopeli. Pixies. |
Nikke 10.06.2005 23:42:52 | |
---|
Mun wareversio toimii ainaki moitteitta. Ei viitsinyt ostaa kun omistan ton jo PS2. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
Jormaz 12.06.2005 18:46:42 | |
---|
Pitänee käydä huomenna ostaa, oon fiilistellyt Vice Cityllä viime ajat. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
toxic 12.06.2005 18:49:29 | |
---|
Pitänee käydä huomenna ostaa, oon fiilistellyt Vice Cityllä viime ajat. Outoa kun vice city on jollain pervolla tavalla paljon parempi, kuin san andreas. Sa:ssa häiritsee se jou jou nigga meininki. |
Invader 12.06.2005 18:55:02 | |
---|
Outoa kun vice city on jollain pervolla tavalla paljon parempi, kuin san andreas. Sa:ssa häiritsee se jou jou nigga meininki. Nojaa, kokonaisuutena SA on kyllä mielestäni huomattavasti parempi. Vice City oli kyllä yllättävän rajoittunut ja suppea vielä verrattuna tuohon. Tai sitten ei.. |
Swan 12.06.2005 19:06:03 | |
---|
Nojaa, kokonaisuutena SA on kyllä mielestäni huomattavasti parempi. Vice City oli kyllä yllättävän rajoittunut ja suppea vielä verrattuna tuohon. Ihmekös tuo, jos koluttavaa aluetta on suurennettu reippaasti SA:ssa. Eikä se homie-meininki niin luotaantyöntävää ole, kun radiossa kuitenkin soi rokkikanava. |
Cut out 12.06.2005 21:44:33 | |
---|
Mä en saa omia musiikkeja toimimaan tossa! yhyyyyyyyyyyyyyyyyy! auttakaa! MegaMan Club #003 - Cut Man |
Snowblind 12.06.2005 21:46:33 | |
---|
Eikä se homie-meininki niin luotaantyöntävää ole, kun radiossa kuitenkin soi rokkikanava. Ja sankarin päähän saa afron. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Swan 12.06.2005 22:16:55 | |
---|
Ja sankarin päähän saa afron. Tai ne siistit päätä myöten menevät letit. Jos takatukan saisi, niin semmoisen laittaisin. |
Härski 12.06.2005 23:17:15 | |
---|
Huonompaa tossa on vice cityyn verrattuna kamera. Näyttää ihan minne sattuu. Eikä ohjattavuus etenkään jalkaisin ole aina parasta mahdollista. Jotenkin Vice city oli näiden osalta parempi, muttaa... on toi niin älyön kaupunki, että ei paljoo auta marmattaa! |
Snowblind 12.06.2005 23:26:51 | |
---|
Huonompaa tossa on vice cityyn verrattuna kamera. Näyttää ihan minne sattuu. Eikä ohjattavuus etenkään jalkaisin ole aina parasta mahdollista. Näin on! Varsinkin ylä ja alamäissä ei näe auton edessä tapahtuvia juttuja juuri yhtään kun kamera on missä sattuu ja sitten törmäilee. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
toxic 12.06.2005 23:44:47 | |
---|
Näin on! Varsinkin ylä ja alamäissä ei näe auton edessä tapahtuvia juttuja juuri yhtään kun kamera on missä sattuu ja sitten törmäilee. Eikös siinä pystynyt muuttamaan kameran korkeutta toisella tatilla? |
slipkorn 12.06.2005 23:59:48 | |
---|
Mä en saa omia musiikkeja toimimaan tossa! yhyyyyyyyyyyyyyyyyy! auttakaa! San Andreasin systeemistä en tiedä, mutta Vice cityssa ainakin on sellainen, että menet ensin siihen kansioon, jonne asensit sen pelin. Siellä on (ainakin Vice cityssa) mp3-kansio, jonne sitten kopsaat niitä omia mp3:sia. Plussat Pastilli? In Goth We Trust! The 666 Club #5 |
Piisamirotta 13.06.2005 00:01:08 | |
---|
Eikös siinä pystynyt muuttamaan kameran korkeutta toisella tatilla? Juu, mutta ainaki mulla oli silleen, että heti ku lähti uudestaan kameran noston jälkeen ajamaan ni palas kamera normitilaan "ei anna periksi ja huumoria yllä ja eikun lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
la m quina 13.06.2005 00:45:20 | |
---|
Sa:ssa häiritsee se jou jou nigga meininki. Just parasta! Kaikki kliseet käytössä ja hauskoja hahmoja riittää! Ainoa häiritsevä tekijä on pelin helppous. Hermoja raastavan vaikeita tehtäviä ei ole ollut vielä yhtään. Poliisitkin on ihmeen lusua sakkia? |
toxic 13.06.2005 03:30:06 | |
---|
Juu, mutta ainaki mulla oli silleen, että heti ku lähti uudestaan kameran noston jälkeen ajamaan ni palas kamera normitilaan Niin? ;) |
Jormaz 13.06.2005 20:03:22 | |
---|
Oottekos muuten kokeillu mitään GTA:ta ratin kanssa? Meinaan oon flunssassa hikoillu koko päivän himassa ja ajattelin huomenna hommata sekä SA:n että ratin, otan hommasta kaiken irti. Rateista kokemuksia? Ajattelin tommosta Logitechin rattia: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1783In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Piisamirotta 13.06.2005 20:13:48 | |
---|
Niin? ;) Joten siitä ei ole apua ajaessa, koska heti ajamaan lähtiessäsi se kamera palautuu takas siihen normiasentoon! "ei anna periksi ja huumoria yllä ja eikun lisää paskaa housuun"
Krunssila. |