Aihe: Kurt Cobain - Last Days
1 2
Tempura
13.05.2005 03:22:26
Huh huh.. toivottavasti Kurt ei käänny haudassa.

Ikävä uutta Nirvanan musiikkia on, eikä sitä enää tule. :(

Näin on. Ei tule. Jokaisen itseäänkunnioittavan Nirvanadiggarin pitääkin itse jatkaa siitä mihin bändi jäi. Raiskaamatta alkuperäisen perintöä!

(/nipotus on)
Eikä kääntyne haudassa, taitaa olla tuhkattu se kaveri.
(/nipotus off)
Niq
13.05.2005 21:29:11

Kuten sanottu, leffa on fiktiivinen Cobainiin perustuva tarina, joka ei varsinaisesti kerro Kurt Cobainista eikä Nirvanasta saatikka sijoitu ko. aikakauteen.

No ollaanpa täällä nyt tosissaan. ;)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
aleksi
15.05.2005 15:45:28
Tämän sunnuntain hesarissahan tuosta oli melkein sivun juttu. Kannattaa lukea.
"open hands to the wind"
Jag
14.07.2005 02:09:33

Huh huh.. toivottavasti Kurt ei käänny haudassa.

Tuhkattu ja tuhkat heitetty Washingtonin osavaltiossa virtaavaan Wiskah-jokeen. Kattokaas ihmiset "From the muddy banks of the wiskah" Eli Wiskahin mutaisilta rannoilta....
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
aikavaikea
14.07.2005 07:25:13
Tuhkattu ja tuhkat heitetty Washingtonin osavaltiossa virtaavaan Wiskah-jokeen.

Wishkah.
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
ch LL
08.10.2005 11:54:09 (muokattu 08.10.2005 12:02:28)

Isona Nirvana fanina voin sanoa, että tuo Last Days leffa on huono!!!
Tylsä, pitkäveteinen. Eikä uskoakseni liity mitenkään muuten Kurt Cobainiin, muutakuin sillä, että leffan päähenkilö käyttää kurt maisia vaatteita?!
Ja se naurettava mutina mitä se wannabe kurt kokoajan piti. Ei voi kun nauraa tolle leffalle! :)

En suosittele!
J.Ahonen
08.10.2005 11:58:49
Pelkästään se että jäbä vetelee Line6, kertoo jo elokuvan laadusta, en usko että kauheasti Punk/grunge jäbät moisella vetelee. Mitenkään Line6 halventamatta.
Juugeli
08.10.2005 12:02:05
Joo, oli kyllä todella huono tuo leffa. Pidin kyllä tekijä Gus Van Santin edellisestä leffasta Elephant, jossa on vähän samaa henkeä, mutta tämä oli kyllä niin turha tekele.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Tempura
09.10.2005 07:03:32
Leffa taitaa olla "paska tai paras"-tavaraa. Moni on kehunut taivaisiin, ihan ilman Nirvanamentaliteettiakin. Moni taas hakkuu lyttyyn.

Pitää katsoa itse että tietää. Joskin päässä on jo valmiiksi "se on hyvä vaikken tajuaisikaan"-asenne vähän.

Mitäs se line6-systeemi siinä hämää? Ei tarkoitus ymmärtääkseni ollut imitoida Nirvanaa noissa asioissa.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
zernobyl
09.10.2005 15:27:51 (muokattu 09.10.2005 15:28:00)

Leffa oli pitkäveteinen. Joissakin ääärimmäisyyksiin pitkitetyissä kohtauksissa purskahdimme kaverin kanssa nauruun. Kuitenkin, vaikka elokuva oli hidastempoinen ja ärsyttävän "tekotaiteellinen", niin parin päivän kuluttua tuon elokuvan näkemisestä tuli hyvä fiilis, kun sitä ajattelee. Nytkin tulee, hyvä fiilis, kun elokuvaa muistelee ja pitää sitä yhtenä hienoimmista elokuvista pitkään aikaan. Kummallista.
Tulimme kaverin kanssa siihen lopputulokseen, että tämä elokuva on jonkinllainen myöhään heräävä. Katsominen on aikamoista tuskaa, mutta jälkeenpäin ajattelu on herkkua. Ei kunnolla osaa selittää, mutta tuossa vähän tuntemuksia tästä elokuvasta.
It's just a Ride - Bill Hicks Kotisivuilla uusia animaatioita! Käykää katsomassa ja raapustakaa vieraskirjaankin! :-)
riffi-rotta
16.10.2005 12:59:43
Missä te jotka ootte sen kattonu ni ootte nähny ton leffan? Hakenu jollain deeceellä vai jostain ihan laillisesti?
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)