jwalk 12.03.2005 07:05:31 | |
---|
Elokuvaohjaaja Sami Penkinpää Näyttelijä Arnolti Vartsinikkari Laulaja Tarja Rohiseva |
heville 13.03.2005 20:12:01 | |
---|
"Jees. Vähäsen tanakkaa roinaa heebo!" Älä ammu teekkaria. |
mikko1 15.03.2005 17:30:36 | |
---|
Rullaavat Stemut. |
Raipe 15.03.2005 17:39:55 | |
---|
Olikos muuten Sipuli-Jaska myös akkareista? "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Nazareth 15.03.2005 18:12:34 | |
---|
Möykkäel Jaksonen "man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27 |
...And Justice For All 15.03.2005 19:04:28 | |
---|
Olikos muuten Sipuli-Jaska myös akkareista? Oli. "Ol neitosen koti nebraska, sit´piiritti Sipuli-Jaska..." Laulaa Roope kirjassa "Roope Ankan Elämä ja Teot. Mua naurattaa toi säe kovasti. Oon aika kova akkari-fani. Paras piirtäjä on Don Rosa. (ehdottomasti!) © ...And Justice For All. |
Nazareth 15.02.2006 00:05:43 | |
---|
Joskus törmäsin "Siirtolohkareisiin." Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
Jormaz 15.02.2006 00:16:11 | |
---|
Jimi(?) Sääpallo In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
slerbis 15.02.2006 00:24:28 | |
---|
Jimi(?) Sääpallo Eikös se ollu Kimi Sääpallo? Niin, asiaan: Appu Epänormaali Väkilannoite Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33 |
gasser 15.02.2006 00:52:18 | |
---|
Pisti hymyilyttämään tänään,kun selasin jotain vanhaa Aku Ankkaa,jossa Hessu oli jonkin tavaratalon myyjänä.Ja esitteli pojalle Brutallican levyä Teräsbetoni! Onko tämä muka vanhaa? teräsbtn - häh? Tuoretta pashaa. Mitenkäs mikki merihädässä? Taskukirjat oli ennen sentään jotain... hullun rofessorin lentävä käsi riepotteli Mikkiä, thäts something Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
AP 15.02.2006 09:13:37 | |
---|
Onko tämä muka vanhaa? teräsbtn - häh? Tuoretta pashaa. Mitenkäs mikki merihädässä? Taskukirjat oli ennen sentään jotain... hullun rofessorin lentävä käsi riepotteli Mikkiä, thäts something Komppaan erittäin vahvasti. Ja kuuntelivathan ne veljenpojat aikanaan mm. Melvis Pressulan levyä. Heh. K100 #7
Ärlä #011 |
ozz3 15.02.2006 12:08:51 | |
---|
Svaltsinikkari: Vika Äksön Mankeli Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
KTULU 15.02.2006 16:35:32 | |
---|
Pamela Ankkersson, Möykkäel Jakson, Kimi Sääpallo ja maustetytöt. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
kk80 15.02.2006 16:53:07 | |
---|
Taskukirjat oli ennen sentään jotain... Olen aina kuulunut siihen äänekkääseen vähemmistöön joka on paasannut taskukirjojen virheellisestä Ankkalinna kuvasta. Todelliset akkarifanit kelpuuttavat ainoastaan Carl Barksin ja Don Rosan hengentuotteet omaan ankka kaanoniinsa. Eikös taskukirjat ole piirretty jossain italiassa tms. Aika saman tyylisiä (ainakin silloin 10v sitten kun näitä tuli aktiivisemmin lueskeltua)kuin Roope -sedät. Huomattavaa myös, että näiden suomennoksesta vastaa eri porukka kuin legendaarisista Aku Ankka -lehden suomennoksista (tai sitten samat suomentajat kirjoittelevat tekstit todella vasemmalla kädellä). Kieliasultaan taskarit ovat valovuosia jäljessä oikeista akuista. Akujen ystävän kannattaa etsiä divarista "Minä Aku Ankka" jättikirja josta todellakin löytyy paljon hyvää Barksin materiaalia. Pro Helminen. Raipe Torinoon 2006! |
Mechanizm 15.02.2006 16:54:45 | |
---|
Faarao Tuttikammo It's about time we all get out and vote for love |
Milkop 15.02.2006 16:57:49 | |
---|
Aki ja Mika Naurismäki |
Valokaari 15.02.2006 17:01:07 | |
---|
Akujen ystävän kannattaa etsiä divarista "Minä Aku Ankka" jättikirja josta todellakin löytyy paljon hyvää Barksin materiaalia. Itse suosittelisin enemmän vaikkapa Aku Ankan juhlasarjat -kirjoja. Noissa jättikirjoissa kun on tehty ruutujako uudestaan ja kuvat ovat toisinaan pientä tuhrua ym. Juhlasarjoissa on monia samoja tarinoita alkuperäisessä koossaan. Tuossa pitäisi olla aika hyvä lista Carl Barksista suomennettuna: http://fi.wikipedia.org/wiki/Carl_Barks Rok rok. |
Aerodactev 15.02.2006 17:01:19 | |
---|
Eikös taskukirjat ole piirretty jossain italiassa tms. Aika saman tyylisiä (ainakin silloin 10v sitten kun näitä tuli aktiivisemmin lueskeltua)kuin Roope -sedät. Huomattavaa myös, että näiden suomennoksesta vastaa eri porukka kuin legendaarisista Aku Ankka -lehden suomennoksista (tai sitten samat suomentajat kirjoittelevat tekstit todella vasemmalla kädellä). Kieliasultaan taskarit ovat valovuosia jäljessä oikeista akuista.
Minua huvittaa aina lukiessa noita ensimmäisen sarjan Taskareita, kun niissä oli ne esi- ja välinäytökset, joilla yritettiin sitoa erillisiä tarinoita muka yhtenäiseksi kokonaisuudeksi - sinänsä nerokas keksintö josta harmi vain on luovuttu. Nämä kun sattuvat olemaan aina jonkun kädettömän (ja kenties nimettömän) saksalaispiirtäjän tuherruksia ja laatu muuhun kirjaan nähden on silmiinpistävä.
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta. |
Milkop 15.02.2006 17:07:13 | |
---|
|
kk80 15.02.2006 17:55:19 | |
---|
Itse suosittelisin enemmän vaikkapa Aku Ankan juhlasarjat -kirjoja. Myös noi Aku Ankan parhaat ovat tutustumisen arvoisia. Nehän ovat niitä Tintti -albumien kokoisia läpysköjä ja sisältävät 3-5 Barksin tarinaa. Oikeita nostalgia pläjäyksiä... Noissa jättikirjoissa kun on tehty ruutujako uudestaan ja kuvat ovat toisinaan pientä tuhrua ym. Juhlasarjoissa on monia samoja tarinoita alkuperäisessä koossaan. Multa löytyy tosiaan kaapista tuollainen jättikirja. On vielä sitä ensimmäistä painosta josta löytyy se myöhemmin sensuroitu Marco Polo -tarina. On maailma joskus ollut omituinen kun Aku Ankkojakin on pitänyt sensuroida. Jossain alkupään juhlasarja -kirjassa oli laajemmalti juttua Barksin aikaisesta sensuroinnista yhdysvalloissa ja kotimaassa. Pro Helminen. Raipe Torinoon 2006! |