Zakk 25.04.2005 11:14:30 | |
---|
Mä oon just päässyt Songs Of Susannahiin asti, alottelin sitä eilen, pakko se on taistella loppuun asti ku aikasemmatkin on tullut luettua. Englanniks oon kaikki tähänasti lukenu, mutta kyl se aika tuskasta on välillä ollu ku on niin hemmetin paksuja kaikki kirjat. |
kkaarre 27.04.2005 13:58:00 (muokattu 27.04.2005 14:32:11) | |
---|
Sain juuri (n. 10 minuuttia sitten) tuon ensimmäisen osan luettua. Ei voi muuta sanoa, kuin että hyvää settiä oli! Kysymyksiä jäi tosin paljon ja niihin ei näemmä ollut edes itse Kingillä vastauksia tuon ykkösosan lopetettuaan. Täytyy etsiä ne muut osat käsiin hyvin pian. "I wasn't meant to feel this asleep at the wheel..." |
MrFunk 28.04.2005 16:37:02 | |
---|
Sain juuri (n. 10 minuuttia sitten) tuon ensimmäisen osan luettua. Ei voi muuta sanoa, kuin että hyvää settiä oli! Ykkönen on mielestäni se kaikkein paras. Paras tunnelma, kun mitään ei ole oikein vielä selitetty, kaikki on mystistä. EHKÄ Kingin paras kirja. "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
kkaarre 28.04.2005 22:27:47 (muokattu 28.04.2005 22:28:39) | |
---|
EHKÄ Kingin paras kirja. Juu ei ole ainakaan ihan sitä perinteisintä Kingiä. "I wasn't meant to feel this asleep at the wheel..." |
jhoik 01.05.2005 11:19:10 | |
---|
Ei King osaa enää kirjottaa. Hyviä ideoita on, mutta ne jää ihan juosten kustuiksi. Niinkuin nyt tää Buick 8 esimerkiksi. Ei mitään jakoa vanhoille klassikoille, ninku esim. Kosketus, Kolkuttajat, Painajainen, Se, Lemmikkihautuumaa etc. Nuo novellit mitä Kingiltä nyt on viime aikoina julkastu on kyllä olleet aika hyviä. tuo on muuten aika totta, ja tuo Buick 8 on vielä oikeasti hyvä näistä uudemmista Kingin tuotoksista, esim. sellainen Kingin teos kuin Uneton Yö oli jo todella huono. Vapaata tilaa myytävänä. |
Tempura 01.05.2005 11:20:23 | |
---|
tuo on muuten aika totta, ja tuo Buick 8 on vielä oikeasti hyvä näistä uudemmista Kingin tuotoksista, esim. sellainen Kingin teos kuin Uneton Yö oli jo todella huono. Mikään huono ollut. Hyvä oli. |
jhoik 01.05.2005 11:30:35 | |
---|
Mikään huono ollut. Hyvä oli. Kirja kertoo vanhuksista jotka ampuvat säteitä sormienpäistä, syvyyttä Kingi luo tarinaan puhumalla muka syvällisesti sattumasta ja tarkoituksesta. Oikeasti tuossa kirjassa ei ole mitään hyvää, varsinkin jos vertaa sitä Kingin aikasempaan tuotantoon. Mutta mielipide kysymyksiä nämä ovat, ajattelin nyt vain perustella mielipiteeni. Vapaata tilaa myytävänä. |
Tempura 01.05.2005 11:33:13 | |
---|
Kirja kertoo vanhuksista jotka ampuvat säteitä sormienpäistä, syvyyttä Kingi luo tarinaan puhumalla muka syvällisesti sattumasta ja tarkoituksesta. Oikeasti tuossa kirjassa ei ole mitään hyvää, varsinkin jos vertaa sitä Kingin aikasempaan tuotantoon. Mutta mielipide kysymyksiä nämä ovat, ajattelin nyt vain perustella mielipiteeni. Mulle tuli hienoja mielikuvia, kun olen paljon ajatellut jos näkisi jotain "auroja" yms. Ehkä se vaikutti visuaalisesti mun aivoihin liikaa. |
jhoik 01.05.2005 11:42:47 | |
---|
Mulle tuli hienoja mielikuvia, kun olen paljon ajatellut jos näkisi jotain "auroja" yms. Ehkä se vaikutti visuaalisesti mun aivoihin liikaa. Niin ne aura jutut oli kyllä aluksi ihan mielenkiintoisia, King kuvaa niitä hyvin siinä alkuvaiheilla, itse pystyin aika hyvin hahmottamaan mitä luin kun luin niistä "auroista". Sori jos tulee kirjoitusvirheitä olen nukkunut tunnin viime yönä. Vapaata tilaa myytävänä. |
MrFunk 01.05.2005 17:38:06 | |
---|
Mikään huono ollut. Hyvä oli. Siis ei mikään hyvä, vaan erinomainen! ;) "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
jarkkkk 07.05.2005 16:59:52 | |
---|
itse olen kova king fani ja mielestäni musta torni- sarja on ylivoimaisesti parasta kingiä. olen kylläkin vaan neloseen asti lukenut. odottelen siis vielä jatko-osien suomennoksia.. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
carnation 09.10.2005 16:22:38 | |
---|
Olen kirjoittamassa yli 154 päivää vanhaan ketjuun mutta teen sen siksi etten viitsi aloittaa uutta. Luin äskettäin ensimmäisen kirjan Musta Torni-sarjasta ja olen nyt menossa noin puolivälissä kakkoskirjaa Kolme Korttia Pakasta. Aika hyvää ja mielenkiintoista settiä Kingiltä. Nyt kun on aloittanut niin pakkohan se on ahmia kaikki 7 osaa ennemmin tai myöhemmin läpi. 5. osa Callan Sudet julkaistaan suomennettuna vissiin 14.10.2005 eli melkein kohta. Saas nähdä kauanko kestää noiden parin viimeisen osan suomennoksessa... "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Zakk 10.10.2005 14:52:08 | |
---|
Vihdoin sain jokin aika sitten sarjan luettua loppuun, ihan hyvähän se oli, mutta kyllä hieman latistu loppua kohden. |
carnation 03.11.2005 18:16:19 (muokattu 03.11.2005 18:17:16) | |
---|
Nelososa puolivälissä menossa, vähän on kyllä harlekiinia juu. Itse päätarina on jäänyt ärsyttävästi junnaamaan kun käsitellään Rolandin menneisyyttä. Melkein haluttais nyt skipata vähän sivuja, mutta kun "big coffin huntersit" ovat mielenkiintoinen porukka niin ei viitsi. Ihan sen vuoksi taistelen läpi tuon neljännenkin osan. Damn kun olisi hieno nähdä tästä pitkä ja huolella tehty tv-sarja, vaikka monet kohtaukset voisi olla hivenen hankalakin toteuttaa. Ja olisihan siinä sekin ongelma, että kun monet paikat ja hahmot on kuvitellut mielessään millaisia he voisivat olla, niin ehkä joku sarja voisi tuhota senkin illuusion. Voin kuitenkin jo sieluni silmin nähdä Viggo Mortensenin Rolandina :P |
Mule 03.11.2005 18:23:40 | |
---|
Viggo Mortensenin Rolandina :P Hassu juttu, itsellänikin sama mielikuva. Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
aikavaikea 03.11.2005 18:36:48 | |
---|
5. osa Callan Sudet julkaistaan suomennettuna vissiin 14.10.2005 eli melkein kohta. Just huomasin tänään tuon suomennoksen kaupassa. Pitänee kotiuttaa hetimiten. Ja lisää hauskaa, Viggon näköinen mies siellä on minunkin päässäni seikkaillut :-). All in all you're just another dick with no balls. |
carnation 03.11.2005 18:42:42 | |
---|
Just huomasin tänään tuon suomennoksen kaupassa. Pitänee kotiuttaa hetimiten. Ja lisää hauskaa, Viggon näköinen mies siellä on minunkin päässäni seikkaillut :-). Huh, en ole ainoa. Onko Susannahille, Eddielle tai muille löytynyt sopivia kasvoja? ;) Itsekin hypistelin Callan Susia kaupassa, mutta en raaskinut ostaa koska en muitakaan osia omista ja kun Velhokin on vielä kesken. Luultavasti lainaan sen kirjastosta sitten aikanaan. |
ozz3 03.11.2005 18:44:13 | |
---|
Jatkoin urakkaani ja aloitin Joutomaan lukemisen alkuviikosta ja kyllä taas maistuu Musta Torni, näitä kirjoja ei kannata lukea peräperään. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Jani The Rock 03.11.2005 18:59:54 | |
---|
Kai se Callan sudet on haettava himaan. Mutta että Viggo Mortensen? Ei prkle. Mulle on tullut Rolandista mieleen sellanen vähän kolhomman näkönen heppu. Ketään sopivaa näyttelijää ei tule kyllä mieleen. Sanotaan että sellanen karski ja ahavoitunut versio Tom Pettystä. Suuret Ruumisarkunmetsästäjät on kyllä oivallinen poppoo. Ja jep, asiaankuuluva tatuointi löytyy vasemman käden peukalon ja etusormen välistä. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
aikavaikea 03.11.2005 19:01:39 | |
---|
Huh, en ole ainoa. Onko Susannahille, Eddielle tai muille löytynyt sopivia kasvoja? ;) On niin kauan siitä kun olen viimeksi lukenut noita, mutta Susannahin sentään muistaa elävästi. Mun ajukoppani syövereissä hänen rooliinsa sopisi vallan mainiosti ikinaisnäyttelijäsuosikkini Rosanna Arquette. Tosin hiukkasen nykypäivää nuorempana. All in all you're just another dick with no balls. |