Aihe: Juntusen Forssa-piirrokset
1 2
Runar
14.01.2005 09:55:32
Forssa on hieno paikka. Olin kerran jostakin kumman syystä Forssassa Hotelli Rantasipissä yötä ja puolenyön jälkeen tuli nälkä jolloin soitin receptioniin ja kysyin olisiko huonepalvelusta mahdollista saada jotain syötävää, vaikka voileipää tms. " No tuota, tuossa on neljän kilometrin päässä Hesburger 24h auki, sieltä varmaan vois saada jotain." vastasi palveluhenkinen Forssalainen hotellialan ammattilainen!
sikanaama
14.01.2005 10:39:14
Nuo on nyt vaan entistä hauskempia piirustuksia. Trabant expressin Kirurgipyörässäkin oli palkintona "Muutto Forssaan", muut palkinnot olivatkin jotain kirurgisia toimenpiteitä.
Shrimp Rock
jannu
14.01.2005 12:03:51
Noni. Taas on palkokasvit siellä sun täällä.

Se levymessustrippi oli aivan hervottoman loistava.
OKMEOST #1
TIISTAI
Milkop
14.01.2005 14:38:14

Juho onkin Suomen Walt Disney. Lainaus miehen sivuilta http://www.juho.com :

Televisiosta poistettavat asiat:
-Kaikki jääkiekkoa sivuavatkin ohjelmat
-Ohjelmat joissa esiintyvät Hannele Lauri, Merja Larivaara tai Antero Mertaranta
-Elokuvia keskeyttävät mainokset, etenkin Sotkan tuotokset
-Tanja Karpelan haastattelut
-Kotimaiset sketsiohjelmat
-Kuutamolla- ja Maailman ympäri -ohjelmat
-Hetkinen-ohjelman tuottajan pihtailu karamelleissa
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
O.D.
30.11.2005 09:54:09
Yeah,FORSSA! You got it!
FORSSA ROCK CITY
Alpha
30.11.2005 11:24:04
Yeah,FORSSA! You got it!

Forssa on varmaan ihan mesta paikka.
cldron
30.11.2005 13:53:49 (muokattu 30.11.2005 13:59:13)
E: heissille tuli kerran Forssa mahaan baarissa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Wamdd&image_id=10348815
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Qsysi
30.11.2005 14:08:43
Juntusen piirrokset eivät voisi vähempää puhutella. Sitäpaitsi imeväisikäinenkin tietää, että Nakkila on oikeasti Suomen inferno.

Luvia & Poripas :) Nakkilassa on se joku taidekoulu jonne voisi vaikka vaivautua.
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Qsysi
30.11.2005 14:18:54
Vaikuttaa noin muutenkin asialliselta äijältä tuo juho, ainut miinus että Turbo riehuu senkin foorumilla o_0
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Valokaari
30.11.2005 15:14:27

" No tuota, tuossa on neljän kilometrin päässä Hesburger 24h auki

Mä taisin käydä joskus juuri tuossa Hesessä. Menin tiskille: "Juustohamp..."
-"TSIHIHIHIHIII!", oli tiskin takana seisovien teinityttöjen yksimielinen kommentti.

Juustohampurilaisen syötyäni menin pihalle, missä joku nuori herrasmies tuli sanomaan että minulla on karu letti.

En suunnittele ainakaan lähiaikoina muuttavani Forssaan.
Rok rok.
aleksi
01.12.2005 13:35:34 (muokattu 01.12.2005 13:35:45)
Mä taisin käydä joskus juuri tuossa Hesessä. Menin tiskille: "Juustohamp..."
-"TSIHIHIHIHIII!", oli tiskin takana seisovien teinityttöjen yksimielinen kommentti.

Oot vaan niin komee.

Juustohampurilaisen syötyäni menin pihalle, missä joku nuori herrasmies tuli sanomaan että minulla on karu letti.

Tulee ihan koti-ikävä.
"Open hands to the wind."
Jani The Rock
01.12.2005 13:45:58

Luvia & Poripas :)

Porihan on jees mesta! Luvia on kyllä vähän outo paikka. Tein siellä muutama vuosi sitten nuorisotutkimusta.

Nakkilassa on se joku taidekoulu jonne voisi vaikka vaivautua.

Kaikkia hörhöjä sieltäkin on valmistunut. Niinkuin esim. mun entinen puolisoni ja hänen pikkusiskonsa.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Shitmanek
02.12.2005 08:54:26 (muokattu 02.12.2005 09:01:29)
En suunnittele ainakaan lähiaikoina muuttavani Forssaan.

Minä en koskaan. Asun Forssan vierellä olevassa "kaupungissa" (Forssan ystäväkunnassa Somerolla), ja ne forssalaiset lähettävät tänne niitä lehtensä näytenumeroitakin vaikkei niitä kukaan kaipaa. Paitsi että mainokset ovat välillä hauskoja, esimerkiksi "Nyt myös Forssassa! -Forssan kalustetukku". Ties mistä helvetin tulirotkosta tuollainenkin infernaalinen lehti tulee.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
MV
02.12.2005 10:25:43
Forssa on kyllä yksi niistä suomen persereijistä johon en enää koskaan mene ellei ole pakko...Sietääkin tulla pilakuvien kohteeksi:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)