Aihe: Mamba tv2 RMJ. Kuka kitaristi?
1 2
Beowulf
08.01.2005 19:52:49
Ihan kuin olisin nähnyt muuten tämän Tuomas Wäinölän soittamassa naikkareiden kans Kemissä joskus 2000-2001.. Siis live-bändissä, onko kellään varmaa tietoa?

Juu kyllähän se Nylon Beatin bändissäkin on soitellut.
*Ei hyvää päivää*
M.i.k.key
08.01.2005 21:36:34
Juu kyllähän se Nylon Beatin bändissäkin on soitellut.

Jep, Nylonit, Mamba, Kotipelto... sessioita, tv:tä, teattereita...
Nykyään duunailee rokkimatskua Nylon-Jonnan kanssa, sitä näki jossain tv-konsertissa viime vuonna. Loistava kitaristi.
Mä lopetan nää hommat!
M.i.k.key
08.01.2005 21:37:47
Offtopic: Kukas on ruben & joonas-ohjelman kitaristi? Aika pätevän oloinen veikko hänkin ja muutaman kerran, mitä olen katsonut, on kyllä sounditkin ollu tosi makoisat.

Niitä on käsittääkseni kaksi. Toinen on Timo Kämäräinen mutta toinen oli uusi tuttavuus jonka nimi ei nyt tule mieleen...
Mä lopetan nää hommat!
totomiettinen
08.01.2005 22:11:55
Offtopic: Kukas on ruben & joonas-ohjelman kitaristi? Aika pätevän oloinen veikko hänkin ja muutaman kerran, mitä olen katsonut, on kyllä sounditkin ollu tosi makoisat.

Basisti siinä vasta pätevä veikko onkin. Hirvosen Timo siis.
White men can't jump
Beowulf
09.01.2005 00:10:00 (muokattu 09.01.2005 20:06:15)
Hankkikaa itsellenne Heartplay -nimisen bändin kaksi levyä. Wäinölä kepittää niissä. Musiikki on jotain AOR:n tapaista rollia. Hyviä juttuja noilla levyillä.

Levyjen nimet:

S/T (2001)
WHERE THE DEADENDS MEET (2004)

Edit - Uusimmalla levyllä rumpuja paukuttaa Anssi Nykänen.
*Ei hyvää päivää*
Novis_3
09.01.2005 14:21:34 (muokattu 09.01.2005 14:22:40)
Hirvosen Timo siis.

Nakki.

Apropoo. Kämäräisestä tulikin mieleeni Kuopion Henry´s Pub:

Ti 18.1.2005
GRAZY LED OF MIKA JÄRVINEN
Liput 5€
Led Zeppelin klassikoita suomalaisten huippumuusikoiden soittamana :
ANSSI NYKÄNEN:
Rummut
(tämä mieshän on soittanut kaikkien kanssa Pekka
Pohjolasta Nylon Beattiin)
LAURI PORRA:
Basso
(ihmelapsi, mm.Ben Granfelt, Emmi, Juice Leskinen,
Synergy, Five Fifteen, Veeti...luetteloa voisi jatkaa loputtomiin)
TIMO KÄMÄRÄINEN:
Kitara
(kaveri joka saa toiset lopettamaan kitaransoiton,
Hector, Emmi, Mikko Kuustonen, Ismo Alanko, jälleen luetteloa voisi jatkaa loputtomiin)
MARKO ROININEN:
Koskettimet
(luottomiehiä, mm.Danny !!! ja Five Fifteen)
http://www.novision.fi/fivefifteen

Vaikutta TODELLA mielenkiintoiselta. Mutta siis ainakin Kuopio, en tiedä muista kaupungeista..

EDIT: Huomasin just, että on hyvä mainostaa Zeppelin-musaa Mamba ketjussa.. :)
Lähikauppias
10.01.2005 18:51:22

Joo, Nylon Beatin kanssa olen kyseisen miehen nähnyt jossain festareilla. Harvinaisen kamalaa ja tyylitajutonta tilusooloilua, vaikka teknisesti onkin ehkä ihan näppärä heppu.
aivokuolio
10.01.2005 21:41:11
Hankkikaa itsellenne Heartplay -nimisen bändin kaksi levyä. Wäinölä kepittää niissä. Musiikki on jotain AOR:n tapaista rollia. Hyviä juttuja noilla levyillä.

Näin joskus Jyrkissä. Kauheeta Radio Nova-huttua. Meinasin itkeä. Miksi minun pitäisi hankkia siis Heartplay-nimisen bändin kaksi levyä?
Beowulf
10.01.2005 22:27:39
Näin joskus Jyrkissä. Kauheeta Radio Nova-huttua. Meinasin itkeä. Miksi minun pitäisi hankkia siis Heartplay-nimisen bändin kaksi levyä?

No okei, ei sinun tarvitsekaan. Muut voivat harkita levyjen ostoa jos diggailee kevyemmästä AOR -tyyppisestä rock/popista.
*Ei hyvää päivää*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)