Aihe: 24 kolmas tuotantokausi JEAH***SPOILER***!
1 2 3 4 5
kingdom
21.12.2004 01:00:02
Tää kolmas kausi on ehdottomasti paras 24 -kausi. Kopsasin jostain ja katoin jo viime syksynä. Kansii ehdottomasti kattoa! Aivan loistava!

Voiko tähän muuta sanoa.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
JCM
21.12.2004 13:32:21

Jihuu!

Saamari kun menin lukemaan ton et pressa selviää.

Onhan se tiedetty jo kauan, joku spoilasi heti silloin jo kun edellinen kausi loppui...
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Angus
21.12.2004 13:41:16

Mahtavaa!

Molemmat aikaisemmat kaudet olen katsonut kokonaan ja on kyllä mahtava sarja. Jännitys pysyy kokoajan yllä.

Ja tosiaankin kuten aiemmin tässä ketjussa mainittu, Bauerin tytär on kyllä aika... kaunis.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
J. Cool
22.12.2004 17:57:20

aivan hehkee mamma toi. nam nam.

harmi et oon jo kattonu ton kolmannen kauden :/ tulis jo neljäs!!
don't touch my bumtsibum
JCM
22.12.2004 18:02:01

Ja tosiaankin kuten aiemmin tässä ketjussa mainittu, Bauerin tytär on kyllä aika... kaunis.

Tavallisen kaunis. Ja se on hyvä!
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Angus
22.12.2004 19:31:47

Tavallisen kaunis. Ja se on hyvä!

Missä? :-D

Ei vaan, hyvä näyttelijäkin kyllä.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
bill
22.12.2004 19:52:44
Ei vaan, hyvä näyttelijäkin kyllä.

Mitä mitä?

Helposti huonoin näyttelijä koko sarjassa. Ilman Kimin paskaa sivujuonta, toinen tuotantokausi olisi ollut miljuunakertaisesti parempi.

Neljäs kausi alkaa ameriikassa ensi kuussa. Ensimmäinen jakso on kuulemma 2h pitkä.
Juugeli
29.03.2005 21:57:30
Ää! Nyt meni ohi tuo loppu. Kenen vauva se sitten oli?
IHKK #3, IMIK #28, ÄRLÄ #020 Pastilli?
lapio
29.03.2005 21:59:21

Ää! Nyt meni ohi tuo loppu. Kenen vauva se sitten oli?

Chasen.
"I refuse to play your Chinese food mind games!" . Pasin seikkailut.
MV
29.03.2005 22:25:25
Chasen.

Aika paha muuten...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Juugeli
29.03.2005 22:41:58
Oho! sanoisi Heikki Kinnunen.

Itse olen sanaton :-)
la m quina
29.03.2005 23:08:12
Tää neljäs kausi on tiukan alun jälkeen alkanut vähän toistamaan kuvioita/ideoita.
Chrissie
29.03.2005 23:42:00 (muokattu 29.03.2005 23:42:22)
Tästä on mennyt pohja jo aikaa sitten. Alussa, kun virusuhka oli "todellinen", sarja jaksoi kiinnostaa, mutta nyt viimeiset 4-6 jaksoa (?) on mennyt niin alas, että hohhoijaa. Katsonkin tätä lähinnä pakosta - teen pöydän ääressä jotain muuta ja kuuntelen sivukorvalla näyttelijöiden säälittävää sanailua.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"But some day we'll look back and wonder how we ever tolerated it - life and death." Apollo 440 - Liquid Cool
Juugeli
30.03.2005 06:33:33
Tästä on mennyt pohja jo aikaa sitten. Alussa, kun virusuhka oli "todellinen", sarja jaksoi kiinnostaa, mutta nyt viimeiset 4-6 jaksoa (?) on mennyt niin alas, että hohhoijaa. Katsonkin tätä lähinnä pakosta - teen pöydän ääressä jotain muuta ja kuuntelen sivukorvalla näyttelijöiden säälittävää sanailua.

Jep.
En tiedä johtuuko siitä että kolmas kausi on oikeasti tähän mennessä huonoin vai onko tähän mennyt jo kiinnostus. Ei niin jaksa enää innostua. Plussaa kuitenkin siitä, että tähän mennessä ainakaan ei ole ihan niiiin epäuskottavia juonenkäänteitä ollut kuin edellisissä, vaikka ei tämäkään kyllä millään realismilla varsinaisesti juhli.
Rattata
30.03.2005 07:54:07
Mun mielestäni taas nämä viimeset jaksot tästä kolmannesta kaudesta ovat olleet täyttä parhautta. Tuntuu että meno on vaan parantunut, vaikka viime jakso olikin vähän köyhä. Mutta aivan loistavaa, parasta viihdettä meikäläiselle tiistai-iltaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
zorro
30.03.2005 13:00:47
Mun mielestäni taas nämä viimeset jaksot tästä kolmannesta kaudesta ovat olleet täyttä parhautta. Tuntuu että meno on vaan parantunut, vaikka viime jakso olikin vähän köyhä. Mutta aivan loistavaa, parasta viihdettä meikäläiselle tiistai-iltaan.

viime jakso loppu ihme saippuasarja juonenkäänteeseen. Minun mielestä se ensimmäinen tuotantokausi on ollu paras ja jännin ja muistaakseni vielä "realistisin" (jos noin voi edes sanoa).
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään:
enema
03.05.2005 21:56:03
Pahan pisti.
Leijonan tunnistaa usein sitä ympäröivästä savannista.
zorro
03.05.2005 22:01:00
Pahan pisti.

tuo oli jo toinen hyvis jonka baueri tapattanu vuorokauden sissään
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään:
JOO100
03.05.2005 22:06:03
tuo oli jo toinen hyvis jonka baueri tapattanu vuorokauden sissään

Ei se oikeesti kuollu. Ne huijaa.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
HC-Audio
03.05.2005 22:55:13

Eikö ketään muuta ärsytä "Chloen" alaarvoisista aliarvoisimmat ala-asteen draamanäyttelijälahjat? Siiis ei voi uskoa, että näinkin isossa sarjassa voi olla noin todella ärsyttävä ihminen ja aivan tajuttoman paska näyttelijä.

Lisäksi tässä tuotantokaudessa on ollut todella puuduttavia juonenkäänteitä, ikään kuin täytteenä, kuten juuri tämä vauvahässäkkä ym. hempeily. ARGH! muuten hyvä sarja joo
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)