Aihe: Vaihtoehtoinen pääosanesittäjä
1 2
gheisari
21.11.2004 18:49:49
Kaikki leffat missä on Tom Cruise pääosassa, pitäisi olla jonkun muun pääosittamia.

Miksi ihmeessä?
Janus
22.11.2004 00:13:27
Muistaakseni Interview with a Vampire (Veren vangit) -leffassa toista pääosaa eli Lestatia piti alunperin esittää Tom Cruisen sijasta Julian Sands (mm. Warlock -leffat).
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
Von Härskiburg
22.11.2004 09:47:41

Interview with the Vampire. Siitä söpöliinit Pitt ja Cruise veks. Mutta ketkä tilalle? Christopher Lee ja Anthony Hopkins?

Hopkins Cruisen tilalle olisi ollut mainiota. Pittistä en osaa sanoa, Lee olisi ehkä liian häijy. Johnny Depp?

Vaikka muuten Sormusten Herra-trilogiasta pidänkin, niin Elijah Woodin olisi voinut korvata esim. Jake Gyllenhaalilla (vai mikä sen hemmon nimi oli joka esitti Donnie Darkoa).
"Siellä on ja pysyy", sanoi spitaalinen kun bordellista tuli.
Chemo
22.11.2004 10:56:28

Johnny Depp?

Voisi toimiakin!

Vaikka muuten Sormusten Herra-trilogiasta pidänkin, niin Elijah Woodin olisi voinut korvata

Mäkin mietin samaa - Frodohan oli muistaakseni kirjoissa keski-ikäinen?
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Jani The Rock
22.11.2004 11:16:54

Mäkin mietin samaa - Frodohan oli muistaakseni kirjoissa keski-ikäinen?

Eikös Frodo ollut hobitiksi suht nuori?

Mun mielestä jo se olis parantanut paljon, jos Frodon ja Samin näyttelijät olis keikauttanut toisin päin.
The road never ends for me, kid.
Chemo
22.11.2004 15:29:00

Mä lunttasin tämän: Frodo oli Sormusten Herran alkaessa viisikymppinen. Bilbo puolestaan eli 131-vuotiaaksi, mutta sormuksen hallussapitäminen oli pitkittänyt hänen elämäänsä - noin muuten en tiedä millainen oli hobitin keskimääräinen elinikä.

Mulle muodostui aikoinaan sellainen mielikuva Frodosta, ettei tämä olisi ollut mitenkään erityisen nuori tai vanha - ehkä Tolkien halusi alleviivata hahmon tavallisuutta? No, anyway... tätä taustaa vasten nuori, siloposkinen näyttelijä oli pienessä ristiriidassa mielikuvani kanssa. Useimmat muut hahmot vastasivatkin mielikuviani melko tarkasti; ehkä sillä oli vaikutusta että mukana leffatiimissä oli tunnettuja Tolkien-taiteilijoita jotka ovat töillään vaikuttaneet mielikuviin jo kauan ennen näitä elokuvia.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
askomiko
25.11.2004 14:15:07
Terminaattoriin Arskaa kaavailtiin alunperin hyvikseksi. Se ois aika väärin.
askomiko
25.11.2004 14:17:48
Interview with the Vampire. Siitä söpöliinit Pitt ja Cruise veks. Mutta ketkä tilalle? Christopher Lee ja Anthony Hopkins?

No ei, Rice itse alleviivaa kirjoissaan koko ajan että em. örkit on nuoria ja komeita. Lee ja Hopkins ei ehkä ihan sovi siihen osaan.. :) Muiksi möröiksi voisi käydäkin. Vaikka Marius. (Jos nyt ois ensin joku leffa jossa se on.)
PJS
25.11.2004 14:35:09

Mä lunttasin tämän: Frodo oli Sormusten Herran alkaessa viisikymppinen. Bilbo puolestaan eli 131-vuotiaaksi, mutta sormuksen hallussapitäminen oli pitkittänyt hänen elämäänsä - noin muuten en tiedä millainen oli hobitin keskimääräinen elinikä.

Mulle muodostui aikoinaan sellainen mielikuva Frodosta, ettei tämä olisi ollut mitenkään erityisen nuori tai vanha - ehkä Tolkien halusi alleviivata hahmon tavallisuutta? No, anyway... tätä taustaa vasten nuori, siloposkinen näyttelijä oli pienessä ristiriidassa mielikuvani kanssa. Useimmat muut hahmot vastasivatkin mielikuviani melko tarkasti; ehkä sillä oli vaikutusta että mukana leffatiimissä oli tunnettuja Tolkien-taiteilijoita jotka ovat töillään vaikuttaneet mielikuviin jo kauan ennen näitä elokuvia.

Mä aina mielisin fron, jos ihmisten iässä puhuttaan niin sellaseksi 25-30 vuotiaaksi.
"Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua." - KMT
jazzy
26.11.2004 08:30:50
Mutta ketkä tilalle? Christopher Lee ja Anthony Hopkins?

Joo, aika hyvä!
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
jazzy
26.11.2004 08:36:55

Tätähän on puitu jo aika monta kertaa..
Toimii leffassa paremmin, jos on nuori, viaton hobitti, joka sitten muutuu sormuksen voimasta melkein kokonaan.
Ihan hyvä se on noin, mun mielestä.

Mun mielestä jo se olis parantanut paljon, jos Frodon ja Samin näyttelijät olis keikauttanut toisin päin.

Minusta Astin oli loistava Samina. Ei tosiaankaan olisi toiminut, koska Sam on paljon tärkeämpi rooli (IMO) kuin Frodo, enkä usko, että Wood olisi pystynyt tuomaan rooliin sellaista empatiaa jne. kuin Astin.
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)