Aihe: Outi Koski, Pojat ja Mediaoikeudenkäynti
1 2 3
Valokaari
22.10.2004 19:42:28

Myönnän, tuli vähän vedettyä överiksi, ku alkaa nää tällaiset jutut lähinnä vituttamaan.

Mä myönnän muuten kanssa että tuli vähäsen vedettyä överiksi - ei pitäisi lukea nousuhumalassa tän foorumin tiettyjä juttuja. Aikansa sietää teinix-örvellystä, mutta jossakin vaiheessa alkaa pikkuhiljaa kaivata jotakin rotia, vaikka täällä onkin perinteisesti saanutkin ilmaista itseään suhteellisen vapaasti. (Nythän meininkiä on viime aikoina ruvettu siistimään, kiitos siitä.)

Tehdäänkö sovinto, ettei jää kummallekaan paha mieli?
Rok rok.
Härski
22.10.2004 20:17:21
Tehdäänkö sovinto, ettei jää kummallekaan paha mieli?

Joo. Mä lupaan skarpata jatkossa. Onneksi ei ole miinuksia käytössä, kjäh!
FatSam
22.10.2004 20:56:05

Perstalle tuli nyt plussaa. Ei jaksa nyt itse pienissä nätä vatvoa, mutta samoilla linjoilla ollaan.
FatSam - the most man of them all.
Nimismies
22.10.2004 22:00:59
Pojat ovat muuten työkaverin pikkuserkkuja, eli olen melkein sukua julkkikselle.

Paviaanit ja Outi Koski. Kyllä Suomenmaalla pikkuasioista draamanteko taidetaan. Tai no, pikkuasioista ja pikkuasioista, mutta mielestäni tärkeämpiäkin uutisotsikoita on olemassa. Kummasti kaikki epäoleellinen aina Nykäsen vankilatuomioista Jasmin Mäntylän tissikuviin tuntuu kiinnostavan ihmisiä, ja mikäs siinä. Eihän se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Tuskinpa noista kirjoitettaisiin elleivät ne kävisi kaupaksi.
For those about to ballad - we salute you!
Jani The Rock
22.10.2004 22:57:59

Kas tässäpä kerrankin ajankohtainen ja tunteita kuohuttava aihe, josta mä en kykene muodostamaan mitään mielipidettä.
The road never ends for me, kid.
Härski
22.10.2004 23:00:42
josta mä en kykene muodostamaan mitään mielipidettä.

Nyt kyllä kusetat! Eihän tää VOI olla mahdollista.
Hotakainen
22.10.2004 23:01:58 (muokattu 22.10.2004 23:02:08)
Mun mielestä tuo poikien väkisinpalautus on todella sairasta ja törkeää. Lapsia pidetään kuin jonain lemmikkieläiminä. Kas kun ei häkissä kuljeteta. Kyllä se 13-vuotias sälli jo itse tietää missä hänen on hyvä olla. Eipä nyt näy ihmisoikeusaktivisteja missään?

On se kumma kun ulkomaalaisia haalitaan tänne ja he joilla oikeasti olisi oikeus ja halu täällä asua niin heidät viedään väkisin pois.

Voi kunpa edes kerrankin suomalaiset päättäjät pitäisivät omiensa puolta ja vastustaisivat ulkomaanpellejä.
Jani The Rock
22.10.2004 23:12:19

Nyt kyllä kusetat! Eihän tää VOI olla mahdollista.

Joskus hämmästytän itsekin itseäni.

Se isä vaikuttaa nilkiltä, mutta se voi johtua siitäkin että se on amerikkalainen. Äiti taas tuntuu täydeltä hourupäältä. Tai ehkä se vain käyttää kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin keinot saadakseen pitää lapsensa. Äh, perkele. En mä tiedä. Additionaalista dataa tarvittaisiin.

Ton koko systeemin ympärillä pyörivä mediahärdelli kuvottaa ja ne poikaparat säälittää aivan perkeleesti. Se on ainoa minkä mä tiedän varmasti.

Oli mulla siis kumminkin joku mielipide.
The road never ends for me, kid.
Ristihuuli
23.10.2004 00:09:23
On se kumma kun ulkomaalaisia haalitaan tänne ja he joilla oikeasti olisi oikeus ja halu täällä asua niin heidät viedään väkisin pois.

Voi kunpa edes kerrankin suomalaiset päättäjät pitäisivät omiensa puolta ja vastustaisivat ulkomaanpellejä.

aika hyvin kyllä demagogian taidatte
Raipe
23.10.2004 00:23:10
Se ämmähän niitä lakeja rikkoi. Kahden maan korkeimmat oikeudet ovat palautuksesta päättäneet, mitäköhän siinä oli epäselvää? Ja kumpikaan niistä kynttyröistä ei ollut tarpeeksi vanha, jotta olisivat voineet siihen päätökseen vaikuttaa. Ei siinä ole sen kummempaa. Vituttaa nää tällaiset "pähkäilyt" ja ihmettelyt päivän selvästä asiasta. Hirveä mediamyllytys tyhjästä. Ämmä kirjoittanee kirjan, jota myydään ihan vitusti, kun suomen kansa syvine riveineen ostaa sitä kuin leipää ja antaa heitellä itseään Espoolaisen akan kirjoituksin.

Siihen, mitkä ovat perheen sisäiset asiat ja syyt siihen, miksi palautuksesta tehtiin hankala, en ota kantaa, koska vain Koski, pojat ja äijä jenkeissä tietää, mikä on todellisen tilanteen laita. Painettuun sanaan ei _aina_ tarvitse luottaa ja uskoa.

Olen täysin samaa mieltä.
Hoitaisivat perhana perheen sisäiset asiat suljettujen ovien sisällä. Ei heidän asiansa minulle kuulu.

Voisi mediakin jättää tuon sensaationhakuisen emännän noteeraamatta. Vaikka sitä kuinka ollaan olevinaan uhri, minulta ei minkäänlaisia sympatia-bonuksia heru. Huoltajuuskiistaan vaaditaan vähintään 2 osapuolta, joten molemmissa on vikaa.

Toistensa mollaamisen sijaan voisivat nämäkin hölmöt ottaa pussin rusinoita ja mennä vaikkapa keilaamaan.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
FatSam
23.10.2004 01:16:21 (muokattu 23.10.2004 01:16:57)

Pojat ovat muuten työkaverin pikkuserkkuja, eli olen melkein sukua julkkikselle.

Paviaanit ja Outi Koski. Kyllä Suomenmaalla pikkuasioista draamanteko taidetaan. Tai no, pikkuasioista ja pikkuasioista, mutta mielestäni tärkeämpiäkin uutisotsikoita on olemassa. Kummasti kaikki epäoleellinen aina Nykäsen vankilatuomioista Jasmin Mäntylän tissikuviin tuntuu kiinnostavan ihmisiä, ja mikäs siinä. Eihän se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Tuskinpa noista kirjoitettaisiin elleivät ne kävisi kaupaksi.

Kylä nyt pamahti plussaa Nimismiehellekin, emmää niitä usein jakele. Mutta ei taida Suomessa olla parempaakaan uutisoitavaa. Ei kylläkään sillä, ettei noiden poikien kohtalo kiinnostaisi, mutta rajaa.

EDIT: en ole selvinpäin
FatSam - the most man of them all.
gheisari
23.10.2004 02:18:05
Tää on taas tätä.

Kaikki vaan tänne! Kävellään liekkeihin!
Heissi
23.10.2004 05:39:09
Mun mielestä tuo poikien väkisinpalautus on todella sairasta ja törkeää. Lapsia pidetään kuin jonain lemmikkieläiminä. Kas kun ei häkissä kuljeteta. Kyllä se 13-vuotias sälli jo itse tietää missä hänen on hyvä olla. Eipä nyt näy ihmisoikeusaktivisteja missään?

Nyt on aivan pakko heittää omakohtaista kommenttia, jota en ole tehnyt juurikaan ikuna aiemmin täällä tai missään muuallakaan. Ei 13-vuotias välttämättä tiedä omaa parastaan tai mitä ylipäätään oikeasti tahtoo. Itse en ainakaan tiennyt noina esipuberteettivuosina teinnyt kun oli samankaltaista huoltajuuskiistameisinkiä käynnissä. Nojoo, ei nyt ihan yhtä dramaattista, mutta kuitenkin.

Mun ymmärtääkseni Jaken ja Alexin olisi paljon paremmat olvataf rikaan ja ilmeisesti rakastavan isänsä luona jenkeissä kuin yksinhuoltajan elätettävänä (=kituutusta) Suomessa. (Niin, niiden nimet ei ole Jaakko ja Aleksi vaan Jake & Alex). Äidin on TODELLA HELPPOA manipuloida lapsiaan sen verran että paluu iskän luokse onkin todella hirveää. Ihan oikeasti. Mä tiedän mistä puhun.

Over and out. FUCK OFF.

Lukekaa oikeesti toi linkki:
http://www.washtimes.com/world/20040919-110650-2580r.htm
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Nimismies
23.10.2004 12:29:54
Kylä nyt pamahti plussaa Nimismiehellekin, emmää niitä usein jakele. Mutta ei taida Suomessa olla parempaakaan uutisoitavaa. Ei kylläkään sillä, ettei noiden poikien kohtalo kiinnostaisi, mutta rajaa.

EDIT: en ole selvinpäin

Hehe. Kyllä ne plussat kelpaa humalaiseltakin mieheltä.
For those about to ballad - we salute you!
Krice
23.10.2004 14:36:19

Minussa tuo ei herätä minkäänlaisia tunteita. Lähinnä taas yksi esimerkki siitä, että kannattais ehkä vähän kattoa etukäteen millaisen miehen kanssa alkaa vehtaamaan, vaikka oliskin charmantti ulkomaalainen..
Alttoviulisti
23.10.2004 14:47:01

Mua kyl käy sääliks niit poikii, ku media kuvaa niit niin paljon, mun mielest ne pojat pitäs jättää rauhaan.
Jormaz
23.10.2004 22:01:43
Vituttaa tämmönen. Todellakin tuulipuvut kahisee kansan syvissä riveissä. Kansa on tehnyt päätöksensä. Kansa on lukenut iltistä.

Huoltajuuspäätös on tehty jenkeissä. Suomessa Korkein Oikeus toteaa että tätä päätöstä pitää noudattaa, samoin kuin Haagin lapsikaappaussopimusta. Kansan syvissä riveissä se ei paina tippaakaan. Kansa uskoi Campoynkin tarinan kritiikittä, miksei siis tätäkin.

Kyllä kuulkaa nyt on tapahtunu vuosituhannen oikeusmurha! Pakko olla näin jos iltiskin on sitä mieltä.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Jormaz
23.10.2004 23:23:06
Hyvä Suomi!

"33/1833

Missä lasten oikeuksien julistus?(1): Aivan JÄRKYTTÄVÄÄ, olen täysin sanaton. Säälin jopa poliisia joka käskystä on tähän tilanteeseen joutunut. Ei mitään inhimillisyyttä tässä päätöksessä, kuinka Suomessa voidaan kohdella ihmisiä näin?? Viralta kaikki jotka tähän päätökseen ovat vaikuttaneet. En luota enää suomeen oikeusvaltiona, tässä nähdään että suomi on vaan yhdysvaltojen talutusnuorassa ei uskalleta olla itsenäisiä ja tehdä omia, lasten kannalta oikeita ja viisaita(!!) päätöksiä. Todella typerää!!

Tyrmistynyt äiti (21.10.2004 09:26)"
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Chemo
26.10.2004 13:17:15 (muokattu 26.10.2004 13:44:01)

Hyvä Suomi!

Tämä tapaus muuten kertoo aika paljon siitä miten pahasti monet ihmiset ovatkaan median hyppyytettävissä.

Tämähän nyt on ollut yksittäisen, sinänsä traagisen jutun, paisuttelua ja ilmeisesti vääristelyä, eikä mitään massojen yllyttämistä kansanryhmiä kohtaan tms. vakavampaa, mutta silti lehdistön pitäisi tuntea vastuunsa. Vaikkei meidän tule hypätä amerikkalaistenkaan lehtien tahtiin, lukekaapa tuo Washington Times-linkin juttu, ja funtsatkaapa hetki millaista kuvaa Suomesta välittää maailmalle se että journalismi on täällä tätä tasoa.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
AP
26.10.2004 13:42:50
Huoltajuuspäätös on tehty jenkeissä. Suomessa Korkein Oikeus toteaa että tätä päätöstä pitää noudattaa, samoin kuin Haagin lapsikaappaussopimusta. Kansan syvissä riveissä se ei paina tippaakaan. Kansa uskoi Campoynkin tarinan kritiikittä, miksei siis tätäkin.
.

Korkeimman oikeuden edustajahan oli loppupeleissä ihan oikeassa antaessaan yhdessä haastattelussa Iltalehdille kyytiä. Kyseessähän ei ole suomalaispoikien karkotus vaan yhdysvaltalaispoikien palautus -- vaikka iltapäivälehdistä voisi vallan päinvastaisen kuvan saadakin.
K100 #7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)