lapio 09.04.2005 04:05:37 | |
---|
Voiko noista tulla viruksia? En usko, että voi tulla. |
Hohhoijaa 09.04.2005 10:39:35 (muokattu 09.04.2005 12:17:10) | |
---|
Nyt löyty hyvä kanava! BluesOnAir, varsin vakuuttavaa. Hyvää bl00sia. |
Antti1997 09.04.2005 11:22:43 (muokattu 09.04.2005 11:30:28) | |
---|
Hmm, en saa millään tv-kanavalla kuvaa näkyviin, ääni kyllä kuuluu. Puuttuukohan multa jokin lisäpalikka tms.? Winampin versioni on 5.02. ED: Päivitin uusimpaan versioon ja nyt näkyy. Ärlä #024 |
Rakkikoira 09.04.2005 15:14:37 (muokattu 09.04.2005 15:14:46) | |
---|
Hitto kun joskus kuukausi sitten etsin tuota winampin tv:tä, lopulta ajattelin että tällä skinillä (hehe) sitä ei voi katsoa. Etsin sieltä valikoista playbackien ja visualizationien joukosta. Toimiiko noi Most played, never played jutut? Jos kuuntelen ihan tavallisesti playlistin kautta? Ei ainakaan mulla. |
James Mc Brown 09.04.2005 21:16:30 | |
---|
Toimiiko noi Most played, never played jutut? Jos kuuntelen ihan tavallisesti playlistin kautta? Ei ainakaan mulla. Toimii siten, että lisäät koneellasi olevat mp3:t sinne media libraryyn joko raahaa ja pudota menetelmällä tai ihan add media to library toiminnolla. En muista mistä tuo toiminto löytyy mutta raahaaminen ainakin toimii. Kantsii tosiaan lisätä ne tiedostot sinne kirjastoon. Kaikkea kivaa seuraa siitä :) Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Hohhoijaa 09.04.2005 21:20:26 | |
---|
Oikeasti, tämä on loistavaa. Rajattomat mahdollisuudet. Loppuuko nää edut joskus? |
miscage 09.04.2005 23:31:36 (muokattu 09.04.2005 23:31:48) | |
---|
Parhauttaa muuten, mutta hyville kanaville ei tahtonut päästä, "Server Full" "Omistan pienet varusteet, mutta niissä on vitusti vääntöä"..."nii ja rummuistani puhun haatana!" |
Hate 10.04.2005 00:03:26 | |
---|
miksköhän mä en saa mitään netti teeveitä näkyviin? mitäs pitäs tehä? radiot khyl toimii, mut toho net videoon ei ilmesty mitää. "Balsamoitu paavi ei piere" - reijoteppo
___
"Elämä ja viina ovat samanlaisia. kumpaakin ilman on vaikea pitää hauskaa, ja kummankin jälkeen tulee paha olo" -Matti "SIG" Inkinen |
Antti1997 10.04.2005 00:21:21 | |
---|
miksköhän mä en saa mitään netti teeveitä näkyviin? mitäs pitäs tehä? radiot khyl toimii, mut toho net videoon ei ilmesty mitää. Kuuluuko ääni? Mulla autto ku hain Winampin sivulta uusimman version. Ärlä #024 |
lapio 10.04.2005 02:46:01 | |
---|
Parhauttaa muuten, mutta hyville kanaville ei tahtonut päästä, "Server Full" Ärsyttää välillä kovasti, kun ei saa mitään näkymään. Joskus onnistuin katsomaan futuramaa ainakin 5 jaksoa. Jotain kiinalaisia luontodokumentti kanavia pääsee katsomaan aina. |
-septimisti- 20.04.2005 01:41:01 | |
---|
Ärsyttää välillä kovasti, kun ei saa mitään näkymään. Joskus onnistuin katsomaan futuramaa ainakin 5 jaksoa. Jotain kiinalaisia luontodokumentti kanavia pääsee katsomaan aina. Pieni infopläjäys. EveryShowSuck ja SaltWaterChimp (jotka ovat siis molemmat lähettävät useampaa kanavaa 24/7 pyöriviä sarjoja) toimivat seuraavalla periaatteella: - Kanavat ovat maksullisia. Maksamalla kuukausimaksun pääset aina 'jonon' ohi ilman odotteluja katsomaan samantien ohjelmaa. - Kanavia voi kuitenkin katsella kuka tahansa, jos onnistuu painamaan itsensä sisään juuri silloin kun joku lähtee serveriltä pois ja vapaa 'paikka' serverillä aukeaa. Serverit ovat yleensä aina täynnä. Kun kuukausimaksua maksava tyyppi tulee katsomaan kanavaa täydelle serverille, kauimman aikaa katsellut ei-maksava lentää ulos. - Kanaville pääsee käytännössä aina maksamattakin (varsinkin päivisin, kun jenkit nukkuvat) sisään laittamalla winampista repeatin päälle, jolloin winamp yrittää loggautua sisään automaattisesti niin kauan kunnes vapaa paikka avautuu. Yleensä tämä kestää ~5 minuuttia. Tämän jälkeen ohjelmaa riittääkin yleensä useammaksi tunniksi, olettaen että esimerkiksi nettiyhteyden häiriö ei heitä sinua ulos. Itse löydän itseni usein katselemasta EveryShowSucksia. |