rakki 12.06.2004 20:15:52 | |
---|
Lempileffojani. Varsinkin Pixiesin Where is my mind lopussa yllätti, sillä Pixies on vähintään maailman loistavimpia bändejä, enkä olisi koskaan uskonut että heidän biisinsä keksitään laittaa kruunuksi näinkin hienolle elokuvalle. Suosittelen kyllä katsomaan. Ääliöt hintit. |
Jenka 12.06.2004 23:10:59 | |
---|
Alien³, The Game, Se7en ja Fight Club, eikös se ole jo neljä? :) Tarkoitan leffoja Se7en, Panic Room ja Fight club. ;) Eli ne tiedän ainakin hyviksi. Muita en ole nähnyt, mutta pitäisi varmaan. Ainakin tuo The Game... Summer make good. |
trx 13.06.2004 12:15:00 | |
---|
... Varsinkin Pixiesin Where is my mind lopussa yllätti, sillä Pixies on vähintään maailman loistavimpia bändejä, ... mikäli minä nyt ihan oikein olen ymmärtänyt, niin kyseisen biisin esittää placebo. joskaan en kiellä, etteikö pixies olisi laulun alkuperäinen esittäjä jatkan, saamme kenties elää |
miscage 13.06.2004 12:38:00 | |
---|
Ihan saatanan hyvä leffa. Uudelleenkatseluarvo korkealla, pitäisi ostaa dvd. "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
juuso a 13.06.2004 23:15:37 | |
---|
fincher norton ja pitt... hyvä käsikirjoitus, fincherille tyypillinen tumma visuaalinen toteutus, musta huumori... niin, ne kun yhdistää niin saadaan aikaiseksi kaikkien aikojen hienoimpia elokuvia. allekirjoittanut on katsonut tämän rainan lyhyen ajan sisään jo kolmeen kertaan ja olisin katsonut eilenkin mikäli ei olisi ollut muuta katsottavaa. elokuvahistorian suurimpia helmiä. Elämä on kivaa, jippii!!! |
rakki 14.06.2004 19:51:48 | |
---|
mikäli minä nyt ihan oikein olen ymmärtänyt, niin kyseisen biisin esittää placebo. joskaan en kiellä, etteikö pixies olisi laulun alkuperäinen esittäjä Kyllä Where is my mind on ihan Black Franciksen käsialaa, ja Pixies esittää kyseisen biisin elokuvan lopussa. Where is my mindia on kuitenkin coveroinut yksi jos toinenkin bändi, vaikka mielestäni kaikki versiot ovat melkomoista saastaa verrattuna tähän loistavaan alkuperäiseen versioon. Ääliöt hintit. |
Jenka 14.06.2004 22:56:02 (muokattu 14.06.2004 22:56:52) | |
---|
Hyvä biisi tuo Pixiesien Where is my mind. Yllätyin kun satuin löytämään sen eräältä kokoelmalevyltäni.. tuon nimen kuultuani tuli sellanen fiilis, että "hei, mulla ehkä on tuo" ja tsekkasin sen levyn ja siellähän se.. olen kuunnellut sitä nyt muutamaan otteeseen... Summer make good. |
Rattata 15.06.2004 10:18:42 | |
---|
En jaksanu kattoo kun löytyy DVD:nä, mutta törkeen hyvä leffa. Varsinkin loppuosa on mielestäni loistava! "take seven aspirins and call me in the morning"
Disco Ensemble - Masquerade |
trx 15.06.2004 10:20:03 | |
---|
Kyllä Where is my mind on ihan Black Franciksen käsialaa, ja Pixies esittää kyseisen biisin elokuvan lopussa. Where is my mindia on kuitenkin coveroinut yksi jos toinenkin bändi, vaikka mielestäni kaikki versiot ovat melkomoista saastaa verrattuna tähän loistavaan alkuperäiseen versioon. asiat selviävät aina hiljalleen. kiitos tiedosta. jatkan, saamme kenties elää |
85423321 15.06.2004 14:21:04 | |
---|
Alkupuolella huomasin yhdessä kohdassa vilahtavan ihmishahmon. Näkyi muistaakseni Pittin oikealla puolella. Kuka siinä oikein oli? You
don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than
the slowest man running from the bear. |
juuso a 15.06.2004 17:27:46 | |
---|
Alkupuolella huomasin yhdessä kohdassa vilahtavan ihmishahmon. Näkyi muistaakseni Pittin oikealla puolella. Kuka siinä oikein oli? minäkin huomasin. luulin että vika oli minun divx tiedostossa mutta kyllä se tossa tv-versiossakin oli. ehkä se oli niitä "tahallisia" juttuja joita tyler harrasteli. lontoonkielinen nimitys oli vissiin cigarette burns. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Xebeche 15.06.2004 20:55:49 | |
---|
lontoonkielinen nimitys oli vissiin cigarette burns Pilcus nusius: nuo ovat niitä kelanvaihtomerkkejä. Filmin väliin asetettavat yksittäiset framet taas tottelevat yleisnimikettä subliminal messages eli piiloviestit. You can always count on a murderer for a fancy prose style. - V. Nabokov |
Kulkunen 16.06.2004 18:00:32 | |
---|
Alkupuolella huomasin yhdessä kohdassa vilahtavan ihmishahmon. Näkyi muistaakseni Pittin oikealla puolella. Kuka siinä oikein oli? Niitä itse olen huomannut viisi kappaletta. Tyler Durden (Pitt) vilahtaa muutamassa kohtauksessa framen verran. Kaikki ennenkuin Tyler itse esitellään elokuvassa. Makes sense, eller hur? The downward spiral never ends. |
cldron 17.06.2004 09:20:56 | |
---|
Niitä itse olen huomannut viisi kappaletta. Tyler Durden (Pitt) vilahtaa muutamassa kohtauksessa framen verran. Kaikki ennenkuin Tyler itse esitellään elokuvassa. Makes sense, eller hur? Niin, ja lopussa vilahtaa jonkun äijän molo.. Niitähän se Tyler harrasteli.. Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
NHR 17.06.2004 15:18:19 (muokattu 17.06.2004 15:18:41) | |
---|
Niin, ja lopussa vilahtaa jonkun äijän molo.. Niitähän se Tyler harrasteli.. Eiköhän se ollut juuri se sama kikkelikuva, jonka Tylerin näytettiin liittävän siihen lastenfilmiinkin siinä alkupuolella. Brad Pittin yhden framen mittaiset vilahtelut kuvassa huomasin vasta toisella katselukerralla, luultavasti silloinkin vain siksi, että minulle kerrottiin siellä sellaisia olevan. Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |