Aihe: Taotao jälleen ilonamme
1 2 3
Skebaholikko
05.06.2004 11:51:56

Hienoa!

Ei unohdeta Tohtori Sykeröä!

Maailman psykedelisin lastenohjelma. Phuva ankka-pomppukeppi, vierailut vaaleanpunaisilla pilvillä jossa asustaa jättikameli.....mitäköhän ne kirjoittajat olivat pössytelleet ideariihissään? Hyvä sarja kuiteski, tunnari ihan loistava.

Ja TaoTao menee nostalgiatripistä mainiosti, saapahan kuulla iha sen ainoan oikean version siitä tunnaristakin raiskauksien sijaan.
"Progressive metal is for assholes who cant count to four!" -Tobias Sammet, Nosturi 12.5.2004-
Nightwish
05.06.2004 21:41:01
Olin kyllä niin onnellinen kun luin lehdestä Tao Taon paluun.Laitoin sen siis nauhalle ja tarkoitus olisi nauhoittaa kaikki 13 jaksoa.Se on kyllä top1 sarja :) Voisin jatkaa asian hehkuttamista pitkään,mutta säästän teidät siltä.
Eddy
06.06.2004 08:15:52
Kyllä ennen vanhaan osattiin tehdä kunnon lastenohjelmia, joita aikuisenakin tykkää tapittaa. Ei nykyajan nuoret ja lapset ymmärrä enää mitään hyvän päälle, kun eivät ole kulta-aikaa kokeneet.

Aika pitkälle kysymys on varmaan siitä,että tulee niitä nostalgisia fiiliksiä kun näkee niitä juttuja,mitä skidinä tuli seurattua.Täytyy kyllä myöntää että esim. teletappeja kun tsiigaa minuutin,ni rupeaa oikeasti huolestuttamaan tää kehitys.Tajuntaa laajentavien mömmöjen vaikutuksen alaisena kuulemma saa kiksejä kyseisestä sarjasta,mut se ikäryhmä,jolle sarja on suunnattu,on hädintuskin päässyt eroon rintaruokinnasta...
Koskettelen soittimia...
Chrissie
06.06.2004 14:21:35
Tajuntaa laajentavien mömmöjen vaikutuksen alaisena kuulemma saa kiksejä kyseisestä sarjasta,mut se ikäryhmä,jolle sarja on suunnattu,on hädintuskin päässyt eroon rintaruokinnasta...

Niinpä! Mitä siitäkin tulee, kun heti aletaan tarjota rinnan sijasta televisiota vauvalle, jotta tämä pysyisi tyytyväisenä ja ennen kaikkea hiljaisena, jotta äiti ja isä pääsevät vähän hengähtämään...

Menee vähän off-topiciksi.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Jenka
06.06.2004 21:41:25 (muokattu 06.06.2004 21:47:53)

Oi vau. Pitänee muistaa.

E: Ai se alkoi jo nyt viime perjantaina, höh. Nyt meni ihan ohi... Jospa ensi kertaan sitten...
Summer make good.
Deep Shadow
07.06.2004 01:21:16
Oi vau. Pitänee muistaa.

E: Ai se alkoi jo nyt viime perjantaina, höh. Nyt meni ihan ohi... Jospa ensi kertaan sitten...

Voi voi.. Missasin minäkin avauksen. No ehkä ensi perjantaina. Toivottavasti alkaisi enemmänkin pyöriä näitä vanhoja lastenohjelmia ruudussa. Tuo kehitys on ollut aivan järkyttävää seurattavaa... Kaipa noista lastenohjelmien kehityksestäkin voisi vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä koko maailman kehityksestä...
”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen
Jenka
07.06.2004 11:55:34

Voi voi.. Missasin minäkin avauksen. No ehkä ensi perjantaina. Toivottavasti alkaisi enemmänkin pyöriä näitä vanhoja lastenohjelmia ruudussa. Tuo kehitys on ollut aivan järkyttävää seurattavaa... Kaipa noista lastenohjelmien kehityksestäkin voisi vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä koko maailman kehityksestä...

Niin, tuleehan noista vanhoista kuitenkin nostalgisia fiiliksiä.

Tuli vaan mieleen, että onko lapsilta kysytty mitä ne pitävät nykyisestä tarjonnasta? Voihan olla niin että silloin lapsena just nuo lastenohjelmat oli erityisen viihdyttäviä ja sen takia ne on mielikuviinkin jäänyt positiivisina jne... Kun eikö telkasta tuu kuitenkin jotain ihan asiallisiakin piirrettyjä/lastenohjelmia lukuunottamatta Teletappeja.. joskus oon ainakin kakkoselta jotain kivaa nähnyt :). Mutta tietty mun mielestä ei oo Alfred J.Kvakin, TaoTaon, MaijaMehiläisen ja Peukaloisen voittanutta..ja MUUMIEN. Myös Ankronikka ja TinyToons oli ihan hauskoja..joo ja Maantienkiitäjä ja Tom&Jerry.. Tarinatuokio.. Tohtori Sykerö.. Hitto, joo en usko, että nykyinen tarjonta olisi yhtä monipuolisen mahtava. Aiai..
Summer make good.
Chrissie
07.06.2004 19:44:22
...Alfred J.Kvakin...

Heh, olinkin unohtanut jo tuon. Sitä tapitti silmä kovana isona aikuisenakin :)
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Jenka
07.06.2004 22:03:05

Heh, olinkin unohtanut jo tuon. Sitä tapitti silmä kovana isona aikuisenakin :)

Ja se tunnari on ikimuistoinen!
Summer make good.
Heywood Jablowme
08.06.2004 09:58:02
1) Olipa kerran elämä
2) Maija Mehiläinen
3) Tao Tao
Ilmala = Pieni pala Turkua Helsingissä
m6mm
10.06.2004 22:29:12
Muistan ku pikkupoikana kattelin taotaota ja taisimpa joskus itkeä ku joku jakso oli niin surullinen. Tai sitte itkin jostain muusta syystä. :D Se tunnari on ihan mahtava. Tulis vaan semmoseen aikaan, että tulis oltua telkun ääressä.
IMIK #8
Jelena
12.06.2004 14:27:16 (muokattu 12.06.2004 14:30:59)
TOP 10

1.Alfred J. Kvak - se jos joskus palaa telkkariin niin mulle siitä tieto!!
2. Peukaloisen retket - pienenä pukeuduin serkun harmaisiin kalsareihin ja tonttulakkiin kun Nils Holgersson tuli telkkarista.. oon suurin fani. :) millon se tulee taas?
3. Tohtori sykerö - nimettiin veljen kanssa nuorempi veljemme sen mukaan.. näyttää kiharoineen ihan tismalleen alkuperäiseltä sykeröltä.
4.Olipa kerran ihminen/elämä. se historiajuttu kumminkin.
5.Nalle luppakorva - kuuluu enemmän näihin leikki-iän suosikkeihin, myöhemmällä iällä alkoi olla jo vähän turhan lässyä kamaa
6.Tao tao
7.Turtlesit - vanhat jaksot, eli ei siis se paska mitä nykyisin tulee.
8.Maija Mehiläinen. Paitsi että yleensä Maijaa katsellessa teki mieli tappaa ne kaikki ylikiltit ötökät.
9.Rölli - mulla on kotona lukuisia Rölli cd:itä ja kasetteja joita edelleen tulee joskus kuunneltua. hauskoja edelleen. "Minä olen I-i-iso Öykkäri, Röllien lakikirjan vartija, enkä minä osaa lukea! Etkai sinä ole tonttu? Minä pelkään tonttuja! Ethän sinä vain PURE minua..?"
10.Merry Melodies - eli vanhat Acme-piirretyt. Ihan loistokamaa.

Ja tuota kun katsoo, niin ompa lapsuusvuodet tainneet mennä telkkaria katsellessa. Huhhei. Mutta saattaisin minäkin palata TV:n ääreen jos nuo sarjat alkaisivat pyöriä.

niin ja pikkukakkosessa pyörinyt Pat ja Mat oli ihan loistava.
Swan
12.06.2004 14:30:06
Ja etsintäkuulutukset jatkuvat:

Sori, pakko offata, mutta asia on vaivannut kohta pari vuotta. Eli: kakkosella tuli joskus semmonen vain muutamia minuutteja kerrallaan kestänyt animaatio semmosesta vampyyrinorsusta, joka näki joka jaksossa painajaista, josta heräsi kuitenkin viime hetkellä. Mikä ihme tämän nimi oli? Kaveri kysyi sähköpostilla Yleltä, mutta mokomat eivät koskaan vastanneet...

Niin joo, Taotao rulettaa, ja Tarinatuokio myös!

Vampyyri Ernestiä tarkoitat nyt.
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
Frankenstone
12.06.2004 17:36:44
Vampyyri Ernestiä tarkoitat nyt.

NO NIIN! Vuosien odotuksen jälkeen...Ernestiähän tässä haettiinkin tosiaan. Kuuluu siis ehdottomasti allekirjoittaneen Hämärät Muistikuvat Lastenohjelmista TOP5 -listalle. Tavoistani poiketen taidanpa jopa jakaa plussan tästä hyvästä.
I'm not here.
Nightwish
12.06.2004 23:26:55
Eikös Peukaloisen retket tule parhaillaankin? Tai ainakin niitä näytettiin vielä toukokuussa.
tuomittu
13.06.2004 00:30:54
Alfred J. Kvak on todellakin maailman paras piirretty, se pitäisi saada töllöruutuun ja vähän paineella.
While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know.
Jenka
13.06.2004 00:44:32

Eikös Peukaloisen retket tule parhaillaankin? Tai ainakin niitä näytettiin vielä toukokuussa.

Mitäh!!
Summer make good.
Hotakainen
13.06.2004 02:16:53
Älkäähän unohtako Pate Postimiestä, se oli kaikkein paras.
oliivi
13.06.2004 11:16:26

Peukaloisen retket loppui tuossa muutama viikko sitten. Tuli sunnuntaisin 8.31. Kattelin sitä aina, jos sattui sopivasti heräämään.
Minä olen tie, kissa ja elämä.
nneeoo
13.06.2004 12:30:02
Ei ketään ole maininnu Matkaa maailman ympäri 80 päivässä!
Sehän kuuluu piirrettyjen eliittiin. Yksi parhaista.
Unofficial TIISTAI fan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)