Aihe: Njassa
1 2 3 4
Jenka
06.05.2004 12:48:03

Eikö Njassa aluksi haukkunut KAIKKI biisit.. sitten siitä tuli vähän leppoisampi. Silloin aluksi ainakin ärsytti hirveästi ja ajattelin että antais nyt huvikseen vaikka muutaman ysin.. Mua vain ärsyttää ihmiset jotka haukkuu KAIKEN, tarkkailee maailmaa suurennuslasien kautta ja löytää kaikki virheet eikä sano mitään hyvistä asioista.. Menee jotenkin uskottavuuskin tommosesta :)

Levyraati on jotenkin periaatteessa aika turha.. mua ei ikinä oikein kiinnosta mielipiteet, vaan katson nähdäkseni musiikkivideoiden takia. Ei paljon hetkauta, jos vaikka Antti Tuisku antaa kympin jollekin.. niinku että nyt sitten kaikki vaan diggaamaan siitä biistä, ku Anttiki tykkää ;)
It takes a fool to remain sane.
tollo
06.05.2004 13:05:59

Olen jo pidemmän aikaa seurannut tämä Njassan,............... Njassa on perseestä.

Väärä mielipide.
Nojoo, eihän se huumori aina oikein kuki mutta, asiantunteva ja kokenut kettu on. Näkemystä löytyy, onhan hänellä hiphop (General Njassa) ja punk ( Musta Paraati) menneisyys.
aust
06.05.2004 13:25:17
Väärä mielipide.

Ei muuten ole.
An Elk. Kyy.
Henko
06.05.2004 13:29:26

Jep Njassalla on hyviä ansioita, etupäässä Musta Paraati mikä oli parikyt vuotta sitten Suomen paras bändi. Tosin Njassa oli sen huonoin laulaja ja vähän aikaa vaan mutta kuitenkin. Mutta mitä levyraatiin tulee ni sillä on varmaan joku rooli päällä, että saadaan vähän väittelyä.
Horror Sweet Horror.
AP
06.05.2004 14:43:48
No en varsinaisesti kyllä ihmettele, että tällainen kuva on joillekin ihmisille tullut. Aatteleppa ite, omalle kohalles, jos oisit kato tuollainen maankuulu tv-koomikko, niin jaksaisitko enää nauraa,

Sama juttu se on kyllä, kuten toteat, monella näillä huumorintekijällä. Olihan Spedekin "omana itsenään" tosi kärttyisä pappa. Eikä ihme.
ganesha
06.05.2004 14:45:34
Njassan ohjelma on parasta mitä Radio Helsingistä tulee. Kuka muu soittaisi peräkkäin 70-luvun Suomi-iskelmää brittipoppia ja happojaskaa, kysyn vaan?
Telkkariin Njassan näsäily ei ehkä ole omiaan, eikä huumoriläpät aina jaksa naurattaa. mut eipä meikäläistä jaksanut naurattaa kaikki Kummeli-läpätkään aikoinaan.
mut jos jäbä jaksaa ärsyttää näin kiivaasti näin monia muusikonplanttuja niin silloinhan äijässä on jotain! tietenkään herkkiä taiteilijasieluja ei voi aina miellyttää.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Alttoviulisti
06.05.2004 14:47:45

Mä en tykkää yhtään siit ihmisestä.Tuntuu et siihen ei uppoo mikään musa, kaiken se haukkuu lyttyyn.
Ja se haukkuu viel niiku tosi vahvoilla sanoilla, en tykkää.
depe
06.05.2004 15:42:50
Tykkään Njassasta. Sen jätkän puhe on yleensä täynnä ironiaa. Kiinnostaa 1000x enemmän sen jutut, kuin jonkun Lola Odusogan: "jos tää biisi tulee autossa, niin en vaihda kanavaa" -jutut...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
k1mm0
06.05.2004 17:05:54
Kahdessa ylläolevassa kommentissa on syyt, miksi Njassa ei minua suuremmin häiritse.
... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi.
aust
06.05.2004 17:51:49
Kahdessa ylläolevassa kommentissa on syyt, miksi Njassa ei minua suuremmin häiritse.

Ylenpalttinen näsäily häiritsee minua aina. Olkoon kuinka ironista hyvänsä.
An Elk. Kyy.
Mika Antero
06.05.2004 18:49:52
Mää en taaskaan ymmärrä mistään mitään, mutta se nyt tuskin hämmästyttää ketään. Njassahan kehuu ja antaa hyviä pisteitä Levyraadossa ties kuinka usein. Emmää ymmärrä sitäkään, että ei vois mainita siitä jos joku ns. uutuus kuulostaa 30 vuotta vanhalta. Se on kattokaas se historiallinen perspektiivi jota Njassan ikäinen setä omaa teinejä enemmän, se se pistää sedän vertailemaan uusia tuotoksia vanhoihin.

Ja että Njassa turha mies? Heppu joka on tehnyt ties mitä musiikkibisnekseen liittyvää varmaan jo 25 vuotta (?????) on sitten turha, niinkö? Emmää tajua. Mää vähän niinkos luulen, että Njassaa haukutaan vain ja ainoastaan siksi, että se kuulostaa niin helvetin ärsyttävältä stadilaiselta. Ei puhetyyli tee kenestäkään turhaa.

Mää taidan perustaa semmosen Njassa fan-clubin, olispahan kerrankin semmonen kerho jossa olis vaan yksi jäsen.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
skebajaba
06.05.2004 20:24:12
ite en kyllä pidä yhtään tosta ukosta, aina menee hiukan ohi aiheen kun rupee kertomaan jostain biisistä juttu siirtyy 50-luvun jazz mieheen miltä kyseinen herra on lainannut sen biisin ja jazz mieshän liittyi vuonna 62 siihen ja siihen bändiin ja tutstui herra huuhun jonka jälkeen hänen kaninsa sai raivotaudin ja puraisi tätä jazz miestä ja sitten hän kerkesi keksimään kaikki biisit, joten tämä "cover"biisihän oli ihan paska.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
aleksi
06.05.2004 20:29:17 (muokattu 06.05.2004 20:32:36)
hänellä on enemmän kuin riittävästi tietotaitoa arvostella populaarimusiikkia laidasta laitaan.

Näin minäkin ajattelen, vaikka persoonana ei Njassa ihan mieleiseni olekaan.
"open hands to the wind"
aleksi
06.05.2004 20:35:08
Mua vain ärsyttää ihmiset jotka haukkuu KAIKEN,

Niin muakin, mutta mielestäni Njassa ei tohon kategoriaan sovi. Enemmänkin mua häiritsee nämä meriittien perusteella annetut hyvät pisteet: "Eihän tämä kappale tämän artistin parhaimmistoon kuulu, mutta täytyy muistaa..." Keskittyisivät biisiin, eikä artistiin.
"open hands to the wind"
Nuuskamuikkunen
06.05.2004 21:29:16
Minusta Levyraati on varsin viihdyttävä ohjelma, kun siellä sattuu olemaan omastamielestäni mielenkiintoisia videoita. Enemmän minua "ärsyttää" ohjelmassa ne vieraat, jotka vastailevat joka kerta, että "Emmä oikein tiiä, ku tää ei oo oikein mun musiikkia...", ja antavat kumminkin kutosen tai jopa seiskan. Njassan kommenteissa on se hyvä puoli, että se sentään tietää jotain Pop -musiikista. Stillerin höpötyksistä nyt ei ihan aina ota selvää, mutta ei ole välttämättä tarviskaan.

Eihän seillaiselta musiikkiohjelmalta, joka tulee maikkarilta, voi paljoa odottaa. Se ohjelma on nyt sellainen, eikä siinä ole mitään valittamista.

Eräät vain marisee jossain foorumilla siitä, miten dorka jätkä joku Njassa on. Luulisi löytyvän suurempiakin murheenaiheita?
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
aust
06.05.2004 21:42:01

Eräät vain marisee jossain foorumilla siitä, miten dorka jätkä joku Njassa on. Luulisi löytyvän suurempiakin murheenaiheita?

Nii-in, joillakin vaan sattuu olemaan aikaa puuttuua tällaisiinkiin yhteiskunnan epäkohtiin. ;)

Jos tuolle linjalle lähdetään niin eihän näillekään foorumeille saatais topicceja ollenkaan, eivät minusta yleisestikään puutu syvällisempään globaalien ongelmien ratkaisuun..?

Muuten, mitä biisiä tuo sinun soittorasia soittaa? Itse ostin daamille pari vuotta sitten just samanlaisen, laajasta valikoimasta, ja valitsin Love me tenderin!
An Elk. Kyy.
Nuuskamuikkunen
06.05.2004 23:09:03
Muuten, mitä biisiä tuo sinun soittorasia soittaa? Itse ostin daamille pari vuotta sitten just samanlaisen, laajasta valikoimasta, ja valitsin Love me tenderin!

Godfather -tunnaria se soittaa. Pitäisi rakentaa vielä mahongista kotelo, niin soundaisi paremmalta.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
NHR
07.05.2004 00:04:43

Halusin vielä omasta puolestani kaikille Njassa-faneille sanoa, että en suinkaan pidä äijää mitenkään turhana, ainoastaan helvetin ärsyttävänä. Tokihan hänellä omat ansionsa on.

Mietin tuossa myös sitä, että olisiko Levyraati sitten mielenkiintoisempi ohjelma, jos vierailijoiksi otettaisiin vain ns. musiikin ammattilaisia? Ehkäpä olisikin, mutta kyllä minusta osa ohjelman viehätyksestä toisaalta perustuu juuri näiden musiikista mitään tietämättömien jari-isometsien ja lolaodusogien kommentteihin. Hehän edustavat ohjelmassa paitsi tietysti julkkiksia, niin myös "keskivertoja" radion- ja musiikinkuuntelijoita. Pelkkien njassojen ja klausjärvisten lätinät luultavasti kävisivät keskivertokatsojille pian tylsiksi.

Stiller on juontajana ehkä jonkin verran liian värikäs ja itsekeskeinen persoona, mutta ainakin minun mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se "hekotteleva kaula-aukko", mikä siinä ennen oli. Joku ehdotti Frangenia, minusta tuo ei vaikuta hyvältä idealta. Simon hauskuus perustuu niin paljon sille omalle mesoamiselle ja alivaltiosihteerihuumorille, että tuskinpa hänkään kovin hyvin selviytyisi tuollaisesta raadin puheenjohtajan roolista. Mutta olisi kieltämättä mielenkiintoista nähdä hänen yrittävän... ;)
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
Dunga
07.05.2004 09:17:55
Njassan ohjelma on parasta mitä Radio Helsingistä tulee. Kuka muu soittaisi peräkkäin 70-luvun Suomi-iskelmää brittipoppia ja happojaskaa, kysyn vaan?

Vilunki3000
It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
SURf
07.05.2004 10:16:40
Njassa-setä on tehnyt itselleen oman kaistan ja ajaa sillä. Mielipiteet tuntuvat olevan aika johdonmukaisia eikä ehkä vähiten hänen kohtalaisen laajasta ja pitkäaikaisesta tietämyksestä musiikin saralla.

Hyvä tyyppi. Ärsyttävä tosin, mutta se lienee tarkoituskin.

Levyraati tulee katsottua aina kun kerkiää. Itse asiassa se on ainoa ohjelma jota pyrin katsomaan aina.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)