agentti 25.04.2004 02:30:08 | |
---|
Oletteko muutkin huomanneet että tämä ohjelma on täysin tasoton ja surkea ja huono ja kaikkea muuta.. Hytösellä oli sentään loistava house-bändi, tässä puolestaan on suomen ehkä paras koomikko Ismo Leikola.. puuduttava ohjelma josta varmaan nuoret aikuiset pitävät. Kaikua, Kaihoa, Kompuraa ja Kireitä Kieliä |
Bee-äf 25.04.2004 09:58:43 | |
---|
Mua HEE ei nyt niin häiritse kun ne ovat edes jossain määrin ammattimaisia, selkeästi artikuloivia ja pikkuisen esiintymiskykyisiä. Enempi pelottaa Hytöset, Harakat ja vastaavat... Suomi on niin pieni maa että ihmissuhteilla pääsee tekemään ihan mitä tahansa... Vaikka poppari ajamaan Formulaa, lavasäteilyn antikliimaksit kameran eteen jne. |
herb 25.04.2004 12:11:22 | |
---|
Vertailukohtina on kuitenkin mm. Timo TA Mikkosen väkerrykset ja Lasse Lehtisen "muka hauska meininki" ohjelma. Unohtamatta tietenkään Lauri Karhuvaaran Late Show'ta, jonka nimessä piilee nerokas kaksoismerkitys. Siitä voisi WSOY napata screenshotin, ja lyödä sivistyssanakirjaan sanan "banaali" kohdalle. |
sepeli 25.04.2004 20:39:47 | |
---|
Ennemmin HEEtä katsoo kun Hytöstä tai noita edellämainittuja muita. Hytösessä tosin oli se bändi. Mieluiten Conania. Ismo on ihan hauska. Timo T.A. Mikkosen maailman pisimmän talk shown katsoin joskus mutta en muista siitä mitään muuta kuin että jossain vaiheessa pelattiin golfia siinä. Helvetti aika paljon väsyttää. Nuo kirvojen kiimanesteet/autojen katoille kesän mittaan kertyy/lehmuksen alla on kirvapolon mahla/kenkä tarttuu asvalttiin kun rakkaan luokse käyn |
Jormaz 26.04.2004 21:01:52 | |
---|
Timo T.A. Mikkosen maailman pisimmän talk shown katsoin joskus mutta en muista siitä mitään muuta kuin että jossain vaiheessa pelattiin golfia siinä. Helvetti aika paljon väsyttää. Mä katoin varmaan 10 tuntia tota ja sama asia jäi ainoana mieleen. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Rejoy 26.04.2004 22:01:42 | |
---|
Mä katoin varmaan 10 tuntia tota ja sama asia jäi ainoana mieleen. Mäkin katsoi sitä ja muistan pelkästään sen että sittä hiero joku muija yhdessä vaiheessa. Stiller on paras talk show isäntä. Se ei vaan levyraadissa pääse oikeuksiinsa. |