Aihe: Tom Green : Freddy Got Fingered ( Sormet pelissä)
1 2
Heissi
01.05.2004 03:41:59
JOS ETTE YMMÄRRÄ TOM GREENIÄ OLKAA HILJAA! Kyseessä on nero äijä. Se että arvostelee Tom Greeinin loistavaa komiikkaa paskaksi, on vähän sama kuin sanoisi Pablo Picasson teosten olevan silkkaa sekamelskaa tai Cannibal Corpsen biisien olevan peljkkää soittimien rämpytystä. Jos ei tajua niin ei tajua ja silloin tulee hävetä. Tom Greenin komiikka on jotain ennenäkemätöntä ja paikoin täysin absurdia. Jopa leendaarisen monty pythonin absurdiuden tasolle yltävää meininkiä.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Hotakainen
01.05.2004 16:36:44
Älä jumalauta edes vertaa Tom Greeniä Monty Pythoniin!
No voi jumalauta
Lähikauppias
01.05.2004 20:01:01

Ainakin se Tom Greenin tv-sarja oli aivan perkeleen tylsä. Yksikään juttu ei ollut hauska, vaikka Tom kovasti yrittikin.
"I wish the world was flat like the old days / Then i could travel just by folding a map / No more airplanes, or speedtrains, or freeways / There'd be no distance that can hold us back."
aleksi
01.05.2004 20:50:30
Surkein leffa minkä olen I-K-I-N-Ä katsonut!

Olen melkein samaa mieltä.
"open hands to the wind"
Skebaholikko
02.05.2004 00:36:03 (muokattu 02.05.2004 01:39:00)

Tom Green on idiootti.

But even several idiots have the ability to entertain. Just unable to get it.....
"Niin, jatsihan on paskaa kaikkialla paitsi levyraadissa." -Juha Torvinen-
Skebaholikko
02.05.2004 00:39:49 (muokattu 02.05.2004 00:40:43)

Jopa leendaarisen monty pythonin absurdiuden tasolle yltävää meininkiä.

*KRÖÖÖHKÖHminor-slaagiKÖHKÖH* Roviolle taikka giljotiinin alle on historian kuluessa menty huomattavasti vähemmästäkin!

Ja nyt olen hiljaa kuten pyysitte.....its that darned Tourettes, just cant shut up enuff *vääntelee leukaa*
"Niin, jatsihan on paskaa kaikkialla paitsi levyraadissa." -Juha Torvinen-
Heissi
02.05.2004 12:34:53
*KRÖÖÖHKÖHminor-slaagiKÖHKÖH* Roviolle taikka giljotiinin alle on historian kuluessa menty huomattavasti vähemmästäkin!

Ja nyt olen hiljaa kuten pyysitte.....its that darned Tourettes, just cant shut up enuff *vääntelee leukaa*

No joo. Sori, kirjoitin kommenttini vappukänässä. Nyt selvin päin perun puheeni.

Sen sijaan väitän että Tom Green kirkkaasti ylittää Monty Pythonin komiikan tason.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Kulkunen
02.05.2004 18:09:44
Hirveää kakkaa niinkuin koko äijä itsekin. Huumori on typerää, missä ei ole mitään "tajuttavaa". Jos haluaa nähdä tyhmän miehen vääntämässä naamaansa ja puhumalla hassulla äänellä saman lauseen kymmeniä kertoja peräkkäin, voi jokainen meistä viihdyttää itseään peilin edessä (paitsi naiset, te joudutte tyytymään tyhmään naiseen). Monty Pythoniin vertaaminen on typerää, vaikka en suunnaton MP-fani olekaan.

Toivottavasti Tom Greenin toinenkin palli saastuu, jotta jälkikasvua ei varmuudella tule. Minun puolestani saisi vääntään typerän ruhonsa jojon nokkaan ja unohtua siihen.

Joonas Hytönenkin vaikuttaa hauskalta verrattuna Tom Greeniin.
The downward spiral never ends.
Heissi
02.05.2004 22:39:40
Joonas Hytönenkin vaikuttaa hauskalta verrattuna Tom Greeniin.

Alamme lähestyä Greenin komiikan ydintä.
Möö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)