Saami 22.04.2004 11:20:42 | |
---|
Oon miettinny sitäkin juttua monta kertaa läpi yön ja oon tullu siihen tuloklseen että gustafsson se EI ole ,vaan se on se helevetin kioskin myyjä...kuka helvetti tappais parhaat kaverinsa? Ilmeisesti Nils Gustafsson. Ei kai tuo nyt ainutkertaista ole? Jos tuolle linjalle lähdetään, niin miten joku voisi tappaa toisen ihmisen? |
DJKaaos 04.07.2010 18:59:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 2264 päivää vanhaan ketjuun! Tänään alkaisi pyörimään uusintana tämä Åke Lindmanin kertoma sarja. YLE2 klo 21.20, Kyllikki Saaren tapaus. Hyvä sarja oli aikoinaan ja jännä. Lindmanin pohdinnat ja spekuloinnit aivan loistavia. Lisäksi vierailut aidoilla tapahtumapaikoilla oli mielenkiintoisia. Eiköhän tämä tule katsottua. Minä olen minä. |
Hohhoijaa 04.07.2010 19:29:16 | |
---|
djKaaos: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2264 päivää vanhaan ketjuun! Tänään alkaisi pyörimään uusintana tämä Åke Lindmanin kertoma sarja. YLE2 klo 21.20, Kyllikki Saaren tapaus. Hyvä sarja oli aikoinaan ja jännä. Lindmanin pohdinnat ja spekuloinnit aivan loistavia. Lisäksi vierailut aidoilla tapahtumapaikoilla oli mielenkiintoisia. Eiköhän tämä tule katsottua. Nyt kyllä napsahtaa vinkistä plussa. Nämä tapaukset on kyllä iät ja ajat kiehtoneet ja sarjan konseptikin näyttää mainiolta, kiinnostaa pirusti mitä tuolta tulee. The planet is fine, the people are fucked. |
-Cale 04.07.2010 19:46:10 | |
---|
Plussaa täältäkin! + |
Juugeli 04.07.2010 19:56:48 | |
---|
Huomasin itsekin ihan vahingossa, että tuo tulee tänään. Pelästyin että onko tuo jo kauankin jatkunut. Mutta jos tää on tosiaan eka, niin mahtavaa! Toivottavasti saan kaikki nauhalle. Ton sarjan dvd-julkaisua meinaan on vissiin turha odotella, kun siinä käytetään niin paljon kallista musiikkia. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
DJKaaos 04.07.2010 19:59:21 | |
---|
Juugeli: Ton sarjan dvd-julkaisua meinaan on vissiin turha odotella, kun siinä käytetään niin paljon kallista musiikkia. Joo siinä soi kyllä aikalaismusan kirkkaimpia tähtiä. Iteltäni löytyy muutama jakso nauhotettuna, mutta ei kaikkia. Minä olen minä. |
padaa@dadaa! 04.07.2010 21:24:27 | |
---|
Hyvä. Vahingossa itsekin huomasin että uusinnat alkavat. Eikun katselemaan. |
Xingu 04.07.2010 22:14:58 | |
---|
Aiheesta olisi kyllä saanut vaikka kuinka hyvän dokkarin väännettyä, mutta tämä oli kyllä pienoinen pettymys. Toteutus oli jähmeä ja kulku verkkainen, Åke oli ihan jäässä. Muuten ohjelma tarjosi mukavasti Wikipedia-artikkelin verran faktoja ja vanhaa kuvamateriaalia tapahtuneesta. Odotin tältä jotakin Kadonneet-sarjan tasoista, mutta jouduin pettymään. "Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend ~~ "Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori |
DJKaaos 04.07.2010 22:24:15 | |
---|
Isis: Aiheesta olisi kyllä saanut vaikka kuinka hyvän dokkarin väännettyä, mutta tämä oli kyllä pienoinen pettymys. Tää oli kyllä joo aika junnaava jakso ja pintapuolinen. Bodom ja Tulilahti olivat muistaakseni parempia. Minä olen minä. |
Juugeli 04.07.2010 22:26:35 | |
---|
Isis: Aiheesta olisi kyllä saanut vaikka kuinka hyvän dokkarin väännettyä, mutta tämä oli kyllä pienoinen pettymys. Toteutus oli jähmeä ja kulku verkkainen, Åke oli ihan jäässä. Muuten ohjelma tarjosi mukavasti Wikipedia-artikkelin verran faktoja ja vanhaa kuvamateriaalia tapahtuneesta. Odotin tältä jotakin Kadonneet-sarjan tasoista, mutta jouduin pettymään. Tää eka jakso oli kyllä vähän hapuileva. Muistelisin kumminkin sarjan sisältävän aika kuumottavia hetkiä. Olikohan se toi Inga Myllärin murhaa käsittelevä jakso, joka pelotti silloin kymmenisen vuotta sitten ihan pirusti. Ja Bodom-jaksokin jaksaa karmia aina, vaikka se on tullut katsottua monia kertoja vhs-nauhalta ja sittemmin youtubesta. Ehkä Kyllikki Saaren tapauksen legendaarisuudesta huolimatta siitä ei riittänyt samaan, kun surman hetket on edelleen niin hämärän peitossa. Jäi ne hyytävät, blurratut dramatisoinnit puuttumaan. "Joo, vähän huono murha kun ei ollut tarpeeksi viihdyttävä jakso" Hyi minua. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Pluto 04.07.2010 22:45:49 | |
---|
Näin aihetta liipaten... Mitä mieltä olette, onko Gustafsson syyllinen vaiko eikäkö? Itse kallistun syyttömyyden puolelle. Tosin Assman-tarinat menevät vähän yli, tuskin siinä taustalla mitään kummempaa salaliittoa on. Dillon, you son of a bitch! |
Tuspekistan 04.07.2010 23:55:32 | |
---|
djKaaos: Joo siinä soi kyllä aikalaismusan kirkkaimpia tähtiä. Iteltäni löytyy muutama jakso nauhotettuna, mutta ei kaikkia. Kattelin tuossa äsken sivu silmällä tätä ohjelmaa ja vaikutti mielenkiintoselta. Oisko kellään tietoa tosiaan nuista musiikeista, että kenen säveltämiä ja tämmöstä? Justiin nuo pahaenteiset klassiset pätkät kiinnostais. Loi kyllä täydellisesti tunnelmaa. Ennen muinoin olivat ihmiset lähempänä toisiaan. Heidän oli pakko. Ampuma-aseet eivät kantaneet kauas. - Stanisaw Jerzy Lec |
Hohhoijaa 04.07.2010 23:57:23 (muokattu 04.07.2010 23:57:58) | |
---|
Pluto: Mitä mieltä olette, onko Gustafsson syyllinen vaiko eikäkö? Itse kallistun syyttömyyden puolelle. Tosin Assman-tarinat menevät vähän yli, tuskin siinä taustalla mitään kummempaa salaliittoa on. Nojaten vähäiseen tietomäärääni sanoisin että syytön. Myös sen takia, että kioskinpitäjä tuntuu todennäköisimmältä tekijältä. The planet is fine, the people are fucked. |
MaD PiAnIsT 05.07.2010 00:08:44 | |
---|
Pluto:Mitä mieltä olette, onko Gustafsson syyllinen vaiko eikäkö? Eiköhän se tämä naziteloittaja Hans Assmann ole Bodomin + Kyllikki Saaren + Tulilahden kaksoismurhan takana. Sekä muiden Suomessa 50-60 luvulla tapahtuneiden murhien takana. Näin ainakin itse uskon hieman asiaa tutkineena. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Assmann "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
phren 05.07.2010 12:16:32 | |
---|
MaD PiAnIsT: Eiköhän se tämä naziteloittaja Hans Assmann ole Bodomin + Kyllikki Saaren + Tulilahden kaksoismurhan takana. Sekä muiden Suomessa 50-60 luvulla tapahtuneiden murhien takana. Näin ainakin itse uskon hieman asiaa tutkineena. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Assmann Niin, käsittääkseni on aika kyseenalaista, oliko Assman edes mikään natsiteloittaja vaiko vain patologinen valehtelija. Kyllikki Saaren murhaajana monet tapaukseen perehtyneet pitää kai jotain paikallista miestä, joka oli töissä ojankaivajana siinä murhapaikan lähistöllä. |
Jag 05.07.2010 13:19:22 | |
---|
MaD PiAnIsT: Eiköhän se tämä naziteloittaja Hans Assmann ole Bodomin + Kyllikki Saaren + Tulilahden kaksoismurhan takana. Sekä muiden Suomessa 50-60 luvulla tapahtuneiden murhien takana. Näin ainakin itse uskon hieman asiaa tutkineena. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Assmann Tossa Kyllikki Saaren tapauksessahan hautapaikalle oli myöhemmin isketty se joku männyn alku. Siis ruumis oli ollut jo mädäntymisvaiheessa silloin ku se oli käyty sinne iskemässä. Tuskinpa Assmann olisi paikalle palannut. Tämä noiden wikipedialinkkien ja eilisen ohjelman perusteella. wikipedian mukaan siis Tutkimusten mukaan ruumis oli ollut jo mätänemistilassa, kun teroitettu oksa oli pystytetty haudalle ja se oli lävistänyt ruumiin vatsan http://fi.wikipedia.org/wiki/Kyllikki_Saaren_murha |
Kimmo72 05.07.2010 14:16:39 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Ritsie 05.07.2010 14:23:02 | |
---|
Montakohan jaksoa näitä on tehty? Kyllikki Saari, Bodom, Tulilahti, muita? On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
Hohhoijaa 05.07.2010 14:29:40 | |
---|
The planet is fine, the people are fucked. |
Ritsie 06.07.2010 15:19:24 | |
---|
Joo no sehän ois ollu kovan homman takana. Kiitos! On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |