Rocktähti 01.04.2004 20:40:09 | |
---|
Harjoitusottelu (Joensuu) Suomi-Venäjä 2-1 48.51 1-0 Saravuo (Niemi) 49.42 2-0 Hentunen (Rintanen) 54.58 2-1 Zhdan (Mozyakin, Yakutsenya) yv. Maalivahdit: Norrena 6+12+5=23 Fomichev 13+12+7=32 Yleisöä: 2541 Voittiko se Suomi nyt suomenmestaruuden? Joukkueet kohtaavat 3.4 uudestaan Lahdessa. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Voitto Mälli 02.04.2004 13:57:10 | |
---|
Aika paha jo toi suomen alkulohko... Ei jaksa uskoo mitskuun... Selännettä tuskin nähään kisoissa btw, Colorado menee pitkälle. |
Bonham 02.04.2004 14:00:46 | |
---|
Aika paha jo toi suomen alkulohko... Ei jaksa uskoo mitskuun... Selännettä tuskin nähään kisoissa btw, Colorado menee pitkälle. Ehkä parempikin niin... Jokinen ja Koivu kyllä kelpaisi... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
aust 02.04.2004 14:09:41 (muokattu 02.04.2004 14:10:34) | |
---|
..... Ydinase.. on mulla. |
aust 02.04.2004 14:10:10 | |
---|
Itse olen innokas jääkiekon ja MM-kiosjenkin seuraaja. Tosin kisojen arvostus ei minun mittapuussa kovinkaan korkealle nouse. Kisoja kutsutaan maailmanmestaruus kisoiksi, vaikka samaan aikaan maailman parhaat pelaajat ratkovat paremmuuttaan NHL-kaukaloissa. Toki kisoissa tähtiä nähdään, mutta esim. USA osallistuu yleensä jollain 3. tai 4. parhaalla joukkueella jota maassa voidaan muodostaa. Sama juttu Tsekillä, Slovakialla Kanadalla, ja onpahan Suomelta ja Ruotsiltakin liuta staroja vielä jenkkilässä, mutta ei yhtä suuressa mittakaavassa kuin Pohjois-Amerikkalaisilla. Kisojen arvostusta laskee myös niiden joka vuotinen järjestäminen. Ihanteellista olisi jos kisat järjestettäisiin vähintään parin vuoden välein, ja NHL:ssä olisi silloin tauko. No, onneksi on olympialätkää. Miettikääpä jos jalkapallon MM-kisat järjestettäisiin vaikka huhtikuussa, Englannin, Italian ja Espanjan liigojen ollessa vielä käynnissä. Ihan turha veikkailla vielä sijoituksia, kun ei tiedä minkälaiset joukkueet on tulossa kisaileen! Ydinase.. on mulla. |
trx 02.04.2004 20:38:57 | |
---|
olen austin kanssa samoilla linjoilla, kyseessä ovat rahastuskistat. ehdotankin siirtymistä jalkpallon tyyliseen toimintaan. Esimerkiksi World Cup voisi toimia maailmanmestaruuskisana ja nämä nykyiset yritelmät lopettaa. Jäisi aikaa pelata kansallisia sarjoja. aion kuitenkin seurata, tosin johtamisharjoitus ei mahdollsita tv-lähetyksiä, mutta taskuradio soi ahkerasti. mitä *ttua?
kysyi bill clinton |
Alesis 03.04.2004 17:03:14 (muokattu 03.04.2004 17:03:40) | |
---|
Ja vielä kahdenkymmenen vuoden päästäkin hehkutetaan sitä, että Suomi voitti maailmanmestaruuden vuonna 1995 eikä kukaan vieläkään muista sitä, että kisat olivat koko vuosikymmenen kehnotasoisimmat. Minä en muista keitä pelaajia oli mukana kisoisssa? Oliko tosiaan näin, että siellä ei pelannu oikein ketään tähtiä? |
hatapi 03.04.2004 17:17:25 (muokattu 03.04.2004 19:59:52) | |
---|
Totta helkkarissa kisat katotaan. On sen Suomenkin pakko joskus onnistua. Toivottavasti Summanen kasaa sellaisen iloisen ryhmän, jonka runko koostuu pääosin SM-liigassa ja Euroopassa pelailevista kiekkoilijoista. Monesti on käynyt niin, että niitä odotuksia on kasattu nhl-vahvistuksille, joilla ei asenne aina ole ollut kohdallaan. Tottakai sieltä Atlantin toiselta puolelta pitää nyt pari toivoa saada esim. puolustusta vahvistamaan. 1. Suomi 2. Venäjä 3. Kanada - ei se laatu, vaan se määrä - |
Rocktähti 03.04.2004 20:50:10 | |
---|
Suomi hävisi harjoitus ottelussa Venäjälle jatkoajalla 2-3. Suomen maalit tekivät Dahlman ja Saravo, Immonen, Mäntylä ja Rintanen saalistivat syöttöpisteet, maalissa pelasi Norrena. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Deep Shadow 03.04.2004 23:40:26 | |
---|
Suomi hävisi harjoitus ottelussa Venäjälle jatkoajalla 2-3. Suomen maalit tekivät Dahlman ja Saravo, Immonen, Mäntylä ja Rintanen saalistivat syöttöpisteet, maalissa pelasi Norrena. Hieno peli oli vaikka lopputulos olikin hieman ikävä. Venäjän maalivahdille Jegor Podomatskylle täytyy nostaa viikinkihattua ja kumartaa. Uskomattomia pelastuksia teki tuo mies. Koominen tilanne miehen toimesta syntyi myös kun kiekko katosi johonkin miehen suojuksiin.. Tuomarit hetken aikaa kopeloivat suojuksia, mutta kun kiekkoa ei näkynyt, niin ei auttanut kuin ottaa uusi kiekko peliin. Suomen ylivoimat olivat kohtuullisen luokattomia. Tasakentällisin peli kulki aivan loistavasti, joskin viimeistely tökki ja tosiaan vastassa oli muurina tuo Podomatsky. Toni Dahlman oli ehkä suomen joukkueen kirkkain valopilkku. Mies viiletti kentällä minkä kerkesii ja avausmaalinkin mies väsäsi... "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
maelstrom 04.04.2004 01:14:30 | |
---|
Minä en muista keitä pelaajia oli mukana kisoisssa? Oliko tosiaan näin, että siellä ei pelannu oikein ketään tähtiä? NHL:ssä oli edellisenä syksynä työsulku, minkä takia kausi venyi niin että mm-kisojen aikaan kaikki maailman parhaat pelasivat vielä runkosarjaa. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
Rocktähti 04.04.2004 08:28:03 | |
---|
NHL:stä vapautuisi seuraavat pelaajat, muutamat pelaajat jatkavat farmiliigassa vielä. * merkityt näkisin joukkueessa ainakin. Olli Jokinen* Tuomo Ruutu* Antti Laaksonen Niklas Hagman* Lasse Pirjetä Esa Pirnes Tommi Santala Mikko Luoma Tony Salmelainen Lasse Kukkonen Jani Rita Jussi Markkanen Kari Lehtonen Mika Noronen Pasi Nurminen* *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Dunga 04.04.2004 15:33:02 | |
---|
Jagr on tsekin joukkueessa, by the way vaikka pisteet ovat NHL:ssä vähentyneet niin se ei poista sitä tosiseikkaa että Jagr on NHL:n taitavin aktiivi pelaaja edelleen. Turha väitellä ettei ole, olen ollut Jagr/Lemieux yms. fani jo yli 10 vuotta. Tiedän kaiken näistä herroista. Ei ole mikään ihme jos Jagr tekee 5 maalia pelissä.... Mulla on koneella yli 2gt Jagr videoita, ja voin pojat sanoo että se on taitava äijä. Nää Selänteet yms. ei oo ikinä olleet niin hyvässä vedossa kuin Jagr. Mulla on myös videoita Selänteen tulokaskauden maaleista ja ne ei todellakaan ole mitään ns. "hienoja" maaleja. Eli ei kannata vedota siihen että Selänne on tehnyt yhdellä kaudella enemmän maaleja kuin Jagr = Selänne on parempi. Hehe, tämä pisti kyllä naurattamaan. On aina huvittavaa kun joku sanoo(luulee) absoluuttisesti tietävänsä muita enemmän jostain asioista ja vielä pontevasti ilmoittaa sen. En siis sano että mä tietäsin enemmän, tiiän vaan että Jagr on tsekki ja sen numero on 68. Taitaa herralla olla Jagr- fetissi :) "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
M1kk0 04.04.2004 17:54:42 | |
---|
oikeasti aina pitäis laittaa et suomi voittaa, mut nyt mulla on tällanen fiilis tulevasta: 1.tsekki (vaihteeks) 2. KANADA 3. ruotsi 4. slovakia suomi floppaa jossain vaihees |
Rocktähti 07.04.2004 20:43:57 | |
---|
16 päivää kisojen alkuun. Saa nähdä milloin alkaa joukkueita valmistua, tietysti tärkeintä nyt odotella NHL:n playoffien ensimmäisen kierroksen tapahtumat. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
greshgurt 07.04.2004 23:05:34 | |
---|
Suomelta on laittaa kisoihin tällä kaudella menestyneempi maalivahti jos Kiprusoff saadaan mukaan. Toskala, Nurminen, Noronen, Lehtonen ja Markkanen kelpaisivat myös. Itse näkisin mielelläni Niklas Bäckströmin MM-kisoissa ja ihan maalin suulla asti. Taitaa vaan haaveeksi jäädä, kun Suomella on näitä huippuveskareita tällainen ruusupuskallinen ja taitaa se Niken polvikin vähän estellä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Rocktähti 08.04.2004 06:14:26 | |
---|
Bäckström kelpaisi minunkin puolestani joukkueeseen, vaikka kakkosmaalivahdiksi. Ykkönen voisi sitten olla Nurminen, Markkanen tai Kiprusoff ja kolmonen eli kotiin varalle vaikka Lehtonen. Kukaan edellä mainituista ykkösistä ei taitaisi olla kuitenkaan varamaalivahti paikasta kiinnostunut, tai mistä minä tiedän. Toskala ei oikein maajoukkueessa ole loistanut. Noronenkin aika kokematon niissä peleissä. Galgary saattaa mennä toiselle kierroksella. (Tällä hetkellä häviöllä 16 minuutin jälkeen 2-0, Kiprusoff maalissa..) *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Rocktähti 08.04.2004 06:21:31 | |
---|
NHL-pelaajia Leijonien vahvuuteen Esa Pirnes Mika Noronen Niklas Hagman Antti Laaksonen Lasse Pirjetä ja Jussi Markkanen Suomen jääkiekkomaajoukkue pelaa kolme maaottelua ennen Ostravassa ja Prahassa pelattavien MM-kisojen käynnistymistä. Tiistaina 13.4. Suomi kohtaa Tanskan Rodovressa ja perjantaina 16.4. Ruotsin ensimmäisessä Euro Hockey Tourin finaaliottelussa. Euroopan mestaruus ratkaistaan Helsingin Areenassa sunnuntaina 18.4. klo 18.00 toisessa Suomi-Ruotsi finaaliottelussa. Lopullinen Leijona-miehistö Tshekin MM-kisoihin nimetään tiistaina 20. päivä huhtikuuta. Tavan mukaan joitain paikkoja jätettäneen auki NHL:n pudotuspeleistä vapautuvia pelaajia varten. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
Rocktähti 08.04.2004 06:25:37 | |
---|
Myös Tshekeille NHL pelaajia tyrkyllä. Roman Cechmanek (mv) Jaroslav Modry (p) Martin Straka (h) Martin Skoula (p) Petr Sykora (h) Vaclav Prospal (h) Karel Rachunek (p) Jaromir Jagr (h) Jan Hlavac (h) Jaroslav Spacek (p) David Vyborny (h) Josef Melichar (p) Milan Kraft (h) Radek Dvorak (h) Ales Hemsky (h) Josef Vasicek (h) Frantisek Kaberle (p) Tarkkailussa ovat mm. Toronto Maple Leafsin Robert Reichel ja Tomas Kaberle, Ottawa Senatorsin Martin Havlat ja Radek Bonk, sekä Nashville Predatorsin Tomas Vokoun ja Marek Zidlicky. *RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi - Mussukka |
anttipoeka 08.04.2004 13:02:41 | |
---|
Myös Tshekeille NHL pelaajia tyrkyllä. ... Tarkkailussa ovat mm. Toronto Maple Leafsin Robert Reichel ja Tomas Kaberle, Ottawa Senatorsin Martin Havlat ja Radek Bonk, sekä Nashville Predatorsin Tomas Vokoun ja Marek Zidlicky. Huhhuh. Näyttääpä pelottavan vahvalta tuo Tsekki, mutta onneksi ei nimi joukkuetta paranna, vai miten se meni. Ei tässä sen kummempaa. |