Aihe: Call of duty
1 2
Hotakainen
29.03.2004 15:58:09
No eihän tässä kenenkään mikään rambo tarvi olla! Kehiin vain!

Noh, Desantti Stasikangas ilmoittautuu. HEIL!
soolo
29.03.2004 18:38:34
Noh, Desantti Stasikangas ilmoittautuu. HEIL!

eli koossa on 3. Lisää tarvitaan... ainakin toinen mokoma
#clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa...
mikko1
31.03.2004 20:44:37
ostakaa mulle tuo peli niin voin tulla. Kaverilla oon sitä pelannut ja on se ihan hyvä.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
depe
31.03.2004 22:42:19
Call of Duty on WANHA! Nyt pelataan Far Cryta.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Hotakainen
01.04.2004 12:47:41

Bääh... ei toimi mun koneella.
maelstrom
01.04.2004 22:45:13
Yksinpelinä tuota on tullut pelattua mutta moninpeli ei yllä samoihin tunnelmiin. Ei ikinä hakkaa Quake 1:tä Hook -modilla, Unreal Tournamentia, GTA kakkosta eikä Battlefieldiä.

Yksinpelinä kyllä sotaräiskintöjen kunkku.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
soolo
02.04.2004 14:12:08
Öö pelaajia lisää. Fin-companyn serveri on ostettu ja se ei ole cräcätty. Ostakaa peli.
#clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa...
Fadead
02.04.2004 16:08:09
juu olen pelaillut ja alan tässä parin viikon päästä pelailemaan uudestaan. Nimimerkki: Blackdog
"Muistakaas pojat ja tytöt pistää se tehtävänumero sitten sinne vasempaan yläkulmaan"
soolo
06.04.2004 08:31:27
ÖÖ Niin ketäs vielä olis tässä hommassa mukana...
The Loner
06.04.2004 12:31:01
En ole pelannut, vaikka olisi ihan hauskaa kokeilla. Noista sotapeleistä on tullut tahkottua enemmänkin Operation Flashpointia, aivan loistava peli.
mikko1
06.04.2004 16:30:44
FarCryOffTopic: pyöriskö se Radeon 9200 Homeella?
/FCOT
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
k1mm0
06.04.2004 16:44:42 (muokattu 06.04.2004 16:45:04)

Tuo on kyllä loistava, uskomattoman kaunista grafiikkaa. Vaikka ei minun koneellani saa kuin keskinkertaiselta näyttämään sen. Kuitenkin erittäin monipuolinen, laajat kentät ja paljon hauskoja yksityiskohtia. Nyt vaan alkaa tunnelma hiipumaan, kun tulee niitä perkeleen örmyjä. Onko se niin saatanan vaikeaa tehdä räiskintäpeliä, missä ei tule mitään örmyjä vastaan?

FarCryOffTopic: pyöriskö se Radeon 9200 Homeella?
/FCOT

Tiukkaa tekee. Itselläni on Radeon 9600 Pro, ja toimii medium-grafiikoilla. Saattaisi pyöriäkin, jos pistää minimigrafiikat.

Jottei taas nyt täysin off-topiciksi menisi, sanotaanpa jotain tähän alkuperäiseenkin aiheeseen. Call of Duty on kyllä mielestäni paras sotapeli mitä olen pelannut. Realistisempi kuin MOHAA, muttei kuitenkaan mikään Flashpoint, missä ei tapahdu yhtään mitään. Ja äänimaailma on kyllä mahtava, 5.1:stä vaan subbari täysille ja kyllä huone tärisee. Netissä tuota ei ole tullut oikeastaan pelattua, eikä kyllä mitään muutakaan. Far Cryta pitää kyllä kokeilla.
... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi.
depe
06.04.2004 16:59:20
Tuo on kyllä loistava, uskomattoman kaunista grafiikkaa. Vaikka ei minun koneellani saa kuin keskinkertaiselta näyttämään sen. Kuitenkin erittäin monipuolinen, laajat kentät ja paljon hauskoja yksityiskohtia. Nyt vaan alkaa tunnelma hiipumaan, kun tulee niitä perkeleen örmyjä. Onko se niin saatanan vaikeaa tehdä räiskintäpeliä, missä ei tule mitään örmyjä vastaan?

Far Cry on kyllä ihan oivaa viihdettä, siis yksinpelinä. Moninpeliä en ole kokeillutkaan. Hieman alkaa tahmaamaan sisäkentissä. Pitäisi vissiin laskea vähän graffan tasoa. Nyt vaan olen jäänyt jumiin. En tajua mihin yhdessä kentässä pitää mennä, kun kaikki ovet ovat suljettuja. :(
k1mm0
06.04.2004 19:28:16
Far Cry on kyllä ihan oivaa viihdettä, siis yksinpelinä. Moninpeliä en ole kokeillutkaan. Hieman alkaa tahmaamaan sisäkentissä. Pitäisi vissiin laskea vähän graffan tasoa. Nyt vaan olen jäänyt jumiin. En tajua mihin yhdessä kentässä pitää mennä, kun kaikki ovet ovat suljettuja. :(

Aika jännä että sisäkentissä tahmaa, ulkonahan sitä hienompaa grafiikkaa ja laajempaa maisemaa näkyy. Mikäs kenttä tuo on, missä olet jumissa?
... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi.
depe
06.04.2004 20:03:35
Aika jännä että sisäkentissä tahmaa, ulkonahan sitä hienompaa grafiikkaa ja laajempaa maisemaa näkyy. Mikäs kenttä tuo on, missä olet jumissa?

Siis olen siellä archive-tasolla (mistä pitäisi vissiin löytyä Val). Siellä tulee niitä näkymättömiä örkkejä eka kertaa vastaan. Heti toisen saven jälkeen, kun pitää hypätä sen lasihäkkyrän läpi alas ja tappaa ne pari näkymätöntä örkkiä, niin sieltä en pääse mihinkään? Kaikki ovet ovat suljettuja ja ylöskään ei enää pääse?
soolo
06.04.2004 21:59:31
Kyllä atin 9200 tota hyvin pyörittää.
Hotakainen
06.04.2004 22:10:21 (muokattu 06.04.2004 22:10:34)
Geforce 2 MX on vaan maailman paras näytönohjain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)