Aihe: Pelastakaa sotamies Hytönen
1 2
ozz3
30.01.2004 20:54:55
Ylitti kyllä odotukset, asiallisesti tehty ohjelma ja välillä sai nauraakkin..."Hajoa Hytönen!"
"Somebody is buying them and it's not the fucking reindeer" - Bruce Dickinson 21.12.2003
superfly
30.01.2004 21:21:58
Eihän niille kukaan edes huutanut missään välissä. Meille huudettiin ekana päivänä ihan koko ajan. Ihmeellistä on armeija nykyään...
Harppu on alaston piano
Veikko
30.01.2004 22:38:25
Toivottavasti en näe nanosekuntiakaan tuosta ohjelmasta, koskaa.
-Multilatentti-
kaljaah
30.01.2004 22:43:17
Hm, minä luulin että armeijassa olisi jotenkin kärttyisämpiä ihmisiä. Minulla on kyllä kummia stereotypioita tollaisiin asioihin, mistä en tiedä itse mitään... Kuitenkin. Luulin, että ne huutaa siellä hirveästi, tai sitten tuosta on editoitu ne kohdat pois (todennäköistä) ja niin päin pois. Ihan tuota katsoo. Tosin aika tylsä. Mitä tuolla ohjelmalla haetaan? Katsotaan jotain huonohkoa telkkarijuontajaa joka menee tavallista myöhemmin inttiin? Kuunnellaan sen ajatuksia ja katsotaan kun ihmiset syö hernekeittoa? Jännää... kyllä tosin taidan katsoa ensiviikollakin.
Stain
30.01.2004 23:02:58
Hm, minä luulin että armeijassa olisi jotenkin kärttyisämpiä ihmisiä. Minulla on kyllä kummia stereotypioita tollaisiin asioihin, mistä en tiedä itse mitään... Kuitenkin. Luulin, että ne huutaa siellä hirveästi, tai sitten tuosta on editoitu ne kohdat pois (todennäköistä) ja niin päin pois. Ihan tuota katsoo. Tosin aika tylsä. Mitä tuolla ohjelmalla haetaan? Katsotaan jotain huonohkoa telkkarijuontajaa joka menee tavallista myöhemmin inttiin? Kuunnellaan sen ajatuksia ja katsotaan kun ihmiset syö hernekeittoa? Jännää... kyllä tosin taidan katsoa ensiviikollakin.

Ehkäpä sillä pyritään hälventämään Suomen nuorison ennakkoluuloja armeijasta ja tekemään heistä kunnollisia isänmaan puolustajia ja plaaplaa...
En katsonut jaksoa, mutta lyön vetoa että siitä on editoitu kaikki simputtaminen ym. pois. Hytönen on vähän tylsä henkilö tuollaiseen ohjelmaan. Mielenkiintoisempi ois joku Ville Valo intissä-ohjelma :)
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
vasara73
30.01.2004 23:04:20

pelastakaa kansa hytöseltä...pliis
Jormaz
30.01.2004 23:29:40
Kylmä hiki nousi.. Tuli muistoja mieleen. No, mulla oli kylmä hiki hieman useamminkin silloin, sen takia siitä maksettiinkin vähän bonusta.
Back to the 80's
aust
31.01.2004 13:45:28
Eihän niille kukaan edes huutanut missään välissä. Meille huudettiin ekana päivänä ihan koko ajan. Ihmeellistä on armeija nykyään...

No yleensä kyllä alikessuilla on tarve näyttää aktoriteeettinsa etenkin alussa mutta toisaalta, tämä vaihtelee aivan yksiköittäin ja saapumiserittäin, käsittääkseni. Otetaan joku yhteinen linja. Ja tietenkin kameroille haluttiin näyttää positiivista puolta.

Jakso kyllä yllätti minut erittäin positiivisesti. Hytönen oli yllätävän nöyrä ja sympaattisen oloinen. Palvelukseenastumsen tunnelma kyllä välittyi mielestäni erittäin tehokkaasti kotisohvalle, parin vuoden takainen muistui hyvin mieleen..
Mutta kyllähän Joonaksen oloa varmaan kevensi ohjaaja Pekkarisen ja kuvaajien läsnäolo ajoittain, varmasti ei tuntunut aloitus niin pahalta. Päällikkö tuntui minusta liian lempeältä, tosin kyllähän siellä itsekin törmäs tämmöisiin rauhallisiin syväjohtajiin.

Kaiken kaikkiaan erittäin onnistunut aloitus!
Ydinase.. on mulla.
superfly
31.01.2004 13:56:18
Hytösellä on muuten ärsyttävä tapa nauraa omille vitseilleen heti lohkaisun jälkeen pari kertaa. Ja se tekee sitä koko ajan. Tämmösen huomasin...
Harppu on alaston piano
Garbo
31.01.2004 14:19:08

Ei nainen sitä voi ymmärtää.
Garbo
31.01.2004 14:21:16
Hytösellä on muuten ärsyttävä tapa nauraa omille vitseilleen heti lohkaisun jälkeen pari kertaa. Ja se tekee sitä koko ajan. Tämmösen huomasin...

No Conan O' Brianiahan se vaan matkii.
gheisari
31.01.2004 15:25:13
No Conan O' Brianiahan se vaan matkii.

Sillä erotuksella, että Hytönen ei ole elämässään vielä yhtään hyvää vitsiä lohkaissut.
Jormaz
31.01.2004 15:41:45
Sillä erotuksella, että Hytönen ei ole elämässään vielä yhtään hyvää vitsiä lohkaissut.

Eli mieshän on kuin ohjelmansa tuottaja joka mm. nöyryytti itseään Julkvisti-ohjelman tuomarina.
Back to the 80's
Dumb
31.01.2004 20:35:51

Kyllähän tuota ihan mielellään katsoi ja aion varmaan katsoa jatkossakin. Tuskin se siltikään käsitystäni armeijasta kirkastaa.
Lord of the strings
01.02.2004 17:58:00
Varmaan ihan dadaa koko sarja.
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
MrQ
03.02.2004 04:37:29
Hytönen pitäisi ampua ja kaikki jotka pitävät herraa millään lailla huumorimiehenä tulisi sotkea suohon, koska ovat automaattisesti ja ilman mitään keskustelunvaraa vatusseja ja mielipidetaidottomia analfabeetteja.

Painukaa keravalle vittuun virittämään corollaa saatana.
superfly
03.02.2004 12:08:23
Hytönen pitäisi ampua ja kaikki jotka pitävät herraa millään lailla huumorimiehenä tulisi sotkea suohon, koska ovat automaattisesti ja ilman mitään keskustelunvaraa vatusseja ja mielipidetaidottomia analfabeetteja.

Ihan rauhassa vaan nyt, ei sitä ole pakko katsoa.
Harppu on alaston piano
Nimismies
03.02.2004 12:12:57

Kylläpä oli vakuuttavaa. Myyn televisioni.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)