Aihe: Kohtalon Kirja 1 2 | |
---|---|
![]() 07.01.2004 16:26:36 | |
Niitä kutsutaan harjoitustöiksi. Niitä ei esitetä elokuvafestivaaleilla eikä niitä myydä täyteen hintaan DVD:llä. Tai ainakaan en keksi yhtään järkevää syytä, miksi pitäisi. Miksi EI pitäisi?! Oletko huomannut, että maailmalla myydään ja vuokrataan aika paljon tosi paskoja leffoja? Ei kai tyhmä ole se joka pistää paskan pakettiin vaan se joka sen ostaa. | |
![]() 07.01.2004 21:43:31 | |
Harmi, että en ole nähnyt ko. leffaa vielä, varsinkin kun omakin nimeni on myös lopputeksteissä. Asiat, joita teen elokuvassa: -olen erään agenttien hotellihuoneeseen rynnäköivän vartijan jalka, joka tömähtää sohvalle (jos se nyt leffaan päätyi) - olen sade pyöreässä ikkunassa agenttien sekstaillessa (kaadoin ämpäristä vettä) - olen sade myös isossa ikkunassa agenttien sekstaillessa (laitoin hanan päälle) - tein kaikenlaisia hanttihommia, lähinnä lavastuksen parissa Olin 2 vuotta sitten Voionmaan opistolla ja tuo hotellihuonekohtaus kuvattiin siellä ja me jeesattiin. Tästähän se elokuvaura sitten aukeaa. Elokuva on epäilemättä täysin paska, mutta ymmärtääkseni tekijöiden tarkoituksenakin oli suoltaa jonkinasteista camppia, ja samalla kokeilla kunnon ameriikan meiningin elokuvakikkoja. Vakavasti otettavaa sci-fi tai actionleffaa suomeksi on yhtä vaikeaa kuvitella kuin hip-hoppia suomen kielellä muutama vuosi sitten. Ehkä tämä leffakin omalla tavallaan toimii tien avaajana. | |
![]() 21.01.2004 11:33:52 (muokattu 21.01.2004 11:34:37) | |
Metanolo: Niitä kutsutaan harjoitustöiksi. Niitä ei esitetä elokuvafestivaaleilla eikä niitä myydä täyteen hintaan DVD:llä. Tai ainakaan en keksi yhtään järkevää syytä, miksi pitäisi. FBI: Miksi EI pitäisi?! Oletko huomannut, että maailmalla myydään ja vuokrataan aika paljon tosi paskoja leffoja? Ei kai tyhmä ole se joka pistää paskan pakettiin vaan se joka sen ostaa. No, ei tuo ollut pointtini. Paskaahan kannattaa toki aina yrittää myydä, jos joku tyhmä siitä vaikka maksaisi, mutta jos leffan kliseisyyttä puolustellaan sillä, että oppimismielessä toistellaan jo nähtyjä juttuja, ollaan tämän kokoisessa tuotannossa pahasti metsässä. Ymmärrän hyvin, että jos joku haluaa oppia esimerkiksi bullet timen, hän tekee 1:1 kopion jostakin Matrix-kohtauksesta, mutta jos todellakin tekee monta vuotta täyspitkää elokuvaa isolla rahalla, niin miksei samaan hintaan voi keksiä jotain omaperäistä. Tuskinpa tekijöiden tarkoitus on ollut rahastaa tyhmiä katsojia, vaan saada rahoittajat kiinnostumaan tuotantoyhtiönsä seuraavan elokuvan rahoittamisesta. En yhtään ihmettele, miksi Timeless Filmsin tuorein tuotos on huumevalistusvideo. -K- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)