Synnyttäjä 07.03.2006 12:28:21 | |
---|
Aivan perseettömän hyvä leffa! Ei nyt varsinaisesti "pelota", mutta tunnelmaltaan jotain ihan toista, kuin vaikka tämä Romeron uusin zombileffa (ei sekään mikään huono tosin). Pitäisi saada leffahyllyyn tuo. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Closure 07.03.2006 12:33:15 | |
---|
Tunnelmaltaan loistava, mutta ei silti pelota. Jännittää ja säikyttää. Itse ainakin pidän leffan fiiliksestä aivan pirusti. Näyttelijät pelaavat mielestäni hyvin ja juoni on hyvin rakennettu. Kestää parikin katselukertaa :) " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
lethus1 07.03.2006 13:00:55 | |
---|
Tekijä John Murphy. Biisistä en ole varma, mutta ainakin lopussa on samaa teemaa nimellä In the house - In a heartbeat. Jumnalauta mä en olekkaan ainoa joka diggaa tän leffan musiikeista. Ja tuo niumenomainen In the house - In a Heartbeat on SE oma suosikkini. Aivan helvatan upea biisi. |
Henko 08.03.2006 23:06:25 | |
---|
Muistaakseni tälle on jatko-osakin tulossa. Tiedä sitten, tekeekö muisti vain tepposia. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
saha 11.03.2006 21:17:06 | |
---|
Katottu on, ja muistaakseni se on ihan kelvollista ajanhukkaa. |
Keke Urlaub 12.03.2006 03:37:28 | |
---|
Hyvä leffa, suosittelen! Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. |
jp_one 12.03.2006 16:24:44 | |
---|
Lopussahan ne lentäjät puhuupi muistaakseni suamea. Danny Boylellahan on jonkunnäköinen Suomi-fiksaatio (?) Eikös laittanut top 5 movies ever-listalleenkin jonkun Ilkka Järvi-Laturin tekeleen, olikohan se Tallinan pimeys peräti. |
ruuvimeisseli 12.03.2006 18:21:59 | |
---|
btw saatan kenties spoilata jonkun tässä? Katsoin, ja oli omasta mielestäni surkea. Alku oli hyvä kun se äijä oli yksin, mutta aina kun tuli lisää porukkaa mukaan niin elokuvasta tuli huonompi. Sitten kun päästiin sinne armeijan tukikohtaan, se oli jo aikamoista jöötiä :( |
Tempura 15.03.2006 05:58:33 | |
---|
Tämähän on kunnon survival-elokuva. Sellaisethan on tietenkin parhaita, jos ne tehdään oikein. Tämä on tehty. Piilotellaan, ihmetellään ja juostaan. Kokoajan semmoinen olo että "saatana, nyt ne tulee, lähtekää vittuun siitä". Elokuvan loppuosa on mukavan yllättävä käänne. Hyvää shittiä, suosittelen. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 15.03.2006 06:00:39 | |
---|
Lopussahan ne lentäjät puhuupi muistaakseni suamea. Joku sanoi että DVD:ssä se lopun "helikopterikieli" vaihtelisi tekstityskielen mukaan vähän. Kattokaas joku DVD:n omistaja miten on, itsehän vähän epäilen. Siinähän pitäisi olla periaatteessa eri ääniraidatkin sitten? THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Sorrow 03.04.2006 22:12:48 | |
---|
Itsekin pidin elokuvan tunnelmasta ja myös minä olen miettinyt, että mikä oli se biisi siinä alussa.... Ei nyt mikään huippuelokuva, mutta kelpo kuitenkin ja lopun suomi-juttu oli hauska plussa. |
Uruk 04.04.2006 10:15:11 | |
---|
"The end is extremely fucking nigh" tiputtaa aina :D (ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |
sn 04.04.2006 10:35:45 | |
---|
Erinomainen leffa. Helvetin hieno se alun tyhjä kaupunki. Katoin sen yks yö duunissa ja vähänkö karmi kun lähdin töistä aamuyöllä talsimaan tyhjässä kaupungissa kotia kohti. |
petrutsi 04.04.2006 10:44:28 | |
---|
Alkoipa tehdä mieli kattoa tämä leffa taas pitkästä aikaa. Minusta tämä on tällä zombie-mörkö-selviytymiskauhu-akselilla yksi parhaita leffoja, ellei paras tähän asti. Te voitte tutuun tapaanne jatkaa.
Minä minne tahansa teen matkaa,
minne ei normaalien soimaukset soi,
missä epänormaali olla voi. |
carnation 04.04.2006 11:17:32 | |
---|
Miksihän tätä aina sanotaan zombie-elokuvaksi, vaikka kyse on ns. raivoa aiheuttavasta viruksesta? |
hanuristi 04.04.2006 12:24:32 | |
---|
Hyvä ja huono. Kauhuelokuvanahan tämä ei toiminut.Draamana tästä olisikin saanut jo hyvin mielenkiintoisen, kauhuna tämä olisi vaatinut jotain lisää.Ja paljon. Alex Garlandin kyllä huomasi tarinassa.Tykkään hänen kirjoistaan. Rakastan kirjoja |
MrHands 04.04.2006 15:29:52 | |
---|
Joku sanoi että DVD:ssä se lopun "helikopterikieli" vaihtelisi tekstityskielen mukaan vähän. Kattokaas joku DVD:n omistaja miten on, itsehän vähän epäilen. Siinähän pitäisi olla periaatteessa eri ääniraidatkin sitten? Katsotaan... suomeksi tuli ainakin ruotsalaisilla ja tanskalaisilla teksteillä. Miksihän tätä aina sanotaan zombie-elokuvaksi, vaikka kyse on ns. raivoa aiheuttavasta viruksesta? Varmaan siksi koska tää on just samanlainen ku zombie-lefat yleensä? Häh vai ei? |
Henko 05.04.2006 07:33:58 | |
---|
Jep, samoja teemoja kuin mm. Dawn of the deadissa. Varmaan kunnianosoituksena tehty se shoppailukohtuskin. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Mule 08.09.2007 20:36:09 (muokattu 08.09.2007 20:40:58) | |
---|
Puheenaiheena 28 viikkoa myöhemmin. Kummallisesti vaikutti elokuva, ei suostu lähtemään päästä. Palaan aiheeseen myöhemmin kun ajatus taas juoksee. Sillä aikaa voitte mennä katsomaan pätkän. E/ Harvoin näkee näin kahtia jakautuvia arvosteluja, on niin yhtä kuin viittä ja ymmärrän molempia leirejä. äh. |
Rocco_Longfella 08.09.2007 20:56:22 | |
---|
Puheenaiheena 28 viikkoa myöhemmin. Joko se tuli? Pitääpä käydä tarkastamassa, kun edellisen osan iso fanikin olen. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |