Henri Henri Olavi: Musiikkin tämä ei kohdallani päde, mutta hyvin harvassa ovat ne elokuvat, joita haluan katsoa useammin kuin kerran. Vaikka elokkuva olisi maailmojaj ja päitä ja sukuelimiä räjäyttävän hyvä. Musa pitää olla fyysisenä. Piste. Itse katselen leffoja uusiksi ihan samalla tavalla kuin kuuntelen levyjäkin uusiksi. Jotkut leffat on nousseet jopa jostain 2/5-akselilta täydellisiksi 5/5-klassikoiksi uusintojen myötä, ihan samalla tavalla kuin jotkut levytkin vaativat tarpeeksi toistoja. Mutta tärkein syy fyysisen levyn hankkimiseen on itselle ne kaikki ekstrat, making of-pätkät, haastattelut, kommenttiraidat, vaihtoehtoiset versiot yms. joita ei suoratoistosta saa. Joidenkin leffojen kohdalla ekstrat ovat itse asiassa paljon kiinnostavampia kuin itse elokuva ja olen jopa hankkinut levyjä ihan pelkästään bonusten takiakin. Toki riippuu minkätyylisistä leffoista tykkää, jos katselisin vain uudempia elokuvia niin sitten riittäisi suoratoisto täysin koska niiden bonusmateriaalit eivät pääsääntöisesti kiinnostele. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |