Henri Henri Olavi 19.12.2020 09:09:41 | |
---|
carnation: Melko kylmä ja kolkko, joka hetkittäin jää etäiseksi, koska koko touhu tuntuu menevän jokin suuri konsepti/vertauskuva edellä. Lopullisen tuomion tarinan merkityksellisyydestä voi antaa varmaan vasta sitten, kun viimeinenkin jakso on nähty x tuotantokauden kuluttua. Ei täydellinen mielenräjäyttäjä, mutta silti oikein hyvää ja kiinnostavaa tieteistarinointia, jossa riittää tasoja kuorittavaksi. Kauden finaalijakson jälkeen mietti, että tässähän voi tapahtua melkein mitä tahansa. Kiitos. Tämän perusteella (kylmä ja kolkko + vertauskuvallisuus ja tasoja kuorittavaksi) voisi olla itseäni miellyttävä. Ehkä täytyy ottaa joululoman ajaksi taas HBO:n tilaus. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
jassi 18.01.2021 22:11:34 (muokattu 18.01.2021 22:11:47) | |
---|
Your Honor on kyllä parin eka jakson perusteella hiton hyvä sarja. Ja ihan helvetin kuumottava juoni. Ja toki Bryan Cranston tuo hienolla näyttelemisellään oman laatulisänsä tähän. Lämpimät suosittelut. |
ltg 21.01.2021 23:08:27 (muokattu 21.01.2021 23:15:04) | |
---|
jassi: Your Honor on kyllä parin eka jakson perusteella hiton hyvä sarja. Ja ihan helvetin kuumottava juoni. Ja toki Bryan Cranston tuo hienolla näyttelemisellään oman laatulisänsä tähän. Lämpimät suosittelut.
Samat ajatukset. Loistava sarja, ja vituttaa odottaa aina uutta jaksoa. Seiska katsottu eilen. Toinen katsonnassa oleva on The Stand. Katsoin alkuperäisen minisarjan taannoin, ja oli kova. En odottanut liikoja tältä, mutta tämähän onkin hyvää tavaraa! Randall Flagg on tyly jätkä, ja Alexander Skarsgård sopii rooliin todella hyvin. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
ltg 28.01.2021 23:43:29 | |
---|
ltg: Samat ajatukset. Loistava sarja, ja vituttaa odottaa aina uutta jaksoa. Seiska katsottu eilen. Toinen katsonnassa oleva on The Stand. Katsoin alkuperäisen minisarjan taannoin, ja oli kova. En odottanut liikoja tältä, mutta tämähän onkin hyvää tavaraa! Randall Flagg on tyly jätkä, ja Alexander Skarsgård sopii rooliin todella hyvin. Vastaan itselleni. Sarjan edetessä ainut valopilkku on Skarsgård. Miten vitussa tänä on sössitty tällä tavalla. Stu Redmanin näyttelijä on joku saippuaoopperasta repäisty pökkelö, ja muutenkin koko juonenkuljetus on aika salkkaritasoa. Joku arvostelija sanoi, että jos Uwe Boll olisi ohjannut Pulp Fictionin, näyttäisi se jokseenkin samanlaiselta. Allekirjoitan. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
hrz8one 04.02.2021 22:23:55 | |
---|
ltg: Vastaan itselleni. Sarjan edetessä ainut valopilkku on Skarsgård. Miten vitussa tänä on sössitty tällä tavalla. Stu Redmanin näyttelijä on joku saippuaoopperasta repäisty pökkelö, ja muutenkin koko juonenkuljetus on aika salkkaritasoa. Joku arvostelija sanoi, että jos Uwe Boll olisi ohjannut Pulp Fictionin, näyttäisi se jokseenkin samanlaiselta. Allekirjoitan. Pitkälti samaa mieltä, vaikka mun mielestä uusi Stand oli alusta asti aika kuraa. Vähän parani sitä mukaa, kun Skarsgård oli enemmän ruudulla, mutta on tuota tuskaista ollut seurata. Whoopi Goldberg Abigailina tosi huono vitsi, eikä muutkaan näyttelijät paljon parempia. |
GoGo-FIN 05.02.2021 15:24:42 | |
---|
Harmi kuulla, itse omistin aikoinaan Standin dvd:nä, oli kyllä hyvä. Toivoi tältä enemmän. Toisaalta nämäkin makuasioita, pitää katsoa joskus ja tylyttää sitten |
Angra Mainyu 12.04.2021 16:13:24 | |
---|
nyt on tilattu, katsoin eilen wonder woman 1984. pelkästään näyttelijän takia koska on niin hot. mutta itse elokuva oli 0/5 pistettä. Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
Henri Henri Olavi 12.04.2021 16:14:28 | |
---|
Kohta tulee 4. kausi Hadmaid's Talesta. Je suis 190221 |
lukethesis 16.04.2021 14:24:20 | |
---|
Angra Mainyu: ...wonder woman 1984. pelkästään näyttelijän takia koska on niin hot. Aika luikku tikku. Mun mielestä WW:n pitää olla atleettinen ja muodokas. |
lukethesis 16.04.2021 14:26:15 | |
---|
zekeode: HBO Nordic on ihan kuvanlaadullisesti aivan kuraa. Full HD laadulla näyttää lähes DVD:ltä. 4K:ta ei ole vielä näköpiirissä. https://www.trustpilot.com/review/hbonordic.dk Toi ei ole muuten juurikaan parantunut alkuajoista. Edelleen aika mössöä. Uudemmissa draamasarjoissa joskus lähikuvat ovat ihan jees, mutta muuten aika huttua. Sopranos ei näytä paljoa SD-kuvaa paremmalta, esim. |
McNulty 16.04.2021 20:40:09 | |
---|
lukethesis: Toi ei ole muuten juurikaan parantunut alkuajoista. Edelleen aika mössöä. Uudemmissa draamasarjoissa joskus lähikuvat ovat ihan jees, mutta muuten aika huttua. Sopranos ei näytä paljoa SD-kuvaa paremmalta, esim. Millaisella kalustolla Sopranos on kuvattu? Ajattelin vaan että filkalta tuo "upscaling" on huomattavasti helpompaa kuin digitaalisesta formaatista. Jos Sopranos on purkitettu ensimmäisillä digivermeillä, niin niiden tuottamaa pikselimössöä on vaikea skaalata ylös laadun kärsimättä. Vrt. vanhat valokuvat (suurennos negasta) vs. vanhat digikuvat (suurennos jostain 1,4Mpix kuvasta). Tosin, mua ei niin haittaa tuo kuvanlaadun ongelma, koska vanhat sarjat ovat sisällöltään timanttia (esim. The Wire, The Sopranos, The Corner jne.). Otan mielummin loistavan tarinan ja paskan kuvan, kuin päinvastoin. Toki, hienointahan olisikin jos molemmat olisivat huippulaatua. moving in stereo |
zekeode 16.04.2021 21:08:13 | |
---|
Kuvanlaatuun sen verran päivitystä, että laatu parani merkittävästi, kun hommasin Nvidia Shield TV Pron, jossa on todella hyvä skaalain. Selkeistä suurin parannus tuon AI skaalaimen kanssa tuli nimenomaan HBO:n kanssa. |
Henri Henri Olavi 19.04.2021 11:26:06 (muokattu 21.04.2021 15:03:57) | |
---|
Ensimmäisen jakson perusteella Welcome to Utmark vaikuttaa todella kovalta sarjalta. E: Nyt katsoin kokonaan. Oikein mainio sarja. Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi 23.07.2021 11:41:49 (muokattu 23.07.2021 11:47:04) | |
---|
100 Foot Wave Todella vaikuttava dokkarisarja kyseessä. Tai no, vasta eka jakso takana, mutta olin myyty. Arvostan ehkä eniten maailmassa tällaista meininkiä, jossa omistaudutaan täysin jollekin jutulle ja tehdään sitä, vaikka joka kerta on potentiaalinen kuoleman paikka. Todella upeaa kuvaa koko ajan. Follows the decade-long odyssey of big-wave pioneer Garrett McNamara who, after visiting a small fishing village in Portugal, helped push the sport beyond the realm of imagination. https://www.imdb.com/title/tt14126234/Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi 23.08.2021 09:07:00 (muokattu 23.08.2021 09:08:05) | |
---|
Je suis 190221 |
Ianuarius 23.08.2021 10:40:00 (muokattu 23.08.2021 10:41:00) | |
---|
vieläkö hbo käyttää vain flashia? mun triali meni aikanaan siihen että kirjauduin, valittin sarjan, sit katoin jaa näillä on flash playeri, pois. Your soundcard works perfectly! |
Henri Henri Olavi 23.08.2021 10:55:40 (muokattu 23.08.2021 10:55:57) | |
---|
Ianuarius: vieläkö hbo käyttää vain flashia? mun triali meni aikanaan siihen että kirjauduin, valittin sarjan, sit katoin jaa näillä on flash playeri, pois. Ei kai se ole aikoihin käyttänyt. Ei kai mikään käytä enää flashia? Je suis 190221 |
Ianuarius 23.08.2021 11:28:13 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei kai mikään käytä enää flashia? Niin minäkin luulin silloin kun kokeilin sitä. Mutta hyvä jos ei enää käyttää. Your soundcard works perfectly! |
Henri Henri Olavi 23.08.2021 11:32:55 | |
---|
Ianuarius: Niin minäkin luulin silloin kun kokeilin sitä. Mutta hyvä jos ei enää käyttää. Ainakin luulen ettei ole Flashia, koska sehän vaatisi asennuksen, eikä mun koneella ole mitään Flashia ja HBO toimii kuitenkin. Je suis 190221 |
kk80 27.08.2021 22:34:36 | |
---|
Ei kai mikään käytä enää flashia? Ei käytä. Adobe lopetti Flashin tukemisen vuoden 2020 lopussa ja sen jälkeen mikään selain ei ole tukenut sitä; mobiililaitteista puhumattakaan. ts. Flashia ei saa hevillä toimimaan ja mikään nettipalvelu ei enää käytä sitä Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |