Torniojaws 04.09.2019 22:25:56 (muokattu 04.09.2019 22:28:29) | |
---|
Pari isompaa sopparia syntynyt: Arizona - Clayton Keller, 8 x 7,15M LA - Adrian Kempe, 3 x 2M Ja huhujen mukaan Rantasen ja Coloradon kivi kengässä on sopparin pituus, ei niinkään rahamäärä. Rantanen haluaa 5 vuotta, Colorado 8 vuotta. McJeesuksen polvi on ilmeisesti ollut suht pahassa kunnossa sen kevään törmäyksen jälkeen, kun vieläkin puhutaan, että aloitetaan varovasti treenileiri: https://twitter.com/TSNRyanRishaug/status/1169294252724998149 |
Pop Corn 04.09.2019 23:27:08 | |
---|
Joko Patrik Laineella on soppari? Entä Mikael Granlundilla? Mites Mikko Koivu? Sori että kyselen, mutta en niin aktiivisesti näitä seuraa. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
aivokuolio 04.09.2019 23:48:12 | |
---|
Pop Corn: Joko Patrik Laineella on soppari? Entä Mikael Granlundilla? Mites Mikko Koivu? Sori että kyselen, mutta en niin aktiivisesti näitä seuraa. https://www.capfriendly.com/ |
Pop Corn 05.09.2019 00:25:29 | |
---|
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Torniojaws 05.09.2019 08:19:43 (muokattu 05.09.2019 08:20:35) | |
---|
Ei ole sopparia Laineella. Mikko Koivulla on sopparia jäljellä vielä tämä kausi. Ensi kesänä UFA eli voi tehdä sopparin minne haluaa. Samoin Mikael Granlund. |
aivokuolio 05.09.2019 08:38:46 | |
---|
Pop Corn: Tämän takia just kysyin. Mut antaa olla sit. Kaipa ne sit joskus munkin korviin kulkeutuu. ? Tuohan on ehdottomasti paras lähde siihen jos haluaa tietää missä mennään soppareissa ja haluaa vastauksen heti. Ylhäältä löytyy hakupalkkia josta voit hakea pelaajan tai joukkueen tietoja. En tiedä voiko sopimustietojen tsekkailua paljon helpommaksi ja kätevämmäksi enää tehdä. |
Pop Corn 05.09.2019 12:42:24 | |
---|
Torniojaws: Ei ole sopparia Laineella. Mikko Koivulla on sopparia jäljellä vielä tämä kausi. Ensi kesänä UFA eli voi tehdä sopparin minne haluaa. Samoin Mikael Granlund. Kiitoksia paljon. aivokuolio: ? Tuohan on ehdottomasti paras lähde siihen jos haluaa tietää missä mennään soppareissa ja haluaa vastauksen heti. Ylhäältä löytyy hakupalkkia josta voit hakea pelaajan tai joukkueen tietoja. En tiedä voiko sopimustietojen tsekkailua paljon helpommaksi ja kätevämmäksi enää tehdä. Varmasti, kun tuohon perehtyy hieman tarkemmin. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Herrah 05.09.2019 21:09:13 | |
---|
Pop Corn: Varmasti, kun tuohon perehtyy hieman tarkemmin. Toisin sanoen kirjoittaa nimen hakuun. Tadaa. |
DM 06.09.2019 06:55:09 | |
---|
Herrah: Toisin sanoen kirjoittaa nimen hakuun. Tadaa. Kyllä, tietysti jos taulukoiden lukeminen on hankalaa.. Sunnuntaina alkaa NFL-kausi(ok, yksi peli oli jo). Suosittelen jos Viaplay-tilaus on voimassa, mutta vai änäriä on tullut seurattua. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Pop Corn 06.09.2019 07:44:19 | |
---|
DM: Kyllä, tietysti jos taulukoiden lukeminen on hankalaa.. Täähän se olis. Ja toisaalta, onhan se ihan kivaa keskustelupalstalla keskustella, eikä linkkailla. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
santakasa 06.09.2019 09:33:27 | |
---|
Ensi viikolla alkaa jo treenileirit joukkueilla ja monta pelaajaa vailla sopparia: Rantanen, Laine, Marner, Tkachuk, Werenski, Point, Connor. Kuka puhkoo pullonkaulan? Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Herrah 06.09.2019 10:13:39 | |
---|
santakasa: Ensi viikolla alkaa jo treenileirit joukkueilla ja monta pelaajaa vailla sopparia: Rantanen, Laine, Marner, Tkachuk, Werenski, Point, Connor. Kuka puhkoo pullonkaulan? + Boeser, McAvoy, Provorov, Carlo isommista nimistä. Provorovin pyyntö oli jotain ihan älytöntä joten veikkaan että siinä, Marnerissa ja WPG-pojissa kestää pisimpään. Ensimmäisenä yhteisymmärykseen pääsee joko COL ja Rantanen, VAN ja Boeser tai CBJ ja Werenski. |
Torniojaws 06.09.2019 12:45:42 | |
---|
Yleinen konsensus on, että kun Marnerin soppari saadaan pakettiin, niin loput syntyy parissa päivässä. |
DM 06.09.2019 15:39:48 | |
---|
Marner varmasti määrittää aika pitkälle. Point toki voi olla myös, en vaan yksinkertaisesti näe, että lähtisi Tampasta mihinkään. Stanley cup mahdollisuus ja pääsee loistamaan ketjukavereidensa kanssa suht varmasti. Eikä siinä YV:n keskustassa pelaaminen keltä vaan suju. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Anonymous-jazz 06.09.2019 17:54:30 | |
---|
Antti Niemi aloittanut KHL kauden väkevästi 8 kiekkoa selän taakse kahdessa ensimmäisessä pelissä. Imuri on auki. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
masterhat 06.09.2019 21:47:39 | |
---|
Anonymous-jazz: Antti Niemi aloittanut KHL kauden väkevästi 8 kiekkoa selän taakse kahdessa ensimmäisessä pelissä. Imuri on auki. On kyl voi vittu sentään :D Ei perkele, kyllä ryssän suurseurat on aika vitusti narreja täl hetkel edellä. Noh, kausi on alussa |
Torniojaws 07.09.2019 00:35:51 | |
---|
Vähän alkanut tapahtua jo: Jake Gardiner, Carolina, 4 x 4,05M Joe Thornton, San Jose, 1 x 2 M |
santakasa 07.09.2019 13:27:42 | |
---|
Jännä kun Thornton saa sopparin ja mahtuu kokoonpanoon, mutta Marleau jättää kauden väliin, kun San Josessa ei sopivaa paikkaa. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Parasite 07.09.2019 13:38:23 | |
---|
santakasa: mutta Marleau jättää kauden väliin, kun San Josessa ei sopivaa paikkaa. Toivottavasti nyt johonkin pääsisi, ei olisi kaukana ottelumäärissä kaikkien aikojen kärkipaikasta. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Torniojaws 07.09.2019 14:18:32 | |
---|
santakasa: Jännä kun Thornton saa sopparin ja mahtuu kokoonpanoon, mutta Marleau jättää kauden väliin, kun San Josessa ei sopivaa paikkaa. Syynä varmaan: - Thorton, 16+35=51, 3. ketjussa Sorensenin ja Labancin kanssa - Marleau, 16+21=37, Matthewsin ja Kadrin kanssa |