Jeszse 01.11.2012 10:45:55 | |
---|
leka: mä odotan niitä laulukohtauksia Voi ei saatana ei niin. Sääh. Tosta Force Unleashed -pelistähän vois tehä leffan. Tykkäsin sen juonesta. |
bedlam 01.11.2012 10:48:42 (muokattu 01.11.2012 10:48:56) | |
---|
leka: mm. Youtube Ok, odotin että tästä on joku deluxe blu-ray-julkaisu olemassa. http://www.petrilampela.net |
aivokuolio 01.11.2012 11:08:30 | |
---|
|
bedlam 01.11.2012 11:15:29 | |
---|
aivokuolio: Eipä oo eikä tuu. Juu, ihan huumorina heitin siis. http://www.petrilampela.net |
Tuomoo 01.11.2012 23:36:17 | |
---|
Disney pääsee vauhtiin, ja lopputuloksena on "Donald, I'm your father!" Toivottavasti ei. Olen pariinkin ketjuun maininnut, että oikeastaan en toivoisi sarjalle jatkoa enää lainkaan, mutta toisaalta, mikäpä siinä, mielenkiinnolla odottelen mitä sieltä tulee. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Meadow 02.11.2012 00:21:02 | |
---|
|
Kapane 02.11.2012 01:02:08 | |
---|
Mä en vittu ymmärrä, että mitenkä Marvelille Disney olis oikeasti hyvä koti? Kaikki Marvelin leffat ovat oikeasti olleet aika höttöä, jotka eivät todellakaan kestä aikaa. Kaikki on tehty kaavalla mahdollisimman paljon katsojia ja varottu suututtamasta ketään. Saahan Downeyn hekottelusta kiksinsä Rautamies ykkösessä ja Avengerssissä, mutta kyllä aihepiiri taipuisi paljon kovempiinkin elokuviin. Paljon kovempiin, kun kilpailijan synkistelyt. Hulk, Spiderman, Ihmeneloset ja Ironman ovat niin ristiriitaisia hahmoja ongelmineen, että osaavan kaverin kädessä niistä tulisikin jotain. Star Wars tän homman aloitti. Siis kesäleffa blockbuster ajatuksen jenkeissä. Mutta Star Warsia ei voida pitää minään perusblockbusterina, jolla pyritään maksimoimaan tehokkuus mahdollisimman halvalla ja nopealla tuotannolla. http://vimeo.com/46875594#at=0 |
Meadow 02.11.2012 01:05:04 (muokattu 02.11.2012 01:12:06) | |
---|
Kapane: Mä en vittu ymmärrä, että mitenkä Marvelille Disney olis oikeasti hyvä koti? Kaikki Marvelin leffat ovat oikeasti olleet aika höttöä, jotka eivät todellakaan kestä aikaa. Kaikki on tehty kaavalla mahdollisimman paljon katsojia ja varottu suututtamasta ketään. Saahan Downeyn hekottelusta kiksinsä Rautamies ykkösessä ja Avengerssissä, mutta kyllä aihepiiri taipuisi paljon kovempiinkin elokuviin. Paljon kovempiin, kun kilpailijan synkistelyt. Hulk, Spiderman, Ihmeneloset ja Ironman ovat niin ristiriitaisia hahmoja ongelmineen, että osaavan kaverin kädessä niistä tulisikin jotain. Star Wars tän homman aloitti. Siis kesäleffa blockbuster ajatuksen jenkeissä. Mutta Star Warsia ei voida pitää minään perusblockbusterina, jolla pyritään maksimoimaan tehokkuus mahdollisimman halvalla ja nopealla tuotannolla. Marvel-elokuvien linja ei ole Disneystä kiinni, leffoja alkoi tulla jo 2008. Lisäksi nämä uudet marvelit ovat olleet virkistävää vaihtelua tuohon Batman Beginsin aloittamaan synkistelytrendiin, olkoonkiin niin että vain Iron Man ja The Avengers olivat oikeasti kovia leffoja. Aika ohueksi viihteeksihän nämä nyky-blockbusterit jäävät, mitä nyt Nolanin mahtipontinen paatos puri katsojiin jossain vaiheessa. Star Warsin esiosatrilogiakin oli niin typerää fanserviceä että oksetti. |
Jokapaikanapina 02.11.2012 16:23:37 (muokattu 02.11.2012 16:31:12) | |
---|
Hyvät ja huonot vibat tästä. Alkuperäisen trilogian viehättävän nostalgista leikkimielistä eeppisyyttä ei voida saavuttaa. Helkkarin hyvä tarina ja hahmot pitää olla, sillä Star Warsissa ei mielestäni ole kuitenkaan kyse pelkästään taistelumätöstä. Toki efektit olivat todella hyviä alkuperäisissä aikalaisiinsa verrattuna, mutta I-III:ssa mentiin vikasuuntaan. EDIT: Jos Mark Hamill olisi nuorempi, niin olisi mahtavaa nähdä Thrawn- Jedi Academy -trilogiat, tai Young Jedi Knightseista jotain filmatisointia. Terry Bissonin ja Elizabeth Handin kirjoittamista Boba Fett -seikkailuista saisi kanssa hyviä pienemmän skaalan leffoja. |
tompsu89 02.11.2012 16:30:58 | |
---|
Itse toivon että juoni sijoittuu episodin III-IV välille tai ennen episode ykköstä. |
AnonHero 02.11.2012 16:33:18 | |
---|
Olisi ihan sairaan hienoa nähdä vanha, parrakas Mark Hamill kouluttamassa nuoria jedejä. Mulla on tästä ainakin tässä vaiheessa oikeestaan aika hyvät fiilikset, 1-3 olivat semmoisia pökäleitä että ainakaan niitä huonompia tuskin on tulossa. |
ekikoo 02.11.2012 21:01:51 | |
---|
Öyy... |
The Oath 04.11.2012 00:23:45 | |
---|
Olishan tuo hienoa nähdä vielä kerran Mark Hamil Jedinä. Eikö siis Lucas oo ollenkaan tekemässä näitä tulevia leffoja? Nuo episodit 4-6 on mun mielestä yksiä parhaimmista leffoista mutta nuo 1-3 ei oo kovin hyviä mutta voihan niitä katsoa. Jotenkin kuitenkin toivoin ettei näitä leffoja tehtäisi enää lisää.. Niin ja tais muuten mennä Indiana Jonesitkin Disneylle. :( |
LamaAjanElvis 04.11.2012 04:08:47 | |
---|
Mikä tahansa leffa jonka yhteydessä on disney, on ja tulee olemaan ihan karmivaa sontaa. Todisteina väitöksiini = kaikki disneyn leffat tähän asti. Tekopirteää hihhulikuraa. Public enema 1 |
elbowski 04.11.2012 04:19:08 (muokattu 04.11.2012 04:19:34) | |
---|
The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
|
Meadow 04.11.2012 04:28:26 | |
---|
elbowski: Olen n 75% varma että tämä mies tekee hidasta mutta varmaa kuolemaa paraikaa. Niinhän me kaikki. |
Folkson 04.11.2012 08:10:10 | |
---|
Meadow: Niinhän me kaikki. Minä en ole kyllä yhtään varma. Miten ne sanat meni? |
Secreterial 04.11.2012 09:45:50 | |
---|
Kyllä meikä odottaa ihan innolla noita uusia leffoja. Ei ne ole mitään pois alkuperäisiltä - eikä niissä tule olemaan Mikki Hiiri ja kumppanit. Joskus skidinä luin jotain Star Wars-pokkareita, se oli joku kirjasarja, jossa oli kyllä muistaakseni ihan hyviä tarinoita. Mutta toivottavasti tekisivät oikeasti hyviä leffoja, sillä kyllä Star Warsit aina kelpaa. "I never bluff" - Cordell Walker |
Sergei Fallinen 04.11.2012 10:19:45 | |
---|
Veikkaan vahvasti että jää katsomatta, mutta saahan noita tehdä, ei ole multa pois. I-III oli leffoina ihan kurapaskaa, mutta saagan kannalta kuitenkin jossain määrin mielenkiintoisia kun edelsivät alkuperäisiä. Nyt kiinnostaa yhtä paljon kuin jotkut piirrossarjat ja fanifiktiot. |
Migeteus 04.11.2012 12:16:50 | |
---|
The Oath: Eikö siis Lucas oo ollenkaan tekemässä näitä tulevia leffoja? Lucas on mukana tittelillä "creative consultant", mutta tiettävästi ei käsikirjoittajana, tuottajana eikä ohjaajana. Veikkaisin tämän tarkoittavan käytännössä, että tulevilla elokuvilla on Lucasin hyväksyntä, vaikkei hän osallistu aktiivisesti niiden tekemiseen. This means that juusto. |