taikakameli 20.09.2012 22:12:37 (muokattu 20.09.2012 22:12:50) | |
---|
No tätähän jakso jopa kattoa, naurattikin välillä. Harmi että missasin kolmannen jakson ennakon viidellä minuutilla :( Yea, thou I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil; for I am the evilest son of a bitch in the valley. |
leka 20.09.2012 22:26:15 | |
---|
Tortu: No tätähän jakso jopa kattoa, naurattikin välillä. Harmi että missasin kolmannen jakson ennakon viidellä minuutilla :( Areenastahan nuo löytyy. Mitäs veikkaatte, saavatko Kimmo ja Ulla toisensa? Det är farligt att leka i hissen |
taikakameli 20.09.2012 23:05:57 (muokattu 20.09.2012 23:07:03) | |
---|
leka: Areenastahan nuo löytyy. Mitäs veikkaatte, saavatko Kimmo ja Ulla toisensa? Niin, areenassa oli tosiaan katsottavissa kolmas jakso ennakkoon tänään iltayhdeksään asti. ja nyt mä hiffasin että sehän on tullut tänään telkkaristakin, hyvä hyvä Yea, thou I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil; for I am the evilest son of a bitch in the valley. |
Arkka 20.09.2012 23:28:58 (muokattu 20.09.2012 23:29:55) | |
---|
Tortu: Niin, areenassa oli tosiaan katsottavissa kolmas jakso ennakkoon tänään iltayhdeksään asti. ja nyt mä hiffasin että sehän on tullut tänään telkkaristakin, hyvä hyvä Ne muutti sen katseluajan loppumisen ens kuuhun Areenassa. |
Adrift 21.09.2012 01:03:45 | |
---|
Hiton hyvä sarja kyllä, kunnon koheltaja tuo Kimmo! Ullan keskenään eri väriset silmät on hienot. Ensi viikkoa odotellessa. |
Saappineste 21.09.2012 09:44:10 | |
---|
Oikein mukavaa hömppää. Mutta kyllä tuota katsoisi mielummin tunnin kuin puoli tuntia kertaalleen. |
NHR 21.09.2012 10:31:50 | |
---|
Onko täältä siivottu kaikki negatiiviset kommentit jo pois, vai onko oma tv-sarjamakuni vain mennyt niin huonoksi, etten kertakaikkiaan pysty ymmärtämään tämän paskan saamia kehuja. Eihän tässä ole _mitään_ hauskaa! En sitten tiedä oliko tarkoitus ollakaan, mutta itse ainakin odotin edes _jotain_ komediallisuutta. Kaksi ja puoli jaksoa riitti ainakin minulle. Katsotaan nyt sitten kuinka pitkään tämäkään viesti täällä säilyy, tai kuinka pitkä jäähy onkaan tulossa... "Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson |
Saappineste 21.09.2012 10:54:07 | |
---|
Kai nyt ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä. Ei tämä minunkaan mielestä mitään todella hurmiollista tavaraa ole, mutta nykyiseen tasoon nähden tämä on keskinkertaista parempaa. |
Rattata 21.09.2012 11:07:50 | |
---|
NHR: En sitten tiedä oliko tarkoitus ollakaan, mutta itse ainakin odotin edes _jotain_ komediallisuutta. Ai et löydä tästä komediaa? Jos taas tarkoitat, että Kimmossa oleva komedia ei ole mielestäsi hauskaa, niin se onkin sitten jo ihan eri asia. |
NHR 21.09.2012 11:09:24 | |
---|
Rattata: Ai et löydä tästä komediaa? Jos taas tarkoitat, että Kimmossa oleva komedia ei ole mielestäsi hauskaa, niin se onkin sitten jo ihan eri asia. Sitä juuri tarkoitin. Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä. "Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson |
Bongowing 21.09.2012 14:26:58 | |
---|
Ei kyllä juuri viihdyttänyt sati naurattanut täälläkään. Verratkaa vaikka naapurimaamme Solsidaniin (löytyy areenasta), niin huomaatte hyvän komedian tunnusmerkit. But where the heck is magenta? |
chico_miguel 22.09.2012 13:23:14 | |
---|
Bongowing: Ei kyllä juuri viihdyttänyt sati naurattanut täälläkään. Verratkaa vaikka naapurimaamme Solsidaniin (löytyy areenasta), niin huomaatte hyvän komedian tunnusmerkit. Solsidan on huippu!! Kimmo on vähän sellaista "välillä hauskaa" -kamaa. Mutta, kuten joku jo täällä mainitsikin, se on parasta suomalaista vähään aikaan. "Eres tú cabron hijo de puta" |
Rhapa 22.09.2012 14:09:41 | |
---|
Täytyy myöntää, että odotin ekan jakson jälkeen, että suunta olisi enemmänkin tuonen komedian puolelle. Nyt keskitytään vähän liikaa tuohon draamaan. Hiton hyvä sarja joka tapauksessa. Aineksia olisi vain taas paljon parempaankin. |
Hot brute 23.09.2012 14:28:35 | |
---|
Mua naurattaa jo tuo itse KIMMO, tai siis sen esittäjä, se on jo vakiona ja luonnostaa niin hönökki leffassa kuin leffassa. Varmaan jos näkisin tuon KIMMON livenä niin en pystyisi pitämään pokkaa :D Tuntuu että tuo kundi on ihan kuutamolla ja on ihan amiksen näköinen |
Kapane 23.09.2012 14:35:12 | |
---|
ihan hauskaa kamaa ollut mun mielestä. Ei mitään sketsivitsejä tai muuta, mutta hyviä karikatyyrejä nämä henkilöt. Itse olin yhen päivän mukana kuvauksissa (brass), mutta olen kreditoimaton... prkl. http://vimeo.com/46875594#at=0 |
Lesko 25.09.2012 09:17:04 | |
---|
Tänään sitten uutta Kimmoa Areenassa eikös vain? |
Adrift 25.09.2012 10:50:58 | |
---|
Bongowing: Ei kyllä juuri viihdyttänyt sati naurattanut täälläkään. Verratkaa vaikka naapurimaamme Solsidaniin (löytyy areenasta), niin huomaatte hyvän komedian tunnusmerkit. Voivv! Miksi aina äkkään nämä Ruotsi/Tanska/Islanti -osaston komediat v-mäisesti vähän liian myöhään? Nimim. Solsidania areenassa 2. jaksosta eteenpäin, Yövuorot ja muut meni täysin ohi, samoin Lilyhammer. |
Bongowing 25.09.2012 12:25:30 | |
---|
Adrift: Voivv! Miksi aina äkkään nämä Ruotsi/Tanska/Islanti -osaston komediat v-mäisesti vähän liian myöhään? Nimim. Solsidania areenassa 2. jaksosta eteenpäin, Yövuorot ja muut meni täysin ohi, samoin Lilyhammer. Ei ole juuri merkitystä Solsidanissa jos ei kaikkia jaksoja näe. Tuohan on jo tokaa kautta muutenkin, itelläkin eka näkemättä kokonaan. But where the heck is magenta? |
daredevil 25.09.2012 13:06:39 | |
---|
en jaksa kattoo tällasta ihme hömppää erikseen sitä on mainostettu niin paljon että se riittää jo mulle.. |
Hirvi 25.09.2012 19:06:32 | |
---|
Tänä aamuna kun suihkussa ajattelin mm. tuota Pamela Tolaa, niin tajusin yht'äkkiä, että tässä sarjassahan on hyvin samanlainen näyttelijäkaarti kuin Napapiirin sankareissa! Ja vielä hyvin samankaltaisissa rooleissa. Hyviä vilimejä molemmat, sekä leffa että tämä sarja! Svengaan kuin hirvi! |