HaloOfFlies 18.09.2011 21:01:20 | |
---|
Huh mikä heitto Breesiltä. Aivan käsittämätön. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
--Tomppa-- 18.09.2011 21:10:02 | |
---|
danny: Huh mikä heitto Breesiltä. Aivan käsittämätön. Kyllä. On se mies sitten tarkka syvissäki heitoissa. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
--Tomppa-- 18.09.2011 21:43:56 | |
---|
Ja kyllä se Rodgerskin samanmoisia osaa heittää. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
HaloOfFlies 18.09.2011 22:21:17 | |
---|
Ei käy Luke McCownia kateeksi. Mies ei ole heitellyt juuri muita, kuin inttereita ja omat ovat saaneet aikaan vain 3 pistettä. Jets on juhlinut miehen kustannuksella jo 28 pisteen edestä ja vie tämän kyllä murskalukemin, kun viimeinen neljännes on vielä pelaamatta. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
--Tomppa-- 18.09.2011 22:39:35 | |
---|
danny: Ei käy Luke McCownia kateeksi. Mies ei ole heitellyt juuri muita, kuin inttereita ja omat ovat saaneet aikaan vain 3 pistettä. Jets on juhlinut miehen kustannuksella jo 28 pisteen edestä ja vie tämän kyllä murskalukemin, kun viimeinen neljännes on vielä pelaamatta. Gabbert sinne vissiin vaihdettu. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
--Tomppa-- 25.09.2011 21:07:42 | |
---|
Alkaa tää Dolphins näyttämään vähän pirteämmältä taas tien päällä. Toisaalta Browns ei olekaan mikää ihmeellinen joukkue. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
HaloOfFlies 25.09.2011 22:45:03 (muokattu 25.09.2011 23:10:31) | |
---|
VICTOR CRUZ!!! Upea heitto Eli Manningilta löytää Cruzin ja tämä pistää touchdownin Eagles-puolustuksen välistä väkisin. Giants johtaa 22-16. Bills noussut 21-0 tappiolta 31-24-johtoon Patseja vastaan. Vikings johti Lionseja 20-0 mutta peli on nyt 23-23. Mahtava kierros menossa! We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
--Tomppa-- 25.09.2011 23:30:03 (muokattu 25.09.2011 23:31:10) | |
---|
Fantasy meni kyllä päin helvettiä tänään. Kiitos Mike Vick, kiitos Deion Branch& BenJarvus Green-Ellis. Miamikin perseili johdon viimesellä minuutilla. Vituttaa kyllä uskomattomasti. Ainakin Lions osoitti comeback-taitojaan ja Patsia nöyryytettiin Billsin toimesta. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
--Tomppa-- 03.10.2011 13:26:49 | |
---|
Tää Eaglesin perseily alkaa kyllä olemaan aika uskomatonta jo. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
HaloOfFlies 16.10.2011 20:29:02 (muokattu 16.10.2011 20:37:34) | |
---|
Fred Jackson. Perkele sentään. Ja Roosevelt 60 jaardin juoksu heti perään... Giants-puolustuksen kustannuksella leikitään kyllä nyt. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
--Tomppa-- 28.10.2011 13:48:10 | |
---|
Taitaa kyllä Raidersin pleijarihaaveet kusta pahasti mikäli McFadden ei saa parissa viikossa itseään kuntoon ja Palmer veny ihmetekoihin. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
HaloOfFlies 30.10.2011 21:51:18 (muokattu 30.10.2011 21:55:04) | |
---|
GIANTS!!! Ensin Umenyora säkittää Dolphinsin QB:n väkisin ja mitä tapahtuu seuraavassa downissa? Uusi sack heti perään! Kolme minsaa jäljellä ja Giants johtaa 20-17. Miamilla pallo. Nyt älkää päästäkö! E: INTERCEPTION WEBSTER! Ja se oli siinä! We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
--Tomppa-- 01.11.2011 20:39:44 | |
---|
Melkeen kyllä toivon ton Giants-pelin jälkeen että Dolphins häviäisi riittävästi pelejä varmistaakseen draftin ykkösvarauksen ja sitä myötä ihmeidentekijä Andrew Luckin. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
kyseinen 02.11.2011 04:09:04 (muokattu 02.11.2011 04:09:43) | |
---|
--Tomppa--: Melkeen kyllä toivon ton Giants-pelin jälkeen että Dolphins häviäisi riittävästi pelejä varmistaakseen draftin ykkösvarauksen ja sitä myötä ihmeidentekijä Andrew Luckin. Miksi vain "melkein", eiköhän se kannata nimenomaan vain ja ainoastaan toivoa sitä. Vaikka mikään ei tietysti takaa Luckin onnistumista NFL:ssä. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
--Tomppa-- 15.11.2011 21:00:57 | |
---|
kyseinen: Miksi vain "melkein", eiköhän se kannata nimenomaan vain ja ainoastaan toivoa sitä. Vaikka mikään ei tietysti takaa Luckin onnistumista NFL:ssä. Mielestäni EI kannata toivoa fanittamansa joukkueen häviävän. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
kyseinen 16.11.2011 10:32:10 | |
---|
--Tomppa--: Mielestäni EI kannata toivoa fanittamansa joukkueen häviävän. Siis nimenomaan KANNATTAA. Eri asia pystyykö. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
spacemonkeyevolution 17.11.2011 09:31:25 | |
---|
Mahtaisi nihkeimmän recordin joukkuetta harmittaa jos Luck päättäisikin jatkaa collegessa vielä seniorikauden. Tuskin näin tulee käymään, mutta olisi ihan kiva näpäytys näille 'suck for Luck' intoilijoille ... |
--Tomppa-- 17.11.2011 17:16:02 | |
---|
spacemonkeyevolution: Mahtaisi nihkeimmän recordin joukkuetta harmittaa jos Luck päättäisikin jatkaa collegessa vielä seniorikauden. Tuskin näin tulee käymään, mutta olisi ihan kiva näpäytys näille 'suck for Luck' intoilijoille ... Ukko kummiskin hävisi Oregonille, joka on kiistatta kovin puolustus mitä Luck on kohdannut tällä kaudella. USC:n Matt Barkley ois musta kyllä ihan pätevä vaihtoehto Luckille, jota en missään nimessä lähtis hankkimaan uhraamalla kullanarvoisia draftpickejä. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
Henkka370 19.11.2011 23:11:01 | |
---|
Wtf Raiders kiinni playoffpaikassa? Wuhu! NY RILLATAAN! |
HaloOfFlies 05.12.2011 17:16:00 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |