Aihe: Big Brother 2011
1 2 3 4 532 33 34 35 36
Rattata
14.08.2011 12:40:45
tender.insanity: Vois jopa hankkia 24/7:n. Veikkaan, että ala-arvoista paskaa tämäkin kausi. Ekaksi ryypätään ja sitten löhötään 90pv sohvilla.

Kerrassaan mielenkiintoiset perustelut 24/7:n hankintaan.
Miikss
14.08.2011 14:54:50
BB:n katsojilla tuntuu olevan heikko itsetunto kun heti vedetään herneet nenään pienestä vittuilusta ja sen oman lempiohjelman haukkumisesta :p

Salkkarien seuraajille nyt sentään pystyy vittuilemaan ihan suoraan ja ne ottaa sen huumorilla.
Milkop
14.08.2011 14:56:02

Miikss: BB:n katsojilla tuntuu olevan heikko itsetunto kun heti vedetään herneet nenään pienestä vittuilusta ja sen oman lempiohjelman haukkumisesta :p

Itse en sarjaa seuraa, mutta ehkä tuohon vittuiluunkin voisi vähän jotain vaihtelua yrittää. Nyt se tuntuu olevan samaa länkytystä vuodesta toiseen. Mielikuvitusta kehiin toopet!
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
lapio
14.08.2011 14:57:49

Bebee katotaan. Painoin varoitusta asiattomasti kommentoineille.
Markus sanoo: se ei lihoo joka pelkää ::henkselipaukku
_Petri_
14.08.2011 14:59:18

lapio: Bebee katotaan. Painoin varoitusta asiattomasti kommentoineille.

Samaa mieltä.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Miikss
14.08.2011 15:06:54
Milkop: Itse en sarjaa seuraa, mutta ehkä tuohon vittuiluunkin voisi vähän jotain vaihtelua yrittää. Nyt se tuntuu olevan samaa länkytystä vuodesta toiseen. Mielikuvitusta kehiin toopet!

En yleensä nyt itsekään jaksa kovin pitkään tästä jauhaa, mutta piti nyt tylsyyksissään vähän trollata. Ei minua nyt henkilökohtasesti kiinnosta jos jonkun mielestä BB on viihdyttävää katsottavaa.
DirtyFingers
14.08.2011 15:21:36 (muokattu 14.08.2011 15:21:42)
Lukekaa ketjun toinen viesti, ja miettikää uudelleen ;).
Come with me for fun in my buggy
Miikss
14.08.2011 15:28:09
DirtyFingers: Lukekaa ketjun toinen viesti, ja miettikää uudelleen ;).

Eiköhän se kyseinen viesti ollut se suurin innostaja trollaamiseen täällä.
Quru
14.08.2011 15:46:07
Mnet-BB olis kyllä mielenkiintoinen. Pari kuukautta viiksien tuhinaa ja paskaa komodoläppää. Ensimmäisen viikon jälkeen kukaan ei pitäisi kertaakaan housuja jalassa.
"Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli
carnation
14.08.2011 16:12:54
Miikss: BB:n katsojilla tuntuu olevan heikko itsetunto kun heti vedetään herneet nenään pienestä vittuilusta ja sen oman lempiohjelman haukkumisesta :p

Salkkarien seuraajille nyt sentään pystyy vittuilemaan ihan suoraan ja ne ottaa sen huumorilla.

BB:n vihaajilla tuntuu olevan heikko itsetunto kun heti vedetään herneet nenään kun tämä ohjelma taas alkaa.

Kaikki BB-vihaajat tulisi neutralisoida välittömästi. Noiden harkitsemattomien vihapuheiden kirjoittelua ei voi perustella kuin idiotismilla. Mutta hyvä jos vituttaa, HEKE.

Edellinen kausi oli kyllä hyvin pitkälti karmaiseva floppi, eikä yhtään auta se, että Nikolle masinoitiin epäreilusti selvä voitto jo hyvissä ajoin.
Surkeaa toimintaa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tillotson
14.08.2011 16:32:10
Toivon että viime kauden Janin kaltainen mies saataisiin taloon.
Catch you on the flipside
gasser
14.08.2011 16:39:29
tillotson: Toivon että viime kauden Janin kaltainen mies saataisiin taloon.

Ja että se myös pysyisi siellä. Isotissisiä miehiä ja viiksekkäitä naisia, niin johan taas lähtee.
Pitää varmaan hommata joku digiröpellin koneelle, että pääsee kattelemaan.
TheMurno
14.08.2011 16:41:46
No ei saatana. Eikö viime kauden pitänyt olla viimeinen? Tällasta ite olen ainakin kuullut.
Fake and gay
Alpha
14.08.2011 16:42:47 (muokattu 14.08.2011 16:43:23)
Taloon pitäisi laittaa:

Suuvesi-Kadi, Hanki-Aki, Sauli, portsari-Jarkko, 1. Tiina, 2. Tiina(Tellu) Kätlin, Kaisareeta, Lintsi, Perttu, Jenni, kaki...ymsyms. Olis hienoa...:o)
DJKaaos
14.08.2011 17:29:32
Alpha: Taloon pitäisi laittaa:

Suuvesi-Kadi, Hanki-Aki, Sauli, portsari-Jarkko, 1. Tiina, 2. Tiina(Tellu) Kätlin, Kaisareeta, Lintsi, Perttu, Jenni, kaki...ymsyms. Olis hienoa...:o)

Pari tyyppiä muistan noista, mutta suurimmasta osasta ei mitään käryä. Mmmiten voit itse muistaa? :D
Minä olen minä.
Alpha
14.08.2011 17:34:11
DJKaaos: Pari tyyppiä muistan noista, mutta suurimmasta osasta ei mitään käryä. Mmmiten voit itse muistaa? :D

Suurin osa tyypeistä vaan jääny mieleen...:o)
Jormaz
14.08.2011 18:04:32
Joko on tullut mainoksia että tämä kausi tulee olemaan paras ikinä ja täysin uudistunut ja ennennäkemätön? Sir Härön listaamien asukkaiden lisäksi voi miettiä mitä kaikkea maikkariin kytköksissä olevaa paskaa siellä tänä vuonna piilomainostetaan. Kuka toimittaa safkat ja kuka VITTU SIDUGAT!!? Kuka aivottomista huorista on tänä vuonna kovin kiljumaan ja minkä merkkistä itseruskettavaa baarimikkotoffeenpakkaaja käyttää. Ei helvetti nyt muuten alkoi oikeasti kiinnostamaan mutta sehän se kai on tarkoituskin, annetaan katsojille jotain vihattavaa.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Meadow
14.08.2011 18:26:27
Tämä nyt vaan on ihan helvetin huonosti tuotettua kuraa, ja sen katsojat ovat silmissäni totaalisia vajakkeja. Ehkä minulta heruisi edes hitunen ymmärrystä, jos kyseessä olisi edes jonkinlaisen laatutason saavuttava ohjelma, mutta tällaisenaan se on vain vasemmalla kädellä hutaistua huttua, jonka viihdearvo vastaa vierailua idioottien täyttämään sedulaan.
novo
14.08.2011 18:29:33
Meadow: Tämä nyt vaan on ihan helvetin huonosti tuotettua kuraa, ja sen katsojat ovat silmissäni totaalisia vajakkeja. Ehkä minulta heruisi edes hitunen ymmärrystä, jos kyseessä olisi edes jonkinlaisen laatutason saavuttava ohjelma, mutta tällaisenaan se on vain vasemmalla kädellä hutaistua huttua, jonka viihdearvo vastaa vierailua idioottien täyttämään sedulaan.

Jätkää vituttaa, kun ei pääse ikkään poken ohi lempparibaariin?
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Meadow
14.08.2011 18:33:23
novo: Jätkää vituttaa, kun ei pääse ikkään poken ohi lempparibaariin?

Toivoisin, ettei tässä keskustelussa sorruttaisi ad hominemiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)