Aihe: Huippumalli Narussa - sketsisarja verkossa. Mielipiteitä?
1 2
Aki
10.08.2010 01:18:34 (muokattu 10.08.2010 01:20:07)

slipkorn: Mielestäni Ihmebantu oli ihan loistava

Kylläpä kolahti, saamari! Todella nerokas sarja. Vaikka telkkarittomuudessa on paljon hyvää, näemmä sillä on myös ilkeä varjopuolensakin.

Edit: Niin, Huippumalli Narussa ei hymyilyttänyt. Katsoin molemmat osat koska luulin että hymyilyttäisi. Jos olis joku ihan idea ni ehkä sitten.
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
itsy
10.08.2010 19:48:47
Vaikka sanaleikki onkin ihan hyvä, ei ilmeisesti kanna useamman sketsijakson vertaa. Hieman lisää ideoita ja oivalluksia tarvittaisiin. Ja punchlineja.
oivoi
masterhat
10.08.2010 22:05:41
tavallaan siistii ku ne naiset oli koirii, mut kuitenkin ihmisii, ja silti koirii. niinku koiraihmisiä. kyl mua alkoi hymyilyttää ku tajusin tän. niinku ihminen ja koirasamaan aikaan, ei sellasia o ennen nähty
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
JPQ
11.08.2010 01:23:27

Keksin itse kerran tuittu malli haussa. Ainoa vaan nimi on vain olemassa juttua ja jos tuono jne en jaksa edes kattoa..
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Linnunlaulupuu
11.08.2010 02:54:33
JPQ: Keksin itse kerran tuittu malli haussa. Ainoa vaan nimi on vain olemassa juttua ja jos tuono jne en jaksa edes kattoa..

Tiedän tunteen itse kirjoitin kerran komedia sarja aiheesta pillu sexi en jaksanu kattoa
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Aki
11.08.2010 16:35:21

JPQ: Keksin itse kerran tuittu malli haussa.

Mä aloin viimevuonna tuottamaan tuonnimistä sarjaa, mutta homma kaatu siihen kun ehdokkaita oli liikaa.
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
Henri883
20.09.2010 12:31:36
Aika mustaa huumoria, mut muhun tää kolahti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)