Aihe: Vares vaihtui!
1 2
chico_miguel
10.03.2010 10:50:15
MV: Paskalehden otsikosta luit?

En lue paskalehtiä, ja vältän niiden otsikoita.

Paranemisia Veijoselle.
"Eres tú cabron hijo de puta"
Jokku
10.03.2010 10:53:03

Jäärä: Kirjoja lukiessani mulla Vares ei ole ollenkaan Veijosen oloinen/näköinen. Itseasiassa toi uusi Vareksen näyttelijä vastaa enemmän sitä kirjasta saatavaa mielikuvaa.

Veijoselle paranemisia toki.

Mulla varmasti vaikuttaa se, että taisin ensin nähdä elokuvan, ennen kuin rupesin noita lukemaan. En tosin ole varma, en muista.
jassi
10.03.2010 11:52:30
No perhana jos on viinaksista kyse. Ois varmasti aika helevetillistä kestää katumukset noissa mittakaavoissa. Mutta eipä vedellä johtopäätöksiä turhan hätäseen! Tiiä vaikka joku "yleisesti hyväksytympikin" diagnoosi olis miehelle tehty, vaikka sairaushan se on alkoholismikin.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Atomic Cafe
10.03.2010 12:21:03 (muokattu 11.03.2010 16:28:28)
Kun näyttelijä tai muusikko sairastuu ja katoaa julkisuudesta niin se leimataan välittömästi juopoksi. Vaikka alkoholismi onkin taiteilijoiden ammattitauti niin Veijosen työtahti on ollut viime vuosina sen verran rankka että burnout onnistuu ihan helposti ilman alkoholia, toinen vaihtoehto on fyysinen sairaus. Ei kannata tehdä vielä mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen ja eihän se asia ulkopuolisille edes kuulu. Hoidetaan me omat asiamme niin Veijonen hoitaa omansa.

Se on kuitenkin hienoa että tilalle otettiin Reini. Siinä taitaa olla tasan ainoa näyttelijä joka sopii rooliin ihan heittämällä vaikka mies ei tiedä Vares kirjoista tai elokuvista mitään. Enkä muuten tiedä minäkään, mutta jos johonkin tarvitaan katu-uskottavaa äijää niin tuosta ei äijä parane.
bastardo
11.03.2010 15:17:42
Vaikkei Vares itseäni niin kiinnosta, niin täytyy välikommenttina sanoa, että Antti Reini oli Kylmäverisesti Sinun:ssa ihan saatanan hyvä.

Veijosen, kuten monen muunkin Solar Films -vakkarinäyttelijän naamat ovat jo pitkän aikaa sitten alkaneet kyllästyttämään, joten hyvä vain, että saadaan uutta verta kehiin.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)