-J 15.09.2009 11:18:55 | |
---|
Minä tykkäsin. Ja etenkin tykkäsin Hjalliksen ulosannista, eli tyylistä tuoda asioita julki. Valovuosia uskottavampi "trump" kuin kiiltävätukkainen Sarasvuo ekalla tuotantokaudella. Lisäksi nautin - siis suorastaan hykertelin - katsellessani kun "puku-tekee-minusta-kovanluokan-bisnesjätkän" -harhaluulolla pätevät velliperseet ryhtyivät änkyttämään vähänkään tiukempien kysymysten äärellä. Joukossahan oli myös monenlaista muuta sössöttäjää, jotka olivat opiskelleet viimeiset kaksi viikkoa alan sanastoa jotta voivat "fokusoida markkinaosaamistaan oikeiden kohderyhmien suuntaan saavuttaa synergiaetuja sekä samalla harjoittaa proaktiivista kompetenssikehitystä kvartaalitalouden hektisyyttä kontribuioiden" Puhumattakaan lähempänä vanhainkotia, kuin Goom-risteilyä olevan botoxia täyteen pumpatun korppikotkan kihisevän katkerat kommentit itseään puolta nuoremmista kilpailijoista - etenkin jos nämä olivat saaneet minuutin enemmän kamera-aikaa ja olleet jostain syystä eri mieltä asioissa, kuin tämä maailman upein, pätevin, johtajataitoisin ja muutenkin ylivoimaisin jumalatar. Toisaalta, olihan joukossa myös puolta nuorempia vastineita jotka eivät lainkaan epäröineet heiluttaa puukkoa mikäli kanssakilpailijoiden lapaluut vilahtivat näkökentässä edes sekunnin murto-osan verran. Pitääpä muistaa ohjelmoida digiboxiinkin ajastukset ettei missaa yhtään jaksoa! Mikä ihme teitä hevareita vaivaa? |
AP 15.09.2009 11:24:28 | |
---|
-J: Minä tykkäsin. Ja etenkin tykkäsin Hjalliksen ulosannista, eli tyylistä tuoda asioita julki. Valovuosia uskottavampi "trump" kuin kiiltävätukkainen Sarasvuo ekalla tuotantokaudella. Hjallishan saa minulta kyllä oikeasti rispektiä; purjehdussaavutuksiin ei ihan joka jätkä pysty. Samoin nämä hallihommat: sen kun uskaltaa ja tekee, eikä suhtaudu asioihin lähdössä mahdottomina. Lisäksi nautin - siis suorastaan hykertelin - katsellessani kun "puku-tekee-minusta-kovanluokan-bisnesjätkän" -harhaluulolla pätevät velliperseet ryhtyivät änkyttämään vähänkään tiukempien kysymysten äärellä. Joukossahan oli myös monenlaista muuta sössöttäjää, jotka olivat opiskelleet viimeiset kaksi viikkoa alan sanastoa jotta voivat "fokusoida markkinaosaamistaan oikeiden kohderyhmien suuntaan saavuttaa synergiaetuja sekä samalla harjoittaa proaktiivista kompetenssikehitystä kvartaalitalouden hektisyyttä kontribuioiden" Mitähelvettiä. Nöyryytetäänkö tässä pikkuruutuinenkauluspaita-pikkutakki-volvov50-kommunikaattori-porukkaa. Pitääpä alkaa seurata. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Jaristoteles 15.09.2009 13:29:18 | |
---|
www.tiuha.com |
HaloOfFlies 15.09.2009 17:12:43 | |
---|
-J: Minä tykkäsin. Ja etenkin tykkäsin Hjalliksen ulosannista, eli tyylistä tuoda asioita julki. Valovuosia uskottavampi "trump" kuin kiiltävätukkainen Sarasvuo ekalla tuotantokaudella. Lisäksi nautin - siis suorastaan hykertelin - katsellessani kun "puku-tekee-minusta-kovanluokan-bisnesjätkän" -harhaluulolla pätevät velliperseet ryhtyivät änkyttämään vähänkään tiukempien kysymysten äärellä. Joukossahan oli myös monenlaista muuta sössöttäjää, jotka olivat opiskelleet viimeiset kaksi viikkoa alan sanastoa jotta voivat "fokusoida markkinaosaamistaan oikeiden kohderyhmien suuntaan saavuttaa synergiaetuja sekä samalla harjoittaa proaktiivista kompetenssikehitystä kvartaalitalouden hektisyyttä kontribuioiden" Puhumattakaan lähempänä vanhainkotia, kuin Goom-risteilyä olevan botoxia täyteen pumpatun korppikotkan kihisevän katkerat kommentit itseään puolta nuoremmista kilpailijoista - etenkin jos nämä olivat saaneet minuutin enemmän kamera-aikaa ja olleet jostain syystä eri mieltä asioissa, kuin tämä maailman upein, pätevin, johtajataitoisin ja muutenkin ylivoimaisin jumalatar. Toisaalta, olihan joukossa myös puolta nuorempia vastineita jotka eivät lainkaan epäröineet heiluttaa puukkoa mikäli kanssakilpailijoiden lapaluut vilahtivat näkökentässä edes sekunnin murto-osan verran. Pitääpä muistaa ohjelmoida digiboxiinkin ajastukset ettei missaa yhtään jaksoa! Täytyy sanoa että onneksi annoin ennakkoluuloilleni periksi. Aivan loistavaa viihdettä! Varsinkin juuri nuo "mä-olen-niin-kova-bisnesjohtaja"-paskahousut olivat ehdottomasti parasta antia koko showssa. Olin välillä haljeta naurusta. Oikeastaan tuo että miehet ja naiset on jaettu omiin leireihinsä on suorastaan nerokasta. Nimittäin sitä kateuden ja selkäänpuukotuksen määrää siinä vaiheessa kun hommat alkavat jommallakummalla leirillä kusta, ei voi sanoin kuvailla En sitä ensimmäistä suomalaista Diiliä katsonut, mutta Hjallis on omimmillaan tuossa roolissa ja en kyllä ketään muuta voisi suomalaisen Diilin vetäjäksi kuvitellakaan. Tätä pitää alkaa seurata. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Hohhoijaa 15.09.2009 18:29:57 | |
---|
Hoho, onhan se tosiaaan mukavaa röhnötellen katsoa kun itsetietoiset ja omasta mielestään niin helvetin dynaamiset ja modernit bisnestelijät tekevät itsestään sellaisia pellejä kuin ovatkin. Tässä alkuvaiheessa tuo räpellys kun on vielä romanikerjäläismeininkiä. The planet is fine, the people are fucked. |
JPQ 16.09.2009 05:18:20 (muokattu 16.09.2009 05:23:54) | |
---|
Minä katson ja sanon se joka munas kasvien kotimaisuudessa ekassa olisi saanut lähteä heti. ps. voittaa saisi se mies jolla ei ollut kravattia nyky makuni mukaan. ja ihmisiä ei pidä arvostella ulkonäön perusteella. ja Doland ei ole tyly tai jos on se syytä olla sellaisille en osaa edes kuvata kuin sanalla pikkulapset (no ihmiset jotka luulee olevansa jotain mutta käytäytyy kuin sana jota käytin no voittaja ei käytäynyt ja eräät muut ehkei myös mutta pääosin). ja se komentti ekalta putoajalta että väärä lähti kyllä minusta jokainen joka hakee töihin jotakuta saa peruskules päättää kriteerinsä itse (ainakin jos minä jakaisin rahaa tai antaisin töitä haluan tasan tarkkaan valita itse ja kriteerit voisi olla oudotkin esim. jos levy-yhtiötä pyörittäisin pääosa suomen musiikkiteollisuuden tuotteista ei menisi läpi mutta vaikkapa mikseristä eräät menisi) ja olen ihan vissi Harkimo ei olis noin pitkällä jos se ei osaisi valita oikein. ps mitäs Sarasvuon diilissä oli pointtina eli voittajan työnkuva? Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
kyseinen 16.09.2009 12:29:01 | |
---|
ps mitäs Sarasvuon diilissä oli pointtina eli voittajan työnkuva? Voittaja Olli Rikala pääsi Trainer's Houseen (eli Sarasvuon Suureen Cuzetukseen) töihin jonkinasteiseen johtotehtävään. Sarasvuohan laupeana samarialaisena palkkasi muutkin finalistit firmaansa töihin. Hjallis ei nähdyn perusteella onneksi taida sortua esittämään sellaista vastenmielistä jeesustelijaa kuin mitä Sarasvuo esitti (ja esittää edelleenkin). Hjallis on vaan vastenmielinen omalla tavallaan. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Bluesmies 16.09.2009 12:52:25 | |
---|
kyseinen: Hjallis on vaan vastenmielinen omalla tavallaan. Hjallis on vastanmielinen hyvällä tavalla. Sarasvuo on vastenmielinen kaikilla tavoilla. |
JPQ 16.09.2009 16:16:11 | |
---|
kyseinen: Voittaja Olli Rikala pääsi Trainer's Houseen (eli Sarasvuon Suureen Cuzetukseen) töihin jonkinasteiseen johtotehtävään. Sarasvuohan laupeana samarialaisena palkkasi muutkin finalistit firmaansa töihin. Hjallis ei nähdyn perusteella onneksi taida sortua esittämään sellaista vastenmielistä jeesustelijaa kuin mitä Sarasvuo esitti (ja esittää edelleenkin). Hjallis on vaan vastenmielinen omalla tavallaan. Hjalliksen ongelma on ulkonäkö (aika monen) nyt kun sitä näki tveessä eikä niin että kehdet luo mielikuvaa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
DM 19.09.2009 16:13:20 | |
---|
No katsoinpa nyt sitten ja väärässä olin kun paskaksi uumoilin. Hjallis oli asiaäijä ja keskittyi olennaiseen eikä yrittänyt esittämällä esittää pomoa todistelemalla osaavansa taloustieteen terminologiat ja liikkeenjohdon ABC:t, ym. Kilpailijoista vanha "näytän upeelta" blondi ja miesten joukkueen "mä oon raaka-arska"-sössöttäjä tulevat varmaan vielä tarjoomaan monta mukavaa hetkeä. :) |
Prophet 19.09.2009 18:40:38 | |
---|
kyseinen: Voittaja Olli Rikala pääsi Trainer's Houseen (eli Sarasvuon Suureen Cuzetukseen) töihin jonkinasteiseen johtotehtävään. Sarasvuohan laupeana samarialaisena palkkasi muutkin finalistit firmaansa töihin. Hjallis ei nähdyn perusteella onneksi taida sortua esittämään sellaista vastenmielistä jeesustelijaa kuin mitä Sarasvuo esitti (ja esittää edelleenkin). Hjallis on vaan vastenmielinen omalla tavallaan. Perustiko osa Sarasvuon diilin porukasta yhtiön nimeltä Ignis Oy? Monikohan niistä on vielä töissä noissa samoissa kuvioissa? |
Pendulum 20.09.2009 05:55:33 | |
---|
Prophet: Monikohan niistä on vielä töissä noissa samoissa kuvioissa? Niinpä, mitäs mm. sille ihmeelliselle Juhani Helmenkalastajalle sitten lopulta kävikään? |
Prophet 20.09.2009 09:51:05 | |
---|
|
jassi 20.09.2009 10:06:09 | |
---|
Voi ristus tuota Helmensukeltajan firmaa. Personal trainingiä bisnespukeutumiseen ja seitsemän askelta kassalle- kurssit kertovat kaiken!! Siellä muokkaillaan sellasia ihmisiä, että meikäläinen ei kestäis vaikutuspiirissä muutamaa minuuttia kauempaa. Tulis oksennus. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Prophet 20.09.2009 13:09:00 (muokattu 20.09.2009 13:09:46) | |
---|
jassi: Voi ristus tuota Helmensukeltajan firmaa. Personal trainingiä bisnespukeutumiseen ja seitsemän askelta kassalle- kurssit kertovat kaiken!! Siellä muokkaillaan sellasia ihmisiä, että meikäläinen ei kestäis vaikutuspiirissä muutamaa minuuttia kauempaa. Tulis oksennus. Voihan vttu, mitä palveluja noille pisniksen egoisteille järjestetäänkään. |
Deep Shadow 20.09.2009 15:53:54 | |
---|
Prophet: Voihan vttu, mitä palveluja noille pisniksen egoisteille järjestetäänkään. ...ja ennen kaikkea millä hinnalla. Maailma on kummallinen. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
Prophet 20.09.2009 16:16:26 | |
---|
|
markkuliini 20.09.2009 17:40:51 | |
---|
Katsoin ekan jakson, ja Hjallis yllätti todella positiivisesti. Aina kun antoi osallistujille (kovaakin) kritiikkiä niin se oli ansaittua, johdonmukaista ja hyvin perusteltua. Toisin kuin Trumpilla ja Sarasvuolla joskus. Ei pöllömpää, voihan tuota useammankin jakson katsoa. Etenkin jään mielenkiinnolla seuraamaan, jatkuuko naisjoukkueen käsittämätön selkäänpuukotus (esim. kun lopussa keskusteltiin Hjalliksen edessä kukkakaupan mahdollisesta sääntörikkeestä) jatkossa. Siinä pelattiin välillä omaan maaliin päin, niin että hirvitti. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
porcupine 21.09.2009 13:38:41 | |
---|
Pendulum: Niinpä, mitäs mm. sille ihmeelliselle Juhani Helmenkalastajalle sitten lopulta kävikään? HK oli ainakin viime keväänä häämessuilla kauppaamassa Turon pukuja. Kaverihan oli lyhyempi kuin mää, ja se ei ole paljon se. En ostanu. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Jaristoteles 21.09.2009 14:10:47 | |
---|
Tänään lisää, MTV3 20:00. Meriselityksiä. Itämerelle on annettu aivomyrskyvaroitus! Arvox ja Tahdon voima joutuvat lyhyessä ajassa kehittämään uuden markkinointisuunnitelman laivayhtiö Tallink Siljalle. Toisen joukkueen toimintatavat eivät kuitenkaan ole merikelpoisia. Kenet Hjallis vetää lopussa kölin ali? www.tiuha.com |