fasces 16.05.2009 09:53:10 | |
---|
a) I b) VII Meillä oli tuommonen a)-versio ja oli todella kömpelö. Huomattavasti hauskempi, vauhdikkaampi ja toimivampi oli vastaava Stigan jalkapallopeli. Sitä tuli tahkottua pentuna yllin kyllin. Real Hockey:n sain joskus joululahjaksi, mutta sitä ei tullut paljoa pelailtua, taisi mennä vanhempien rahat hukkaan :(.. ei ollut niin onnistunut. Sen voisi kyllä kaivaa ullakolta ja kokeilla uusiksi.. I kissed the goat, I liked it. |
laakeri 16.05.2009 10:01:39 (muokattu 16.05.2009 10:03:10) | |
---|
Mahtava peli, mutta oma taisi hajota jo aikaa sitten, viimeksi pelasin varmaan joskus 90-luvun lopulla. Normikiekolla taisi tulla aina pelattua, joten ylämummo ei usein laulanut. |
Kimmo72 16.05.2009 10:18:40 | |
---|
poppamies: Klassikoista puheen ollen. Mun eka jääkiekkopeli ei ollut muovinen vaan vanerinen ja äijät oli pelisiluetteja. Joo mulla kans. Jostain isoisän vintiltä kaivettu. Ne ukot oli semmosia peltisiä joihin oli maalattu sitte asut ja naamat ihan hienosti. Kiekkokin oli tosi hyvä. Samanlainen kuin noissä nykypeleissä, mutta siinä oli kuula keskellä. Liuku paljon paremmin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MV 16.05.2009 10:24:46 | |
---|
Löytyy talosta ja parhautta on. Omalla tatsilla menee vaan valitettavan nopeasti kieroon tuo pöytä. Meillä oli joskus tuollainen futispeli myös, siinä saikin sitten ylämummojakin jne. Muutenkin vähän "kehittyneempi" oli se. Are you madferit? |
MV 16.05.2009 10:24:46 | |
---|
Löytyy talosta ja parhautta on. Omalla tatsilla menee vaan valitettavan nopeasti kieroon tuo pöytä. Meillä oli joskus tuollainen futispeli myös, siinä saikin sitten ylämummojakin jne. Muutenkin vähän "kehittyneempi" oli se. Are you madferit? |
Pluto 16.05.2009 11:32:47 | |
---|
Real Hockey:n sain joskus joululahjaksi, mutta sitä ei tullut paljoa pelailtua, taisi mennä vanhempien rahat hukkaan :(.. ei ollut niin onnistunut. Sen voisi kyllä kaivaa ullakolta ja kokeilla uusiksi.. Me pelattiin Real Hockeya kaverin kanssa aivan sikana, joskus sillon vuonna kun Lars osas vielä soittaa rumpuja. Muistan pitäneeni pelistä kovin, joskaan kovin kestävä se ei tainnut olla. Dillon, you son of a bitch! |
Qsine 16.05.2009 13:36:07 | |
---|
Dream_eater: Joo mulla kans. Jostain isoisän vintiltä kaivettu. Ne ukot oli semmosia peltisiä joihin oli maalattu sitte asut ja naamat ihan hienosti. Kiekkokin oli tosi hyvä. Samanlainen kuin noissä nykypeleissä, mutta siinä oli kuula keskellä. Liuku paljon paremmin. Ach, liekö samainen, omasta lapsuudestani tuttu, jossa pelaajilla ei ollut kypäröitä, ja vastakkain olivat Montreal ja Toronto (luki paidoissa)! Jostain 60-70 -luvulta on peräisin tuo. No, Stiga-aiheesta livettiin, mutta olennaista on se, ettei muksuna ollut niin nuukaa siitä, että jokin asia on viimeisen päälle stiga. Kicksit olivat suuret, vaikka ohjauspuikot olivatkin kaarilla. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |