Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Simo78
20.05.2009 17:28:16
carlos: Joo. Kuten varmaan huomasit, en Bundesliigaa syyttänytkään missään vaiheessa tylsästä fudiksesta. Se tulee meikäläisen kategoriassa heti kakkosena La ligan jälkeen. Yllä mainitsin vain syitä, miksi pidän La ligasta.

Enpä huomannut, kun kiireessä lukaisin ja käsitin väärin:-D. Mutta anyway paskinta fudista pelaa joka tapauksessa Kreikan maajoukkue, eikös toi ole aika fakta?
carlos
23.05.2009 17:37:17
Simo78: Enpä huomannut, kun kiireessä lukaisin ja käsitin väärin:-D.

Eipä tuo mittään :)
Wolfsburgin ja Bremenin matsin eka puoliaika oli ainakin suht viihdyttävää futista. Pasasta vietiin useampaan otteeseen..
by the grace of God
Simo78
23.05.2009 18:59:43
carlos: Eipä tuo mittään :)
Wolfsburgin ja Bremenin matsin eka puoliaika oli ainakin suht viihdyttävää futista. Pasasta vietiin useampaan otteeseen..

Tekivät sitten W:n kärjet yhden kauden maali ennätyksen eli 54 maalia. Aikasempi oli MUllerin ja jonkun nobodyn nimissä 53 maalia--> Virkkunen tuota haasteli. Tokaa puoliaikaa en nähnyt, mutta 52 maalia oli koossa ennen toista puoliaikaa ja teksti-tv:ltä katsoin, että olivat "perkeet" tehneet kärjet maalin mieheen.
Stradlin
23.05.2009 19:09:00
Tulipa tuossa eilen katseltua FA Youth Cupin loppuottelua Liverpool - Arsenal. Lauri Dalla Vallea lähinnä oli tarkoitus scouttailla, mutta huomion veikin Arsenalin junnujengi. Todella nättiä peliä, nopealla ja kekseliäälläkin lyhytsyöttöpelillä Liverpoolin puolustus murrettiin kerta toisensa jälkeen. Arsenalilla on kyllä mahdollisuus noista junnuista kasata ihan pätevä runko edustukseen seuraavaksi vuosikymmeneksi.

Oli muuten katsojia selostajan mukaan paikan päällä yli 33000, melkoinen meininki junnumatsiksi.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
losalvaros
23.05.2009 23:01:45
Roman Eremenkolle viiden vuoden sopimus Kiovan Dynamoon. Pirun hyvä juttu, lahjakkaalle kaverille ainakin vastuuta tiedossa!
"You're no one unless you're difficult".
DJKaaos
24.05.2009 18:00:53
Samin viimeinen peli juuri alkamassa. Harmittavasti ei ole avauksessa. Toivotaan, että tulee vaihdosta jossain vaiheessa.
Minä olen minä.
Stradlin
24.05.2009 19:01:55 (muokattu 24.05.2009 19:35:22)
djKaaos: Samin viimeinen peli juuri alkamassa. Harmittavasti ei ole avauksessa. Toivotaan, että tulee vaihdosta jossain vaiheessa.

Aika hieno Sami-mosaiikki oli tuolla poolin katsomossa

http://i41.tinypic.com/2hcp2l3.png

Roman Eremenkolle viiden vuoden sopimus Kiovan Dynamoon. Pirun hyvä juttu, lahjakkaalle kaverille ainakin vastuuta tiedossa!

Hieno homma kyllä, parempi pelata Kiovassa kuin kuluttaa penkkiä Udinesessa. Huono homma tuossa oli se, että suomalaisseurat jäivät taas näppejään nuolemaan. Jarolle sääliprosentti siirtosummasta ja vissiin HJK saa myös jonkun saludopaketin.

E: Joo'o, Liverpool johtaa 2-0, vartti peliä jäljellä... vois pikkuhiljaa Benitez pistää sitä Hyypiötä kentälle. Katsomossakin laulettu samilauluja jo puolisen tuntia.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
washburn21
24.05.2009 19:51:00 (muokattu 24.05.2009 19:57:36)
Hyypiä kentällä vajaat 6 minuuttia aikaa jäljellä.
Nyt tarvittaisiin enää vain kulma jotta Sami saisi viimeisen maalinsa 'poolissa

E: huhhuh! Ei muuten ollut kaukana!
...
Simo78
24.05.2009 22:16:30
Benitez kyllä vois vähän katsoa peiliin perkele. Merkityksetön ottelu ja jäähyväisottelu ja ei päästä kunnolla kentälle. Oliko toi nyt joku osoitus "kuka on kingi? Rafa on kingi"? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää?
DJKaaos
24.05.2009 23:28:24
Simo78: Benitez kyllä vois vähän katsoa peiliin perkele. Merkityksetön ottelu ja jäähyväisottelu ja ei päästä kunnolla kentälle. Oliko toi nyt joku osoitus "kuka on kingi? Rafa on kingi"? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää?

Niinpä. Kai tuon voi ymmärtää siten, että Rafan mielestä tunteille ei juurikaan ole sijaa jalkapallossa. Voin kuitenkin lähettää Rafalle sellaisia terveisiä, että Hyypiä on seurassa paljon suurempi legenda kuin mitä Rafa on - tai tulee koskaan olemaan.

Onneksi sentään tuo pahin mahdollinen kaltoin kohtelu ei toteutunut ja Hyypiä pääsi pelaamaan muutamaksi minuutiksi. Suomalaisfutareista upein ura ja yhä vaan jatkuu.

Sitten vähän muuta asiaa. Koillisen surkeudet, Boro ja Newcastle, tippuivat Valioliigasta ja hyvä niin. Newcastle on nyt siellä, missä sen nykyisellään kuuluukin olla. Ei muuta kuin uusin eväin rakentamaan seuralle sellaista tulevaisuutta, jonka se ansaitsee. Newcastlessa tehtiin ehkä kaikki päin helvettiä viimeisten vuosien aikana. Järkyttävintä oli tuo Shearerin palkkaaminen pelastajaksi. No, ehkä tuo kuvasti sitä epätoivoa, joka seurassa vallitsi.
Minä olen minä.
Simo78
25.05.2009 09:43:53
djKaaos: Sitten vähän muuta asiaa. Koillisen surkeudet, Boro ja Newcastle, tippuivat Valioliigasta ja hyvä niin. Newcastle on nyt siellä, missä sen nykyisellään kuuluukin olla. Ei muuta kuin uusin eväin rakentamaan seuralle sellaista tulevaisuutta, jonka se ansaitsee. Newcastlessa tehtiin ehkä kaikki päin helvettiä viimeisten vuosien aikana. Järkyttävintä oli tuo Shearerin palkkaaminen pelastajaksi. No, ehkä tuo kuvasti sitä epätoivoa, joka seurassa vallitsi.

Tästä pitikin tulla kirjoittamaan. Ja siitä että mun suuri Real se osaa vetää ja hyvin, siis kauden lopunkin vituiksi. Päätetään kausi "hienoon" kotitappioon Mallorcalle--> jos toi edes herättäisi seurajohdon tekemään järkevämpiä hankintoja? Tätä kyllä epäilen suuresti. Toivotan Cristiinan mukaan laivaan, joskin upoksissa olevaan sellaiseen:-D
trashjones
25.05.2009 11:45:51
http://www.youtube.com/watch?v=mlugAj_t2NY

Siinä pätkää kun tulee kentälle... saa laulut yleisöltä.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Lord of the strings
25.05.2009 13:19:55 (muokattu 25.05.2009 18:44:26)
Miesten Kakkosessa suosikkiseurani HIFK:n kausi ollut kyllä aikamoista vastatuulta. 6 peliä ja vasta 1 piste. Noh, ehkä tämä tästä mutta pian vaaditaan fanien toimesta valmentajan päätä vadille tällä menolla.

Edit. U21-kisajoukkue nimetty. Mukana nuoremmista mm. Teemu Pukki http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=143549
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
DJKaaos
25.05.2009 19:10:16
Lord of the strings:

Edit. U21-kisajoukkue nimetty. Mukana nuoremmista mm. Teemu Pukki http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=143549

Ihan mielenkiintoinen lista. Olisi mukava lukea/kuulla Kanervan valintojen perustelut.
Minä olen minä.
Simo78
26.05.2009 09:36:14
Miksihän Tomi Petrescu ei ole mukana? Loukkaantuminen vai? A.Kokon tilalla ois mun joukkueessani tai Parikan. Sadiksista ja Pukista en osaa sanoa, kun en juuri ole pelejä nähnyt, mutta uskoisin olevan pelimiehiä kun pelaavat noinkin kovissa sarjoissa. No Pukki tainnut pelata enimmäkseen farmissa, vai miksi niitä nyt fudiksessa kutsutaankaan...
Silkki
26.05.2009 10:04:51
Simo78: Miksihän Tomi Petrescu ei ole mukana?

Loukkaantuneena:

Tampere Unitedin keskikenttäpelaaja Tomi Petrescu kärsii jalkaterän rasitusmurtuman esiasteesta. Petrescu on joutunut jättämään kaksi edellistä liigaottelua väliin vamman vuoksi. Magneettikuvissa vammaksi on paljastanut vasemman jalkaterän rasitusmurtuman esiaste. Ilman hoitoa vamma äityisi varsinaiseksi rasitusmurtumaksi.

Petresculle ei ole asetettu tarkkaa toipumisaikaa, vaan hän on sivussa pelikentiltä toistaiseksi.
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Simo78
26.05.2009 10:18:45
Silkki: Loukkaantuneena:

No tämä selittää sitten tuon asian. Ei se tässä joukkueessa kuitenkaan ole yhdestä miehestä kiinni, minkä jo karsinnat todisti. Realistisesti en osaa sanoa mitkä meidän mahikset ovat? Toivotaan hyviä pelejä ja muutamaa pistettä...
McNulty
26.05.2009 11:17:40
Tänään on paha, kun kaksi omaa suosikkiani kohtaavat. Taidan silti kallistua hieman enemmän tuonne Barcan puolelle... en kyllä tiedä miksi. Kumpainenkin pelaa parhaimmillaan todella nautittavaa palloa.
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Simo78
26.05.2009 11:45:14
bonecrusher: Tänään on paha, kun kaksi omaa suosikkiani kohtaavat. Taidan silti kallistua hieman enemmän tuonne Barcan puolelle... en kyllä tiedä miksi. Kumpainenkin pelaa parhaimmillaan todella nautittavaa palloa.

Joo mun kannalta ne pelaa nautittavaa fudista silloin kun häviävät :-)
washburn21
26.05.2009 15:22:21
bonecrusher: Tänään on paha, kun kaksi omaa suosikkiani kohtaavat. Taidan silti kallistua hieman enemmän tuonne Barcan puolelle... en kyllä tiedä miksi. Kumpainenkin pelaa parhaimmillaan todella nautittavaa palloa.

Pilkunnussintaa, mutta tarkoitat varmasti huomista?
Ja kyllä Barcelona voittaa, mutta sillä ei ole minulle väliä kunhan tulee hyvää futista ;)
...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)