Torniojaws 30.06.2008 20:03:13 (muokattu 30.06.2008 20:04:07) | |
---|
Jooh, tosin ykköstä tuli B.netissä pelattua ns. sata kertaa enemmän kuin kakkosta ja LODia, tosin tuli niitäkin pelattua hiukan. Sopivalla privaattiporukalla US Westillä ei ollut edes pelin lieveilmiöitä dupettamisen ja hackien muodossa. Joskus tuli naurettua kun joka toisella hemmolla löytyi perfectit ObsZodit ja hackattu GPoW - ja parhaimmillaan sitten käyttivät aseena kirvestä (wtf). Vielä on parit Clev50-charrut tallessa ja sitten vielä pari L4x. Nimikkoukolta löytyy lähes täydellisillä statseilla oleva Awe/Lion ja Awe/Stars, 36/16 ObsZod ja suht ok-statseilla KSoH (muistaakseni 95/157) bastuna sekä sokerina pohjalla Helm of Sprits. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
gandar 30.06.2008 22:13:01 (muokattu 30.06.2008 22:13:45) | |
---|
^ Jostain kumman syystä peliketjut, eritoten Blizzardin pelejä koskevat, menevät aina pelijargonilla puhumiseksi. Piupalipaupali ja dingelidong. Ja komealtahan tuo näytti, laitteistovaatimuksia odotellessa. Ceci n'est pas une signature |
Paddle 01.07.2008 03:42:55 | |
---|
Wowi vei peliaddiktion siinä vaiheessa kun D2 oli kutakuinki koluttu kokonaan joka aspektilla läpi (omistin useita ~90tason hardcore-tsarruja b.netissä, enkä muuten koskaan tradennut/käyttänyt niitä dupettuja ihime runeword-kamoja). Kovin saavutukseni taisi olla 86lvl singer barbarian joka muistaakseni kuoli sitten Pindleskinin johonki bugiin. Mutta joo, sitten ku on D3 ulukona saa nuo wowihommat jäähä kokonaan. http://www.dropline.net/cats/ |
Van Hannes 01.07.2008 11:48:54 | |
---|
Pitää varmaan lainata joltain nyt tuo D2 kun en oo vetäny sitä läpi. "There Can Be Only One Hannes" |
Ed_Guy 01.07.2008 16:34:57 | |
---|
Pitää varmaan lainata joltain nyt tuo D2 kun en oo vetäny sitä läpi. Mää käyn ostaa sen tänään ja verestän vanhoja muitoja... tosin oon aina ollu niin käsi hahmonkehityksessä että nyt vois vaikka ajatella mitä taitoja hahmolle laittaa Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Snowblind 01.07.2008 17:28:10 | |
---|
Pitäisköhän sitä ihan iskeä taas D2 ja lod koneelle ja lähteä taas tuhlaamaan elämää loputtomiin mutta silti niin oudon addiktoiviin baalruneihin. |
Juho L 01.07.2008 18:33:32 | |
---|
Pitäisköhän sitä ihan iskeä taas D2 ja lod koneelle ja lähteä taas tuhlaamaan elämää loputtomiin mutta silti niin oudon addiktoiviin baalruneihin. Minä ja Askomiko meshiin, niin on vanha jengi tuhlaamassa aikaa. |
Mursukanta 01.07.2008 21:20:34 | |
---|
Pitäisköhän sitä ihan iskeä taas D2 ja lod koneelle ja lähteä taas tuhlaamaan elämää loputtomiin mutta silti niin oudon addiktoiviin baalruneihin. Itse olen nyyb, mutta ostin ja iskin molemmat. Tuntui että oli aukko sivistyksessä ja demo tuntui koukuttavan, joten Diablo 2. Ja tämähän rockaa. Olisko pöljä idea tekaista D2-huone jossa voitais organisoida matseja ja levutussessioita passuineen? Kunnon m.net ja kaverit -sakki. |
Jokku 01.07.2008 23:25:28 | |
---|
Messiaspeli, varmastikin. Ei herrajestas, pelottaa ajatellakkin montako tuntia D3 parissa tulee vietettyä... Kakkosta tulee vieläkin tahkottua satunnaisesti. |
Fleda 02.07.2008 00:12:19 | |
---|
Nyt en taas osaa. Tuleeko tämä kohta vai muutaman vuoden sisällä? Paskaa. |
BondakeBunny 02.07.2008 00:18:33 | |
---|
Eiköhän se suht kohta tule. Neljä vuotta sitä on jo tehty. Gentlemen... I, am PAIN |
Wahi 02.07.2008 00:51:12 | |
---|
Jooh, tosin ykköstä tuli B.netissä pelattua ns. sata kertaa enemmän kuin kakkosta ja LODia, tosin tuli niitäkin pelattua hiukan. Sopivalla privaattiporukalla US Westillä ei ollut edes pelin lieveilmiöitä dupettamisen ja hackien muodossa. Joskus tuli naurettua kun joka toisella hemmolla löytyi perfectit ObsZodit ja hackattu GPoW - ja parhaimmillaan sitten käyttivät aseena kirvestä (wtf). Vielä on parit Clev50-charrut tallessa ja sitten vielä pari L4x. Nimikkoukolta löytyy lähes täydellisillä statseilla oleva Awe/Lion ja Awe/Stars, 36/16 ObsZod ja suht ok-statseilla KSoH (muistaakseni 95/157) bastuna sekä sokerina pohjalla Helm of Sprits. Sääh. Repesin. Menikö multa sarkasmi ohi? Toivottavasti tuo on läpällä kirjoitettu. Kyllähän sitä Diablo kakkosta tuli joskus nuorempana pelailtua mutta ei noita pelejä jaksa kauheesti hakata enää. Shine on you crazy diamond |
masterhat 02.07.2008 00:57:24 (muokattu 02.07.2008 01:02:41) | |
---|
aivan saatanan kova, vaikken verkossa ikinä kakkosta pelannutkaan. Mahtavuutta!!! Siis todellakin. vois hommata vaikka uuden läppärin jos tuo peli julkaistaan E: tai no onhan tästä itselläkin nelisen vuotta kun on tullut mätettyä, mutta odotan kyllä innolla. enkä niinkään verkossa pelaamista, vaan ihan pelin läpipelamista muuten vaan en tajuu koneista vittuakaan, joten nördet repeilee mun postaukselle varmaan parhaillaan e2: jes, kuvakulma edelleen kohdillaan http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Milkop 02.07.2008 18:10:34 | |
---|
Sääh. Repesin. Menikö multa sarkasmi ohi? Toivottavasti tuo on läpällä kirjoitettu. Sehän tässä onkin pahinta ettei varmasti ollut. Pitäkee tunkkinne. Pistän pizzawormin pyörimään :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Kikolaa 02.07.2008 18:11:49 | |
---|
Pitäkää tunkkinne juu. Ihan älyttömän tylsää mättöä alusta loppuun. Vartin jaksaa pelata. Kaipa Diablo 3 on hyväksyttävä tulevaksi. One O'Clock Jump |