Aihe: Nintendo Wii
1 2
ballfish
25.12.2007 13:36:48
Toisesta näkökulmasta: pelaisitko mieluummin hyvin viimeisteltyjä pelejä kuin keskeneräisiä bugikasoja?

Miksi ne oli keskeneräisiä bugikasoja julkaisun aikaan?
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Qsysi
25.12.2007 17:48:05

Eikö se nyt siitä kerro, että ne julkaistiin vasta vähän aikaa sitten, eikä silloin kun Wii julkaistiin?
I reject your reality and substitute my own!
lapio
25.12.2007 18:18:16

Jos niiden julkistamista hätiköitäisiin. Ihan hyvä, että peli on tehty kunnolla valmiiksi, eikä julkaistu keskeneräisenä.
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Krice
25.12.2007 18:23:32

Toisesta näkökulmasta: pelaisitko mieluummin hyvin viimeisteltyjä pelejä kuin keskeneräisiä bugikasoja?

Tämä ei ole olennainen kysymys. Olennaista on se, että pelit saadaan ajoissa valmiiksi. Nintendolla ilmeisesti pelit tahkotaan kasaan 5 tekijän tiimeissä kulujen säästämiseksi. Galaxykin myöhästyi ainakin vuoden, eikä se teknisesti ole mikään kovin vaativa peli tehdä. En tiedä miten kauan voi yhden tasohyppelyn tekeminen kestää.
lapio
26.12.2007 01:24:00

Galaxykin myöhästyi ainakin vuoden, eikä se teknisesti ole mikään kovin vaativa peli tehdä. En tiedä miten kauan voi yhden tasohyppelyn tekeminen kestää.

Ilmeisesti se ei ole ainakaan niin vaativaa kuin roguelike pelin tekeminen... =D
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Krice
26.12.2007 13:46:05

Ilmeisesti se ei ole ainakaan niin vaativaa kuin roguelike pelin tekeminen... =D

No nyt olet ihan oikeassa.
Rattata
26.12.2007 13:53:03
Tämä ei ole olennainen kysymys. Olennaista on se, että pelit saadaan ajoissa valmiiksi. Nintendolla ilmeisesti pelit tahkotaan kasaan 5 tekijän tiimeissä kulujen säästämiseksi. Galaxykin myöhästyi ainakin vuoden, eikä se teknisesti ole mikään kovin vaativa peli tehdä. En tiedä miten kauan voi yhden tasohyppelyn tekeminen kestää.

En ymmärrä mikä täsä Nintendo on niin huono juttu. Sen ymmärtäisin jos näiden myöhästymisien takia konsolia ei olisi mennyt kaupaksi, mutta kun se on myynyt ja myy edelleen eniten kaikista konsoleista.
Krice
26.12.2007 16:09:29

mutta kun se on myynyt ja myy edelleen eniten kaikista konsoleista.

Minua ei voisi myyntimäärät kiinnostaa vähempää. Nintendo mokasi taas, ei sille voi keksiä mitään selittelyjä. Pelien myöhästyminen ja ylipäätään niiden vähäinen määrä harmittavat ainakin minua pelaajana.
BondakeBunny
26.12.2007 16:13:01

Wii on varmasti ihan hyvä laitteena, mutta minusta sille ilmestyvät pelit on ihan perseeestä. Kaikki pelit vaikuttaa jollekkii lasten peleille. Ei kunnon räiskettä, ei kunnon autopeliä, ei kunnon tappelu peliä, ei mitään mitä haluaisin pelata. Pitänee ostaa leistaattori kolmonen jolle on sentään monipuolinen pelitarjonta.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
sikanaama
26.12.2007 18:02:32
Tykkäsin itte ainaski keilauksesta wiillä. Ainakin kun sitä kerran on viini veressä pelaillu. Mukavan simppeli meininki niin ettei tuu epilepsia.
ja tytöllä eiku tissit kasvaa
ötzi
26.12.2007 18:11:45
Kaikki pelit vaikuttaa jollekkii lasten peleille. Ei kunnon räiskettä, ei kunnon autopeliä, ei kunnon tappelu peliä, ei mitään mitä haluaisin pelata.

Resident Evil4? Metroid Prime3? Excite Truck? Medal of Honor? Kyllä niitä löytyy. Plösöllähän on näitä kahden markan räiskintöjä joissa verta lentää vaikka ei ammuttaisikaan, mutta ei ne kyllä hyviäkään ole. Muutenkin jotkut uudet pelit pceellä, plösöllä ja xboxilla on sitä grafiikan hienoutta että on muuten hieno ja ennen näkemätön jne, mutta mitä sitten jos se on muuten ihan paska? Mario Galaxyssä on komea grafiikka, vaikkei vedäkkään vertoja Assassins Creedille tai Crysikselle mutta se on tajuttoman hyvä peli silti.
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
Ziggy Bubba
26.12.2007 19:34:27

Wii on varmasti ihan hyvä laitteena, mutta minusta sille ilmestyvät pelit on ihan perseeestä. Kaikki pelit vaikuttaa jollekkii lasten peleille. Ei kunnon räiskettä, ei kunnon autopeliä, ei kunnon tappelu peliä, ei mitään mitä haluaisin pelata. Pitänee ostaa leistaattori kolmonen jolle on sentään monipuolinen pelitarjonta.

Niinpä, taitavat Nintendon hemmot tähdätä laitetta vähän eri jengille - nuo sinun tarpeesi ovat enemmän PS3:n X360:sen heiniä.. Eri laitteet eri jengille. Hyvä vaan että nykyään kaikki eivät tee laitteitaan samalla kohderyhmälle.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
depe
29.12.2007 11:59:47
Pelasin eilen useamman tunnin Guitar Heroa putkeen. Sen jälkeen ranne oli jumissa ja silmissä vilkkui siihen malliin, että totesin että on paras lopettaa.

Ihan hauska vehjehän tuo Wii on, mutta en ostaisi omaksi. Riittää, että saa silloin tällöin lainata tai pelata kaverilla tms.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
konnamatti
29.12.2007 14:08:49
Pitänee ostaa leistaattori kolmonen jolle on sentään monipuolinen pelitarjonta.

Monipuolinen :D

Ei vaan.. Ehkä vuoden päästä onkin, siksi vielä kattelen enkä osta mitään noista "uusista" masiinoista.

Pakko kyllä saaha Wii ja Galaxy kaverilta lainaan! Näytti niin hienolta että tipaton tammikuu onnistuu Marion avulla.
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
masterhat
29.12.2007 14:36:13
Monipuolinen :D

Ei vaan.. Ehkä vuoden päästä onkin, siksi vielä kattelen enkä osta mitään noista "uusista" masiinoista.

Pakko kyllä saaha Wii ja Galaxy kaverilta lainaan! Näytti niin hienolta että tipaton tammikuu onnistuu Marion avulla.

no mutta wiihän on parhaimmillaan kaveriporukoiden känniskaboissa, kuten vaikkapa wii sportsia pelatessa... itse en yksin jaksanut wiitä pelata (muitakaan pelejä) 5 min kauempaa
Snails against humanity
Volante
29.12.2007 15:55:08
no mutta wiihän on parhaimmillaan kaveriporukoiden känniskaboissa, kuten vaikkapa wii sportsia pelatessa... itse en yksin jaksanut wiitä pelata (muitakaan pelejä) 5 min kauempaa

Wii on kyllä bilekonsolina ihan omaa luokkaansa, mutta ainakin minä olen jaksanut tahkota aika urakallakin just tätä Medal of Honor / Call of Duty -osastoa. Lisäksi on tullut pari sellaista Cube-peliä hommattua, joita ei ole aiemmin oikein tullut pelanneeksi.
hanuristi
29.12.2007 17:12:34

Jep, nimenomaan.
Siksi tästäkin taloudesta tuli myytyä mokoma laitos pois.
konnamatti
29.12.2007 19:06:40

Totta, mutta kun ei ota lainaan muuta kun Zeldan ja Marion nii pysyy korkki kiinni. Viimeks oli kyllä ihan hauskaa jonkun Wario Ware -nimisen sähläyspelin ääressä kun pullot kaatuili huitoessa.
Nii ja eihän yksin kännissä jaksakkaan pelata 5min kauempaa..

Eiku..
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
masterhat
29.12.2007 19:52:17
Totta, mutta kun ei ota lainaan muuta kun Zeldan ja Marion nii pysyy korkki kiinni. Viimeks oli kyllä ihan hauskaa jonkun Wario Ware -nimisen sähläyspelin ääressä kun pullot kaatuili huitoessa.
Nii ja eihän yksin kännissä jaksakkaan pelata 5min kauempaa..

Eiku..

Off: totta:D ja sitä paitsi en ryyppää yksin, usein mulla on TV päällä...

broidilla on tuo ja zeldaa kokeilin hiukan, mutta ei jaksanut keskittyä kovin hyvin. se 16bit nintendon zelda oli vitun kova...
Snails against humanity
Qsysi
31.12.2007 16:30:20
Off: totta:D ja sitä paitsi en ryyppää yksin, usein mulla on TV päällä...

I did not sleep with that woman... I was up all night!
I reject your reality and substitute my own!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)