-Cale 10.12.2007 17:17:50 | |
---|
Mäkkärin "Hampurilainen, ranskalaiset ja limu" -mainos. - 1p Näähän on kökköydessään mainioita. Muuten kyllä, mutta ärsyttää vaan se poika joka sanoo tuon koko lauseen samalla nuotilla, ainakin melkein. Se mummo ja ne muut hahmot on ihan jees. |
Sunna 10.12.2007 17:31:05 | |
---|
Danone Aktimälli-jugurtti "Lukitsen itseni vessaan ja oon siellä niin kauan kunnes vittu kuolette!" -Risto |
Mohla 10.12.2007 17:37:36 | |
---|
Danone Aktimälli-jugurtti Muistakaa ihmiset lukea tuolta ensimmäiseltä sivulta äänestysohjeet. Tämmösiä epämääräisiä heittoja on vaikea laskea. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
ozz3 10.12.2007 17:41:04 (muokattu 10.12.2007 17:41:15) | |
---|
3 pistettä: KAIKKI DANONET 2 pistettä: Saarioisten rauno 1 piste: Zon-kipugeeli M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Mörkööö 10.12.2007 18:17:05 (muokattu 10.12.2007 18:18:54) | |
---|
3 pistettä - ehdottomasti numero 9 - Saarioiselle, äidille ja paistetulle Raunolle. Aivan hirveää skeidaa. 2 pistettä - Hyvänä kakkosena tulee KAIKKI MIKÄ LIITTYY DANONEEN ja vitunkerpeleen älkasei defensikseen. 1 piste - Viimeisenä, muttei ärsyttävyysasteeltaan suinkaan vähäisimpänä tulee Sonera typerine "juuri sellainen vitun liittymä kuin Urpo-Kyllikki halusi" -mainoksineen. Itseasiassa nuo kaikki ovat niin uskomattoman oksettavia, kuvottavia, surkeita, teennäisiä, typeriä ja idioottimaisia, että oikeasti kaikille kuuluisi antaa kolme pistettä. |
gemisti 10.12.2007 18:32:11 | |
---|
3 pistettä 3.Danonen "miehen naama vääntyy hienoista efekteistä" 2 pistettä 4.Danonen "naiset jääkaapilla" -mainokset 1 pistettä 2.Danonen KAIKKI mainokset en selkeästi pidä näistä danoneista. olen myös kieltänyt rouvaa kantamasta kaupasta mitään danonejukurtteja. prkl otsasuoni halkeaa aina kun näitä mainoksia tulee. ..ja öisin nukun. |
BondakeBunny 10.12.2007 18:44:46 | |
---|
Annan itselleni oikeuden äänestää toisen kerran grandiosa pitsa perjantai vitun renkutus 3p grandiosa pitsa perjantai vitun renkutus 2p grandiosa pitsa perjantai vitun renkutus 1p Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
gandar 10.12.2007 19:05:05 | |
---|
1 piste: 1.R-kioskin mainokset, joissa Juha Laitila "imitoi". 2 pistettä: 2.Danonen KAIKKI mainokset 3 pistettä: 7.Soneran "Joel mesettää" Ceci n'est pas une signature |
Ronsto 10.12.2007 19:06:18 | |
---|
3 pistettä: 7. Joel mesettää -Sonera 2 pistettä: 10. hommaa nyt helevetissä uudet soittarit! 1 pistettä: 1. R-kioskin "imitointi" mainokset Mohlalle plussaa. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
HaloOfFlies 10.12.2007 19:29:56 | |
---|
3 pistettä: 7. Joel mesettää. Jos minulla olisi haulikko, niin toosa menisi paskaksi tämän mainoksen tullessa ruutuun. Sitten voisin ottaa sen mukaan ja mennä tapaamaan mainoksen tekijöitä 2.pistettä: Danonen naamanvääntelymainos. Tuon äijän naamaa voisin väännellä jollain kättä pidemmällä mielelläni. 1.piste: Danonen naiset jääkaapilla-mainos. Vittu turpa kiinni, syökää ne jugurtit ja kadotkaa telkusta iäksi. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
wewwie 10.12.2007 20:41:57 | |
---|
3p 9 Rauno jonka paistoi äiti 2p 11 grandiosa pizzaperjantai 1p 1 R-kioski imitaatio It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it! |
bedlam 10.12.2007 21:54:34 (muokattu 10.12.2007 21:54:49) | |
---|
3 pistettä: #10 (Hommaa nyt helvetisssä uusi soittoääni!) Pelottaa ja ahdistaa. 2 pistettä #12 (joku muu, mikä) Aspiriinimainos. Akat on SALILLA ja toinen valittaa treenien jälkeen, että paikkoja särkee. Ota aspiriinia!! Mitä ttua?! 1 piste # 1 (R-kioskin mainokset, joissa Juha Laitila "imitoi".) Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Disposable 10.12.2007 21:58:43 | |
---|
12. Joku muu, mikä? Tuore mainos ainakin minulle, mutta "Joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" mainos laulavalla ja keikuttavalla blondilla on jotain epäinhimillisen raivostuttavaa. Äänestän tätä jos tulee vaihtoehdoksi. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Mohla 10.12.2007 23:19:27 | |
---|
Tuore mainos ainakin minulle, mutta "Joka kolmas haku on ilmainen, se on 16556" mainos laulavalla ja keikuttavalla blondilla on jotain epäinhimillisen raivostuttavaa. Äänestän tätä jos tulee vaihtoehdoksi. No, tuo 12. kohta on juuri sitä varten, että saa laittaa muitakin. Pistä nyt vielä pisteitä muillekin mainoksille... Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Von Blåmberg 10.12.2007 23:24:50 | |
---|
3p. Danonen KAIKKI mainokset 2p. Soneran KAIKKI "minun sonera" -mainokset 1p. Hommaa nyt helvetisssä uusi soittoääni! Dying will be the death of me |
Milkop 11.12.2007 00:04:43 | |
---|
1 piste: Se jouluaiheinen mainos jossa se kakara huutaa rakohampaat levällään "SYYÄÄÄMMÄÄÄNNN!" Arrgghhhh, hermot menee. Tappakaa lapset. 2 pistettä: Danonen KAIKKI mainokset. Danonea ei tähän taloon osteta. 3 pistettä: R-kioskin mainokset, joissa Juha Laitila "imitoi". Paskinta "imitointia" ikinä, sokea pyörätuolissa istuva cp-vammainen mummokin vetäisi paremmin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
LamaAjanElvis 11.12.2007 00:31:23 (muokattu 11.12.2007 00:33:46) | |
---|
3 pistettä - 7.Soneran "Joel mesettää" Joel sietäisi tulla hakatuksi kirpparilta ostetulla pastellin värisellä takilla. 2 pistettä - 4. Danonen "Katkerat, elämättömät, tyhmät, tylsät, idiootit, vammaiset paskanaamanaiset jääkaapilla!" 1 piste - 3. "Miehen naama vääntyy miten sattuu" Sietäisi vääntyä joo. --- Ja älkää nyt postailko tänne mitä sattuu. Lukekaa se alku läpi ennenkuin rupeette ääntelemään. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
laite 11.12.2007 08:40:14 | |
---|
3p. 2. Danonen KAIKKI mainokset 2p. 8. Soneran KAIKKI "minun sonera" -mainokset 1p. 10. "Hommaa nyt helvetisssä uusi soittoääni!" |
Dunga 11.12.2007 09:31:43 | |
---|
3p - #2 Danonen KAIKKI mainokset. ---Juu ei kiitos, ämmille voisi lyödä jääkaapin päin näköä ja tursuttaa jugurtit päälle 2p - #10"Hommaa nyt helvetisssä uusi soittoääni!" ---Tätä tuli jossain välissä joka tuutista, paloi käämit ihan totaalisesti siihen apinaan. ETKÖ EROTA!!! 1p - #9 Saarioisten "Tässä on Rauno, jonka paistoi äiti"--- Mainoksen tekijöiden pitäisi rangaistuksena joutua kuuntelemaan loppuelämänsä sitä renkutusta repeatilla. Toivottavasti helvetissäkin, tai minne ikinä joutuvatkaan, heille soitettaisi sitä ja heidän edessään hyppisi alaston Rauno suu tursuten sitä currykastiketta. |
Askorbiinihappo 11.12.2007 09:48:39 | |
---|
3 p. #6: Saarioisten 'mä tein sulle tällasen värssyn' Mitäs tosta sanomaan, ärsytti aivan SAATANASTI sillon kun rupes tulemaan. En voi tajuta kuinka ~20-vuotiaasta äijästä voi oikeasti tulla 6 v. kakara mieleen? Värssykin on siis niin onneton, että oikeen hävettää. No, luultavasti Saarioisten akat on tahallaan tehny huonoja mainoksia, melko fiksua jengiä. Ainakin mä muistan mainokset, mutta mä kyllä vihaan Saarioisia ja niiden tuotteita. 2 p. #5: Zon Onneks näitä ei enää näytetä parhaaseen katseluaikaan. Lamaannutti ehkä hieman tunnelmaa kun ultimate-tosikko-vaivaisia vanhuksia pärähteli ruutuun selittämään Zon-geelistä. Huvittavin oli kyllä se äijä, joka näytti ihan kun ois jotain tungettu perseeseen kun levitti sitä voidettaan. Lisäksi mainoksen epärealistisuus on uskomaton: Ne pruuttaa puoli tuubia sitä voidetta ja muutama silaus niin jo on imeytynyt. Zon, kun tiedät, mihin koskee. Joo, mä tiedän ainakin, mihin kosken sillon ku tää mainos tulee. Nimittäin kanavanvaihtonappulaan. 1 p. #2: Danonen mainos: Activia Tyhmät ja huonot näyttelijät selittää, kuinka niillä kaikki muuttu, kun ne alko syömään Activiaa. "Tää on mun ehdoton feivöritti" Ei kyllä ainakaan minun. Näitä mainoksiahan riittäisi. Telkkarissa on oikeesti tosi vähän hyviä mainoksia. Paras on musta se "Sinullahan saataa olla kuivat silmät!" Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |