ANtTIKRISTUS 01.10.2007 12:08:45 | |
---|
Eikös se ollut tämä jamppa: http://www.arilauanne.com/paasivu.htm Vuodesta 1985 asti ammattilaisena, joten ei mikään ihan tuore kyky. Muistan nähneeni Lauanteen shown itsekin joskus 1994 Mikkelissä. Tuo ohjelma oli kyllä todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Ehkä kaikki formaatit eivät sittenkään toimi Suomessa. Ei, täällä ei jengi vain osaa. Liian vähän ihmisiä. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Mohla 01.10.2007 12:24:44 | |
---|
Vähän väsynyt show kyllä kieltämättä. Olihan se matopoika ihan taitava joo, ja se pikktyttö ihan viihdyttävä, mutta eikö näitä kykykilpailuja oo nähty jo ihan liian monta? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
anzabar 01.10.2007 14:13:45 | |
---|
Eikös se ollut tämä jamppa: http://www.arilauanne.com/paasivu.htm Vuodesta 1985 asti ammattilaisena, joten ei mikään ihan tuore kyky. Muistan nähneeni Lauanteen shown itsekin joskus 1994 Mikkelissä. Tuo ohjelma oli kyllä todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Ehkä kaikki formaatit eivät sittenkään toimi Suomessa. Mä en oikeen ymmärrä miks se Lauanne oli tuolla (tai no jos on rahat loppu niin mikäs siinä kokeillessa) ja miks se pääsi jatkoon. Kai siellä on seuraavassa jaksossa joku Kimi Räikkönen vetämässä Hungaroringin minuuttiyheksääntoista ja Hallikainen ja Ståhl huutaa että upeaa. Sitten kysellään että osaakko vetää muitakin ratoja vai onko tää ainoo. Kimi vastaa "No kyllä mä paria muutakin oon tossa vuoden mittaan taas ajellu". -Jatkoon!! Eikös tuossa pitäis joku raja olla ketkä sinne huolitaan? |
Hetfield 01.10.2007 18:02:03 (muokattu 01.10.2007 18:07:03) | |
---|
Kai siellä on seuraavassa jaksossa joku Kimi Räikkönen vetämässä Hungaroringin minuuttiyheksääntoista ja Hallikainen ja Ståhl huutaa että upeaa. Sitten kysellään että osaakko vetää muitakin ratoja vai onko tää ainoo. Kimi vastaa "No kyllä mä paria muutakin oon tossa vuoden mittaan taas ajellu". -Jatkoon!! Muhahahahaa!! Pitkästä aikaa palkitsen jonkun plussalla. Edit: Niin juu, aikamoista kuraa. Plääh. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Jormaz 01.10.2007 18:06:11 | |
---|
Harmittaa pirusti että unohdin katsoa, voin vain kuvitella miten huono oli. Tais olla (taas) paljon melua tyhjästä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Juho L 01.10.2007 18:20:31 | |
---|
Harmittaa pirusti että unohdin katsoa, voin vain kuvitella miten huono oli. Tais olla (taas) paljon melua tyhjästä. http://www.nelonen.fi/talent/ Tuolla on tarjolla muutama pätkä. Sen "intiaanin" kohdalla halusin ampua itseni. |
Disposable 01.10.2007 18:22:32 | |
---|
Sen "intiaanin" kohdalla halusin ampua itseni. Ah, myötähäpeä. Jalo tunne. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Bluesmies 01.10.2007 19:31:05 | |
---|
Mä en oikeen ymmärrä miks se Lauanne oli tuolla (tai no jos on rahat loppu niin mikäs siinä kokeillessa) ja miks se pääsi jatkoon. Kai siellä on seuraavassa jaksossa joku Kimi Räikkönen vetämässä Hungaroringin minuuttiyheksääntoista ja Hallikainen ja Ståhl huutaa että upeaa. Sitten kysellään että osaakko vetää muitakin ratoja vai onko tää ainoo. Kimi vastaa "No kyllä mä paria muutakin oon tossa vuoden mittaan taas ajellu". -Jatkoon!! Eikös tuossa pitäis joku raja olla ketkä sinne huolitaan? Plussa napsahti. :) |
Jormaz 01.10.2007 20:04:33 | |
---|
http://www.nelonen.fi/talent/ Tuolla on tarjolla muutama pätkä. Sen "intiaanin" kohdalla halusin ampua itseni. Kiitos, ja voi kilin vittu kaupan päälle. Miten tämmöstä päästetään telkkariin? Yllätys yllätys, enää ei harmita etten muistanut katsoa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
HaloOfFlies 01.10.2007 20:58:34 | |
---|
Juuh, ei saatana mitä paskaa. Etenkin tuo inkkari. Olisi saanut jollain yleisöstä olla jousipyssy mukana että olisi ampunut sen lavalle. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Disposable 01.10.2007 21:00:24 | |
---|
Mutta eikö itsensä nolaamisessakin voi olla lahjakas? "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
haunted 01.10.2007 21:00:38 | |
---|
Näin minäkin muistan. Muistaakseni kyseinen kaveri, ja sen nukke, toimivat jossakin tv-ohjelmassa tuomar(e)ina. Joku kykykisa se taisi olla. No mut kyllä mäkin menisin metsästämään 30donaa, jos osaisin tollaisen kyvyn... Se oli vissii joku tyyliin "jaska ja sen veli" se ohjelma, jos en ihan väärin muista.. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
Jormaz 01.10.2007 23:04:48 (muokattu 01.10.2007 23:05:26) | |
---|
Se oli vissii joku tyyliin "jaska ja sen veli" se ohjelma, jos en ihan väärin muista.. "Langalla Jaska ja Ari". En tajua miksi katsoin tuota ohjelmaa aikanaan, kai se oli hyvä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
haunted 02.10.2007 17:01:04 | |
---|
Mä ajattelin, että sitä Pussycatdolls ohjelmaa huonompaa ei voi olla enää olemas, mutta tein virhearvion. On ihmeellistä, että kannattaa taloudellisesti tehdä tollasta sontaa ja näyttää telkkaris. Noista tuomareista ei viitti edes sanoo mitään. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
papitsu 02.10.2007 17:09:03 | |
---|
Mä ajattelin, että sitä Pussycatdolls ohjelmaa huonompaa ei voi olla enää olemas, mutta tein virhearvion. On ihmeellistä, että kannattaa taloudellisesti tehdä tollasta sontaa ja näyttää telkkaris. Noista tuomareista ei viitti edes sanoo mitään. Pussycatdollshan on hyvä! Tarpeeksi näkyy naisvartaloa, ja sillain... Tämä taas oli ihan surkea. Kauheat ennakkohypetykset joka paikassa ja sitten tuommosta kuraa tunkevat ulos. Ei helvetti... Formaattinahan tuo on ihan mielenkiintoinen, ja onkin vissiin jenkeissä ainakin ihan suosittukin ollut(?). Suomessa ei näköjään vaan osata. Kilpailijat kauheita ja tuomarit tökeröitä. Ja mitä ihmeen järkeä on kesken esityksen kuvata jotain backstagella oleilevia juotajia? PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
sticky fingers 02.10.2007 17:57:11 | |
---|
Tätähän on nyt jo tullut kai yksi jakso? Tuskin tuotantoyhtiö laittaisi kaikkia "talentteja" ensimmäiseen jaksoon, ja näyttäisi noita inkkareita loppuaikaa. Tässäkin jaksossa oli kuitenkin se voimistelijapoika, ja liimaletti, joka kivan näköisesti tanssitti pöytää. Kyllä noista mun silmään ainakin jonkinlainen osaaminen paistoi läpi. Lisäksi oli sitten se pikkutyttö, ja ammattilainen vatsastapuhuja... Kyllä tossa Suomen mittakaavassa jo jonkinlaista tasoa oli. Pakkohan siellä tietysti sitten on olla näitä inkkareita ja varmaan joku epäonnistunut idols-kokelaskin(teekkarina maybe)... En tuomitse, ja katson ehkä jopa seuraavankin jakson.... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Cocktus 02.10.2007 18:55:01 | |
---|
http://www.nelonen.fi/talent/ Tuolla on tarjolla muutama pätkä. Sen "intiaanin" kohdalla halusin ampua itseni. Siitä tuli vähän mieleen sun oopperaesitykset saunassa. Tosin ooppera oli paljon viihdyttävämpää! RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Sperm Donor 02.10.2007 22:06:12 | |
---|
Tätähän on nyt jo tullut kai yksi jakso? Tuskin tuotantoyhtiö laittaisi kaikkia "talentteja" ensimmäiseen jaksoon, ja näyttäisi noita inkkareita loppuaikaa. Tässäkin jaksossa oli kuitenkin se voimistelijapoika, ja liimaletti, joka kivan näköisesti tanssitti pöytää. Kyllä noista mun silmään ainakin jonkinlainen osaaminen paistoi läpi. Lisäksi oli sitten se pikkutyttö, ja ammattilainen vatsastapuhuja... Kyllä tossa Suomen mittakaavassa jo jonkinlaista tasoa oli. Pakkohan siellä tietysti sitten on olla näitä inkkareita ja varmaan joku epäonnistunut idols-kokelaskin(teekkarina maybe)... En tuomitse, ja katson ehkä jopa seuraavankin jakson.... -sf Eiköhän se kuulu formaattiin että pari inkkaria ja vastaavaa pääsee läpi siitä ekasta vaiheesta missä tuomarit eivät olleet mukana. Tarvii sitä seurata jo senkin takia kun oma skidi mukana siinä, menee vielä jatkoonkin. |
Jag 02.10.2007 22:28:17 | |
---|
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Starlia 02.10.2007 22:54:28 | |
---|
|