Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 571 72 73 74 75
Keppis
17.03.2007 16:33:23
Remu tuskin on kuullut, että Ari sanoi samassa ohjelmassa arvostavansa äijjän saavutuksia.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.myspace.com/fobiayhtye
isojussi
17.03.2007 16:33:49
...Ja muutenkin ton saman tarinan voi sanoa Remustakin; Ganesin kulta-aikoina aivan pätevä rumpali. Ja vaikka nykyään soittaakin miten sattuu...

Mä oon muuten aivan päinvastaista miletä.

Jos multa kysytään, niin Remu on rankka rocklaulaja, jolla on mieletön lavasäteily ja karisma. Rumpujen soitossa on omat heikkoutensa, mutta aina on tonttinsa hoitanut ja kun pari vuotta sitten olin tsekkaamassa sitä livenä, veti se oikein asiallisesti - mitä nyt vällillä niitä perinteisiä fillisekoiluja, mutta esim. I will stay oli aivn upeamitä ei voi sanoa Cisse-versiosta.

Mitä taas tähän Ariin tulee, niin kyllä noin ponnettomalla ja lavakarismaa omaamattomalla, ynnä vaatimattomalla esiintymiskyvyllä ja pahalla asennevammalla varustetulla poikasella on vielä piiiiiiiiiiiiitkä matka oikeaksi artistiksi.

Kangasalan ukko on ainoa, jolla on kunnon eväät pärjätä. Ynnä minusta ansaitsisikin menestyksen

Niin - haluan vielä painottaa, että en tosiaankaan ole mikään Hurriganesfani
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
trashjones
17.03.2007 17:44:15
Nyt ruvettiin puimaan Remun soittotaitoja vaikka tämä on idols topic! :D
Coatl
17.03.2007 17:56:23
Voisko joku referoida mitä Anna tilittää viikonlopun Iltalehdessä? (vai Ilta-Sanomat....) Ei huvita maksaa euroa siitä hyvästä.
Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa.
samwyse
17.03.2007 18:09:42

Voisko joku referoida mitä Anna tilittää viikonlopun Iltalehdessä? (vai Ilta-Sanomat....) Ei huvita maksaa euroa siitä hyvästä.

Jaa-a, tämä riitti ainakin minulle: http://www.iltalehti.fi/idols/200703165870238_id.shtml
Wk
17.03.2007 18:10:45
Jaa-a, tämä riitti ainakin minulle: http://www.iltalehti.fi/idols/200703165870238_id.shtml

The Power of Drama...
elbowski
17.03.2007 18:57:19

Lehdessä luki että hän oli pari viikkoa sitten flunssaisena ja kuumeessa miettinyt sairautensa takia kisan keskeyttämistä kun harjoituksista ei olisi tullut mitään. Iltalehti otsikoi siis ettei Anna enää halua mennä lavalle.

:D
"Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego
Hot RedX
17.03.2007 19:16:32
Aikaisemmissa Idolseissahan on käynyt niin, että tuomari on joko kehunut tai haukkunut esiintyjän ja sitten katsonut esityksen jälkeenpäin nauhalta ja tullut vastakkaisiin aatoksiin.
Paikan päällä esitykset kuulostaa varmasti erillaisilta kuin tv:n välityksellä.
kid ego
17.03.2007 19:40:15
Mikäs tuon finaaleissa soittavan bändin kokoonpano on? Kitaristi-Vartiaisen tunnistin.
"Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip
gandar
17.03.2007 19:42:53
Onkos Kuoppis vielä rummuissa, en ole nyt ehtinyt iltavuoron takia katsomaan?
Ceci n'est pas une signature
Dunga
17.03.2007 19:44:40
Onkos Kuoppis vielä rummuissa, en ole nyt ehtinyt iltavuoron takia katsomaan?

Taisi olla taas viime lähetyksessä, ellen nyt ihan väärin muista.
Ridin´ with the Horst.
Janus
17.03.2007 19:55:40
Mikäs tuon finaaleissa soittavan bändin kokoonpano on? Kitaristi-Vartiaisen tunnistin.

Rummut: Sami Kuoppamäki / Kalle Torniainen
Basso: Jaakko Kämäräinen
Kitarat: Warre Vartiainen, Lasse Sakara
Piano: Leri Leskinen
Koskettimet (+kitara): Mikko Mäkinen
Taustalaulu: Hanna-Riikka Siitonen (oliko siellä vielä joku muu?)
Wk
17.03.2007 21:10:00 (muokattu 17.03.2007 21:11:55)
Semmonen amerikandiivan olonen laulajahan se Anna on, sellasethan laulaa semmosia biisejä missä lausutaan joissakin kohdissa yhtä sanaa minuutin verran, väännellen sanan loppua... Ei oikein oo omaa tyyliä sillä tai persoonallisuutta...

EDIT: Eihän sillä paska ääni ole, mutta jotenkin kaivataan omasta mielestä enemmän meininkiä näihin idols-kisoihin, samaa shittiä on ollut aika paljon ja nyt tuntus että olis Arin ja Kristianin myötä uutta henkeä koko kilpailussa.
DaKiller
17.03.2007 21:20:27

Ihmetyttää hieman tuo Arin jatkuva hehkutus. Viimeiset kaksi esitystä ovat olleet oikeastaan aika kehnoja. Ainut mikä niissä viihdyttää on se, että heviä vedettiin ja ihan hyvin. Mutta eipä se mitään mullistavaa ollut. Kristian puolestaan on jo näyttänyt ne kyntensä ja oikeastaan odottelen vain paluuta kahden ensimmäisen finaalin ( vai oliko se toinen nyt jotain hemmetin semi-finaalia) tasolle. Anna on helkkarin hyvä tasaiseen tahtiin, tosin viimeinen esitys oli mielestäni rimanalitus vaikka tuomaristo toista mieltä olikin. Kristiina on mielenkiintoinen tapaus sillä jotakin selittämätöntä vetovoimaa noissa esityksissä on, sillä mimmi on yhä jatkossa. Diggaan kyllä hänen saundistaan. Siinäpä se, arvio meikäläiseltä.
ltg
17.03.2007 21:47:07 (muokattu 17.03.2007 21:50:34)
Mielestäni Kristian veti ihan ala-arvoisesti viimeisimmän esityksensä. Jotenkin hakevaa oli esiintyminen alusta alkaen, parani tosin loppua kohden, ja biisi ei tosiaan sopinut äänellensä lainkaan.

Olin aivan varma, että Kristiina ja Kristian ovat vaarassa pudota, ja Kristiinan esityksen (hänen paras tähänastisistaan) jälkeen, että Kristian tipahtaa. Onneksi ei kumminkaan, tykkään kovin soundistansa.

Mitä Ariin tulee, niin perkuleen hyvin veti hänkin, ainakin paremmin kuin Maiden-flopin viikko sitten. Hirveää kuunneltavaa oli silloin kaikki muu paitsi osa kertsistä.

Anna esitti parhaansa tähän asti, ei oikein muuta hänestä. Ei olisi ansainnutkaan pudota.

Panukin veti parhaansa, ja yllätyin, että putosi. Kristiinan olisin suonut jäävän kisasta pois.

Kristiinalla heitteli vire taas miten sattuu, mutta biisiin eläytyminen oli hienoa. Ihmettelen niitä soundikehuja. Minusta siinä äänessä ei ole mitään erikoista, ihme suhinaa, kauttaaltaan heikko. Tosin en mikään kultakorva olekaan.

Voisi kuvitella Annan ja Arin olevan loppukaksikko, tai sitten ihan miten muuten vaan. Kristiina ei sinne mielestäni kuitenkaan kuulu.

E:lisäys
Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7)
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
Booligan
18.03.2007 01:18:56

Anna esitti parhaansa tähän asti, ei oikein muuta hänestä. Ei olisi ansainnutkaan pudota.

Ollaankohan me katsottu samaa Annaa viime torstaina? Sehän oli todella radikaali pudotus neidin normitasosta.
nuotteja säästämättä
Bonesaw
18.03.2007 10:55:44 (muokattu 18.03.2007 10:57:25)
http://stw.floridaphotosafari.com/stw/raccoon.jpg

Edit. Katoin ton Kristiinan vedon äsken ja ei se enää niin pahalta kuulostanutkaan. Siltikin toivon,että Kristiina tippuu seuraavana.
Joo'o
Joees
18.03.2007 12:06:33
Mun on pakko sanoa, että mä oon just päinvastaista mieltä. Toi Arin kommentti on samaa luokkaa kuin se, että joku sanoisi julkisesti Andya paskaksi kitaristiksi. Kauhea haloo siitä nousisi, mutta silti tosiasia on se, että Andy ihan oikeasti on huono kitaristi. Eli asia, jonka kaikki tietävät, mutta ei uskalla sanoa ääneen.

Right?

Mun on ihan pakko tähän vielä vaikka ei asiaan liity mitenkään...
Mun arvostus Andya kohtaan on erittäin suuri nimenomaan säveltäjänä. Ja kyllä se soittaa on osannut, ja osaa vieläkin hyvinä päivinä ;-P

Mutta joo...
Idolsiin palatakseni niin mun puolesta seuraavaksi lähteä ulos Kristiina ja heti perään Anna. Ihan sama kumpi jäljelle jäävistä vie voiton. Heh.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
masterhat
18.03.2007 12:33:49
mitä vitun väliä soittotaidolla, on jos homma skulaa siistiltä? Mä en itse Hanoista tai Andysta juurikaan perusta, mutta monet muut perustaa ja se on jo merkki ettei kaikki voi kusta ihan täysillä.
Sitten on olemassa toisenlaisia kuuntelijoita, sellaisia niin kutsuttuja "rokkipoliiseja" jotka himassa yrittävät löytää levyiltäkin virheitä, koska saavat siitä suurta tyydytystä. Nämä ihmiset menee keikoille patsastelemaan kädet puskassa ja "naureskelemaan" kun bändi on niin surkea.
Samat henkilöt kuuntelee vain teknisesti hyvin soitettua musaa, ja useimmat onkin omineet ynkän, bodomin ja kenties dream theatherin omikseen. Sitten on kuuntelijoita jotka antaa tunteilleen täyden vallan. Sellaisia jotka ei välitä soittomokista, jos se saa hommaan elävyyttä tjms.

Tais tulla offtopiccia, mut harmittaa kun ihmiset arvostelevat toistensa soitto ja laulutaitoa. Haukkuisivat ennemmin biisejä, koska ne kertoo musiikintekijästä niin paljon enemmän kun se "tekninen/emotionaalinen" suorituskyky. Hyvä biisi on hyvä, ja paska biisi on paska. Ja se on parasta kun ihmiset kokee eri tavalla eri biisit, joten makuasioiksi menee.

Toivottavasti Kristiina voittaa, se on eniten idolin näköinen
I am the Horsemaster
Jubi
18.03.2007 13:12:40
Tossa viikko, pari, sitten Anna todisteli niin päättäväisenä jommassa kummassa iltatuhnussa, kuinka hän on kypsä aikuinen ja hän kyllä menestyksen paineet kestää. Torstain tunnelmat tais sitten kuitenkin todistaa, että kyllähän tämä tyttö ihan perinteistä teini-ikäisen tunnemyrskyä täynnä on. Edelleen olen sitä mieltä, että se ikäraja sais olla ainakin sen 18v tuonne.
Innostus: Nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)