Aihe: Tabu uusintana Subteeveeltä!
1 2
Veikko
15.01.2007 18:16:18
Legendaarinen Tampesteri-sketsi: http://www.youtube.com/watch?v=SVycQ5L1FdQ
kaasu pohjassa, käsijarru päällä
juuso a
15.01.2007 22:08:02 (muokattu 15.01.2007 22:09:04)

Jopas oli vänkää meninkiä. Heti alussa ottivat luulot pois nousemalla nakuna jostain merestä. :D Onkos tämä nyt sitä Turkan aikakautta sitten?
Mika Antero
17.01.2007 09:41:20 (muokattu 17.01.2007 09:43:11)
Jopas oli vänkää meninkiä. Heti alussa ottivat luulot pois nousemalla nakuna jostain merestä. :D Onkos tämä nyt sitä Turkan aikakautta sitten?

Kyllähän noista näyttelijöistä osa on Turkan "kasvatteja". En nyt muista miten suuri osa. Melkein väittäisin, että tämän maan tämän hetken parhaat näyttelijät ovat opiskelleet Turkan alaisuudessa. Tosin onhan nyt tullut joitain hemmetin hyviä nuoremman sukupolven edustajia kuvioihin mukaan.

Vilkaiskaa huviksenne vaikka Turkan Seitsemän veljeksen näyttelijäkaartia, jos ette usko.
Bonham
17.01.2007 09:56:54
Kyllähän noista näyttelijöistä osa on Turkan "kasvatteja". En nyt muista miten suuri osa. Melkein väittäisin, että tämän maan tämän hetken parhaat näyttelijät ovat opiskelleet Turkan alaisuudessa. Tosin onhan nyt tullut joitain hemmetin hyviä nuoremman sukupolven edustajia kuvioihin mukaan.

Vilkaiskaa huviksenne vaikka Turkan Seitsemän veljeksen näyttelijäkaartia, jos ette usko.

Näyttelijöitä voi toki tsekata, itse teosta ei... :)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
aikavaikea
17.01.2007 10:13:17
Näyttelijöitä voi toki tsekata, itse teosta ei... :)

Ihan ohi aiheen, mutta tuli tuosta mieleen, että mulla on yksi jakso "Kiimaisia poliiseja" vielä nauhalla. Uskaltaisikohan jo katsoa?
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Mika Antero
17.01.2007 10:30:47
Ihan ohi aiheen, mutta tuli tuosta mieleen, että mulla on yksi jakso "Kiimaisia poliiseja" vielä nauhalla. Uskaltaisikohan jo katsoa?

Huh huh, oishan tuo aika mielenkiintoinen tapaus. Vähän kyllä epäilen. Vaikka sietokyky on kasvanut, niin tuskin NIIN paljoa kuitenkaan.
slowdive
17.01.2007 10:34:08

Se oli kyllä poliisisarjojen aatelia :)

En tiedä liekö aika "kullannut" muistot vai oliko se vielä herkkä lapsen mieli tuolloin, mutta tuntuu että ei tuollaista räkää, raiskaamista ja toisten päälle kuseskelua tämän päivän TV:ssä saisi edes näyttää. Ja ehkä ihan hyvä niin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Bonham
17.01.2007 10:36:03

Huh huh!

Vaan tässäpä oiva lahjaidea; DVD boxi kiimaisia poliiseja!!! :)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
slowdive
17.01.2007 10:47:32

Ensin lapset nukkumaan, sitten puolison kanssa illallinen kynttilän valossa, avataan pullo viiniä, ja ennen makuuhuoneeseen siirtymistä katsotaan maratooni Kiimasia Poliiseja :o
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Veikko
17.01.2007 11:28:41
Huh huh!

Extrana: Lisää kuolaa, itkua ja huutoa
kaasu pohjassa, käsijarru päällä
juuso a
17.01.2007 14:09:04 (muokattu 17.01.2007 14:09:42)

Ei vittu, en edes muistanut tuota koko sarjaa! Se oli kyllä jotain niin merkillistä meisinkiä, ettei normaali homo sapiens kykene selvittämään näkemäänsä. Sitä katsoessa kyllä kirjaimellisesti vääntyili sohvalla.:D Oishan se tietty silti hauska nähdä pari jaksoa näin vähän vanhemmalla iällä.
Prophet
17.01.2007 23:38:51

Mikä tuossa sarjassa oli juoni lyhyesti kerrottuna? Tuli nähtyä vähän vain jotain jaksoa, josta muistan Larivaaran ja Reimaluodon mesoamisen, joku katiskakohtaus siinä taisi olla. Larivaarahan on ollut usein lehdissä haastateltavana, mutta muisteliskohan tuo mielellään näyttelijäuran alkuaikoja, jos tulisi kysymyksiä Kiimaisista poliiseista?
LHU
18.01.2007 23:32:25
Vihdoinkin ne saa omille videokaseteille talteen. Parhautta!

DVD:nä 28.2.2007 http://www.dvdinfo.fi/tabu/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)